had ik dat nog niet verteldquote:
omdat sjoefquote:Op maandag 11 april 2016 10:31 schreef just me het volgende:
waarom staat er TBS in de TT ?
verwarrend hoor want dat is de afkorting van "mijn" school
N.a.v een nachtbraaksel met Marymuis ging het over TereByte's en het gebrek daarvan bij Fok om een beetje redelijke UI te mogen gebruiken..quote:Op maandag 11 april 2016 10:31 schreef just me het volgende:
waarom staat er TBS in de TT ?
verwarrend hoor want dat is de afkorting van "mijn" school
oh duidelijkquote:Op maandag 11 april 2016 10:44 schreef chufi het volgende:
[..]
N.a.v een nachtbraaksel met Marymuis ging het over TereByte's en het gebrek daarvan bij Fok om een beetje redelijke UI te mogen gebruiken..
Ze zijn heel kwetsbaar dus we moeten er voorzichtig mee omgaanquote:Op maandag 11 april 2016 10:49 schreef just me het volgende:
[..]
oh duidelijkik had nog nooit van tere bytes gehoord
quote:Op maandag 11 april 2016 11:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zijn heel kwetsbaar dus we moeten er voorzichtig mee omgaan
Was alles maar zo eenvoudig.quote:Krakers in aluminiumfolie omzeilen bankalarm
Ik neem aan dat het na sluitingstijd was.quote:Op maandag 11 april 2016 12:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie gaat er nu in alu-folie een bank binnen
hoe kan dat?quote:Op maandag 11 april 2016 12:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het na sluitingstijd was.
Of zoals Zwarte pietquote:
Denk dat ze wel wat anders eten dan krentenbroodquote:Op maandag 11 april 2016 16:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja hoor, weer ouwe jongens krentenbrood.
De catering na afloop was prima in orde.quote:Op maandag 11 april 2016 16:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ze wel wat anders eten dan krentenbrood
Geen hashlucht in de zaal ?quote:Op maandag 11 april 2016 16:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De catering na afloop was prima in orde.
Daar kan je nu vast spuitbussen voor kopen.quote:Op maandag 11 april 2016 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou je wel verwachten idd, maar dat schijnt niet meer te kunnen
Of je bakt een cakequote:Op maandag 11 april 2016 17:38 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Daar kan je nu vast spuitbussen voor kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |