quote:Op zondag 10 april 2016 09:49 schreef superniger het volgende:
Rotterdam is wel een vies lelijke wereldstad.
quote:
Je bedoelt Twentequote:Op zondag 10 april 2016 09:56 schreef superniger het volgende:
Triest dat Liverpool zijn lied heeft gejat.
quote:Op zondag 10 april 2016 10:02 schreef Max23 het volgende:
Iemand het schema van het parcoursrecord bij de hand?
Log maar weer uit, het is wel weer mooi geweest voor vandaag.quote:Op zondag 10 april 2016 10:14 schreef superniger het volgende:
Vechten om een fles water. Lijkt net Afrika.
Ik vind dat je Jan nu tekort doetquote:Op zondag 10 april 2016 10:37 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is het vooral bij Nederlandse marathons altijd zo kut om een startlijst te vinden? Jan die voor een tijd onder de 4 uur gaat boeit me niet, ik wil de startnummers van de toppers..
Zwaai even naar Happelquote:Op zondag 10 april 2016 10:38 schreef Lastpost het volgende:
Dit keer maar niet zelf lopen, kijk vanmiddag nog wel even langs de kant bij de stervelingen.
Je kan live timing volgen via een of andere kut app waarvoor registratie amper werkt...quote:
Tja, elke grote stadsmarathon heeft natuurlijk duizenden mensen die voor de lol meedoen, maar ook gewoon toppers. Uiteindelijk zorgen die voor de snelle tijden, brengen die een marathon wereldwijd op de kaart en heb je die dus gewoon net zo hard nodig.quote:Op zondag 10 april 2016 10:45 schreef FredvZ het volgende:
De marathon in Rotterdam is dan ook een vermaaksevenement waar toevallig een paar mannen en vrouwen snel thuis willen zijn
Het gaat natuurlijk om die 10 duizend recreanten.
Waarom zou een marathon die als stadsevenement is opgericht wereldwijd op de kaart moeten staan?quote:Op zondag 10 april 2016 10:49 schreef heywoodu het volgende:
Tja, elke grote stadsmarathon heeft natuurlijk duizenden mensen die voor de lol meedoen, maar ook gewoon toppers. Uiteindelijk zorgen die voor de snelle tijden, brengen die een marathon wereldwijd op de kaart en heb je die dus gewoon net zo hard nodig.
Levert meer geld op, betere toppers, meer aandacht, meer geld om het voor de recreanten beter te maken etc. Schijnbaar willen ze datquote:Op zondag 10 april 2016 10:54 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Waarom zou een marathon die als stadsevenement is opgericht wereldwijd op de kaart moeten staan?
Ik zou een klachtbrief schrijvenquote:Op zondag 10 april 2016 10:56 schreef heywoodu het volgende:
En ook al zou je geen internationale topmarathon zijn, wat Rotterdam wel is, dan nog mag je wel voor degelijke live timing zorgen. Ook als buurman Piet de marathon zou lopen zou ik de live timing wel willen volgen zonder gare apps enzo.
Nou dat zou ik niet teveel bagatelliseren. 2 vrienden van mij lopen mee, en kijken gewoon wel degelijk naar hun tijd. Ja, het primaire doel is de marathon lopen maar ze hebben ook wel zeker een tijd voor ogen.quote:Op zondag 10 april 2016 11:01 schreef FredvZ het volgende:
Voor het gross van de deelnemers is die tijd maar bijzaak.
Het gross van de mensen die ik ken en als recreant meedoen aan de marathon hebben als doel "de marathon lopen" en niet als doel "de marathon in tijd xx:x:xx lopen".
Ik kan nu pas inschakelen, wie doen er mee? De toppers hebben zelfs de naam niet op het hesje, maar een nummerquote:Op zondag 10 april 2016 11:04 schreef DeeBee het volgende:
Prima pace tot nu toe lijkt het, 1:02:24 halverwege en dat is zelfs iets onder het parcoursrecord. Al had die race een erg sterk stuk tussen 30-40 kilometer en daar gaat het de laatste jaren juist telkens mis...
Eigenlijk amper bekenden. Ja Kebede en Abshero en de laatste lag er na 15 kilometer al af...quote:Op zondag 10 april 2016 11:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan nu pas inschakelen, wie doen er mee? De toppers hebben zelfs de naam niet op het hesje, maar een nummerMan man man
Inderdaad, hebben ze een keer ideaal weer, doen de echte eindbazen weer niet mee.quote:Op zondag 10 april 2016 11:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan nu pas inschakelen, wie doen er mee? De toppers hebben zelfs de naam niet op het hesje, maar een nummerMan man man
Lijstje kwam net in beeld en Kebede is inderdaad de enige die ik kenquote:Op zondag 10 april 2016 11:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Eigenlijk amper bekenden. Ja Kebede en Abshero en de laatste lag er na 15 kilometer al af...
Zou dat komen door onze privacywetgeving dat die lijsten niet te vinden zijn?quote:Op zondag 10 april 2016 10:49 schreef heywoodu het volgende:
.
Marathons als Londen of Berlijn hebben gewoon uitstekende timing en een startlijst vinden is niet zo moeilijk, maar Rotterdam of Amsterdam moeten daar weer moeilijk mee doen.
Nee.quote:Op zondag 10 april 2016 11:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zou dat komen door onze privacywetgeving dat die lijsten niet te vinden zijn?
Zal het wel op 2 seconden missen ofzoquote:Op zondag 10 april 2016 11:18 schreef heywoodu het volgende:
Oh, we hebben Raymaekers en zijn olympische limietpoging om voor te supporteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |