Ik snap je vraag niet...quote:Op zondag 10 april 2016 02:19 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar mensen zien wel hoe raar jij bent. Dat is niet eens leuk maar een feit. Maar geef een een goede uitleg over hoe fout links is. Want ik stem links.
Je had het over links en hoe fout dat is. Dan kun je dat uitleggen.quote:Op zondag 10 april 2016 02:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet...
Raar...
Goeiedag zeg...
Kun jij nog even vertellen waarom je aan je kinderen uit zou moeten leggen dat de lerares een hoofddoekje draagt?quote:Op zondag 10 april 2016 02:22 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je had het over links en hoe fout dat is. Dan kun je dat uitleggen.
Omdat kinderen dat gaan vragen.quote:Op zondag 10 april 2016 02:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kun jij nog even vertellen waarom je aan je kinderen uit zou moeten leggen dat de lerares een hoofddoekje draagt?
Ik denk het niet, maar dan kun je toch gewoon zeggen dat dat vanuit haar geloofsovertuiging is?quote:
Amen.quote:Op zondag 10 april 2016 02:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Door RECHTS... jeweetwel, de VVD voorop, wordt onze hele WESTERSE samenleving, gebaseerd op solidariteit zoals vormgegeven in de thans kapotgemaakte verzorgingsstaat, teniet gedaan... maar wanneer voelt de oh zo politiek incorrecte Nederlander zich geroepen om in heldhaftig verzet te komen? Wanneer een lerares een stukje textiel op d'r kop draagt.
Flikker toch op met je selectieve verontwaardiging en je gelul over onze beschaving.
Het gaat niet over politiek correct zijn. Nederlanders zijn vrij open voor anders denken trouwens. Daarom wil de halve wereld hier wel wonen. Die vrouw is duidelijk heel erg bezig met haar religie maar maakt nu een standpunt naar buiten toe. Daar horen in dit geval kinderen bij.quote:Op zondag 10 april 2016 02:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Door RECHTS... jeweetwel, de VVD voorop, wordt onze hele WESTERSE samenleving, gebaseerd op solidariteit zoals vormgegeven in de thans kapotgemaakte verzorgingsstaat, teniet gedaan... maar wanneer voelt de oh zo politiek incorrecte Nederlander zich geroepen om in heldhaftig verzet te komen? Wanneer een lerares een stukje textiel op d'r kop draagt.
Flikker toch op met je selectieve verontwaardiging en je gelul over onze beschaving.
Ik kan geloof uitleggen. Een hoofddoek niet. Ik heb familie die deels islamitisch is. Gelukking speelt dit bij ons niet.quote:Op zondag 10 april 2016 02:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar dan kun je toch gewoon zeggen dat dat vanuit haar geloofsovertuiging is?
Ja en?quote:
Ach jee... en wat voor standpunt maakt de overheid thans naar buiten toe? PARTICIPEREN.... geluk is een keuze, falen is een keuze.quote:Op zondag 10 april 2016 02:27 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het gaat niet over politiek correct zijn. Nederlanders zijn vrij open voor anders denken trouwens. Daarom wil de halve wereld hier wel wonen. Die vrouw is duidelijk heel erg bezig met haar religie maar maakt nu een standpunt naar buiten toe. Daar horen in dit geval kinderen bij.
Is er een groots probleem? Nee. Er is een discussie. En dit gaat wel over de kinderen. Het gaat over een school.quote:Op zondag 10 april 2016 02:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja en?
Misbruik het argument 'denk aan de kinderen' niet. Dit gaat niet over die kinderen, dit gaat over de volwassen.
Waarom kan dat niet? Je kunt toch gewoon vertellen dat dat deel uitmaakt van haar geloofsovertuiging?quote:Op zondag 10 april 2016 02:28 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik kan geloof uitleggen. Een hoofddoek niet. Ik heb familie die deels islamitisch is. Gelukking speelt dit bij ons niet.
Laf is geen antwoord geven op mijn vraag wat er fout is met links.quote:Op zondag 10 april 2016 02:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach jee... en wat voor standpunt maakt de overheid thans naar buiten toe? PARTICIPEREN.... geluk is een keuze, falen is een keuze.
En geen hond die daar wakker van ligt.
Laf, dat is wat het is...
Cry me a fucking river...quote:Op zondag 10 april 2016 02:29 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Is er een groots probleem? Nee. Er is een discussie. En dit gaat wel over de kinderen. Het gaat over een school.
Ik BEN links.... een van de laatste linksen, geloof ik.quote:Op zondag 10 april 2016 02:30 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Laf is geen antwoord geven op mijn vraag wat er fout is met links.
Dat geeft meerwaarde omdat ik waarschijnlijk als niet moslim meer weet over dagelijkse omgang met moslims dan veel andere mensen. Ik g een hoofddoek niet uitleggen met een excuus van geloof.quote:Op zondag 10 april 2016 02:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet? Je kunt toch gewoon vertellen dat dat deel uitmaakt van haar geloofsovertuiging?
Leuk dat je familie deels islamitisch is, moet dat je post meer waarde geven?
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zondag 10 april 2016 02:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Cry me a fucking river...
Diezelfde school die op basis van een CITO toets bepaalt of een kind naar het HAVO/VWO mag of niet?
Laffin' at ya.
Ik ben ook links. Misschien niet zo extreem als jij dan........quote:Op zondag 10 april 2016 02:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik BEN links.... een van de laatste linksen, geloof ik.
Sorry, maar ik begrijp niet echt wat je hier probeert te zeggen.quote:Op zondag 10 april 2016 02:32 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat geeft meerwaarde omdat ik waarschijnlijk als niet moslim meer weet over dagelijkse omgang met moslims dan veel andere mensen. Ik g een hoofddoek niet uitleggen met een excuus van geloof.
Niks extreem... gewoon normaal LINKS. Zoek het eens op.quote:Op zondag 10 april 2016 02:33 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik ben ook links. Misschien niet zo extreem als jij dan........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |