Wederzijds begrip misschien? Lijkt me beter dan allebei krampachtig je standpunten volhouden en niet naar elkaar luisteren.quote:Op zondag 10 april 2016 11:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat kan. Of je gaat het gesprek niet aan. Wat is de zin?
Als een vrouw die keuze zelf maakt, waarom heb jij er dan bezwaar tegen?quote:Op zondag 10 april 2016 11:08 schreef Donnis het volgende:
Iedereen moet vooral doen waar hij of zij zin in heeft. Verder stoor ik me ontzettend aan de PVV.
Dat gezegd hebbende: ik krijg een hele nare smaak in mijn mond van hoofddoekjes. Het is zo vrouwonvriendelijk, beklemmend en ook nog eens dom (alsof je niet bestaande god je gaat belonen hiervoorstfu).
Bevrijd jezelf en laat die haren toch wapperen in wind. De middeleeuwen zijn voorbij.
Dit vooral ja, en dat staat dan je kinderen les te gevenquote:Op zondag 10 april 2016 11:08 schreef Donnis het volgende:
en ook nog eens dom (alsof je niet bestaande god je gaat belonen hiervoorstfu).
Want de kwaliteit van de lessen wordt ineens veranderd door dat ze iets op haar hoofd heeft staan?quote:Op zondag 10 april 2016 11:10 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dit vooral ja, en dat staat dan je kinderen les te geven
Als alle mensen die in debiele dingen geloven (goden, andere bovennatuurlijke verschijnselen, alternatieve geneeskunde, enzovoort) uit het onderwijs verbannen zouden worden, dan zouden we een lerarentekort van ongekende proporties hebben.quote:Op zondag 10 april 2016 11:10 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dit vooral ja, en dat staat dan je kinderen les te geven
Nee. En dat zegt ook niemand.quote:Op zondag 10 april 2016 11:12 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Want de kwaliteit van de lessen wordt ineens veranderd door dat ze iets op haar hoofd heeft staan?
Je hoeft mensen ook niet te bannen.quote:Op zondag 10 april 2016 11:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als alle mensen die in debiele dingen geloven (goden, andere bovennatuurlijke verschijnselen, alternatieve geneeskunde, enzovoort) uit het onderwijs verbannen zouden worden, dan zouden we een lerarentekort van ongekende proporties hebben.
Blijkbaar wel als iemand neergezet wordt als dom en er zinnen zijn als "dat staat dan je kinderen les te geven"quote:
De hele redenatie erachter: ik moet mijn schoonheid bedekken want anders kunnen mannen zich niet bedwingen. De doelloosheid ervan: zelfs in hartje zomer jezelf het aandoen zo'n doek te dragen. En vooral dat het zo ontzettend ouderwets is, in 2016 wil ik zo min mogelijk conservatief gedoe zien.quote:Op zondag 10 april 2016 11:10 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als een vrouw die keuze zelf maakt, waarom heb jij er dan bezwaar tegen?
Er worden domme dingen gezegd.quote:Op zondag 10 april 2016 11:14 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel als iemand neergezet wordt als dom en er zinnen zijn als "dat staat dan je kinderen les te geven"
Prima dat mag, zolang deze vrouw maar de vrijheid heeft om haar eigen keuze te maken.quote:Op zondag 10 april 2016 11:16 schreef Donnis het volgende:
[..]
De hele redenatie erachter: ik moet mijn schoonheid bedekken want anders kunnen mannen zich niet bedwingen. De doelloosheid ervan: zelfs in hartje zomer jezelf het aandoen zo'n doek te dragen. En vooral dat het zo ontzettend ouderwets is, in 2016 wil ik zo min mogelijk conservatief gedoe zien.
Dat zijn mijn bezwaren, maar zoals ik al zei, iedereen moet dat lekker zelf beslissen hoor. Ik vind het echter bullshit.
quote:Op zondag 10 april 2016 11:17 schreef Toefjes het volgende:
Zo lang die vrouw maar goede resultaten behaalt met haar leerlingen. Volgens mij is dat toch het belangrijkste van onderwijs.
Dat gebeurt dagelijks overal ter wereld.quote:
Agree.quote:Op zondag 10 april 2016 11:18 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Prima dat mag, zolang deze vrouw maar de vrijheid heeft om haar eigen keuze te maken.
Jouw leven is een privézaak, daar moet je andere niet mee lastigvallen. Niet meer buitenkomen dus.quote:Op zondag 10 april 2016 10:53 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat is daar vrijheidsbeperkend aan? Religie is een privézaak en daar moet je geen andere mensen mee lastigvallen.
Niet dat daar in dit geval sprake van is trouwens. Als een hoofddoek al gezien wordt als lastigvallen met een religie...
Geloof is een bepaalde manier van denken.quote:Op zondag 10 april 2016 11:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Jouw leven is een privézaak, daar moet je andere niet mee lastigvallen. Niet meer buitenkomen dus.
Iedereen die een bepaalde manier van denken heeft opsluiten en de sleutel weggooien.quote:Op zondag 10 april 2016 11:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Geloof is een bepaalde manier van denken.
Ik geloof niet dat je gelezen hebt wat ik schreef.quote:Op zondag 10 april 2016 11:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Jouw leven is een privézaak, daar moet je andere niet mee lastigvallen. Niet meer buitenkomen dus.
Hoe en wat ik aantrek is ook mijn privé zaak, daar val ik verder niemand mee lastig.quote:Op zondag 10 april 2016 11:23 schreef Dven het volgende:
[..]
De doelloosheid van kleding in het algemeen in de zomerquote:Op zondag 10 april 2016 11:16 schreef Donnis het volgende:
[..]
De hele redenatie erachter: ik moet mijn schoonheid bedekken want anders kunnen mannen zich niet bedwingen. De doelloosheid ervan: zelfs in hartje zomer jezelf het aandoen zo'n doek te dragen. En vooral dat het zo ontzettend ouderwets is, in 2016 wil ik zo min mogelijk conservatief gedoe zien.
Dat zijn mijn bezwaren, maar zoals ik al zei, iedereen moet dat lekker zelf beslissen hoor. Ik vind het echter bullshit.
Ja brrr, bepaalde manieren van denken brrrr! Eenheidsworsten zullen we zijn!!!quote:Op zondag 10 april 2016 11:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen die een bepaalde manier van denken heeft opsluiten en de sleutel weggooien.
Volwassenen zien veel gevaren in een hoofddoekje. Islamisering. Ze eten je op. Of ze ontploffen.quote:Op zondag 10 april 2016 11:29 schreef Dven het volgende:
[..]
De doelloosheid van kleding in het algemeen in de zomerNiet gewoon in je blote kut rondlopen
Oh nee, want dan is het opeens geen fatsoen meer.
Terwijl het voor een sommige moslima's geen fatsoen is om zonder hoofddoek rond te lopen. Maar goed, dat telt natuurlijk niet.
Wat mij betreft loop je in je blote kut rond. Echt waar.quote:Op zondag 10 april 2016 11:28 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Hoe en wat ik aantrek is ook mijn privé zaak, daar val ik verder niemand mee lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |