mijn oren doen het nog prima dus ik luister nooit hardcorequote:
daar wil ik nog eens heen met deadprezzquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn oren doen het nog prima dus ik luister nooit hardcore
Moet je wel ff voorschieten voor hem dan denk ik.. En je ziet het geld nooit meer terug ondanks dat hij het voorschieten noemt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
daar wil ik nog eens heen met deadprezz
Daarom gewoon thuis blijven wonen zoals echte mannen doen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:38 schreef Kurovski het volgende:
Wat een gedoe toch eigenlijk dat leven. Ben een hoop tijd kwijt om voedsel te verzamelen, slapen, huishousen, reizen, Fok!ken. Blijft maar weinig over zo.
kan je zo huis overnemen als hypotheek is afbetaald.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daarom gewoon thuis blijven wonen zoals echte mannen doen.
ben linkskrakers gewend. Dus ook pilsen snats even "voorschieten", no biggiequote:Op zaterdag 9 april 2016 22:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet je wel ff voorschieten voor hem dan denk ik.. En je ziet het geld nooit meer terug ondanks dat hij het voorschieten noemt.
oh van rukken word je toch niet doof?quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn oren doen het nog prima dus ik luister nooit hardcore
Starters hebben het wel moeilijker dan vroegah.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je zo huis overnemen als hypotheek is afbetaald.
ja lijkt me ook echt sickquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
daar wil ik nog eens heen met deadprezz
gelukkig nietquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh van rukken word je toch niet doof?
vertel mij wat. Huis uit 1935 gekocht. 7 uur op, naar werk, na werk door naar nieuwe huis, verven schuren verbouwen. 12 uur thuis en de volgende dag weer hetzelfde. Nu eerste avondje rust. Ik schrok wakker van mn telefoon. Was in slaap gegaan daar midden in de woonkamer. Even ontspannen nu want ging te fur.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:38 schreef Kurovski het volgende:
Wat een gedoe toch eigenlijk dat leven. Ben een hoop tijd kwijt om voedsel te verzamelen, slapen, huishousen, reizen, Fok!ken. Blijft maar weinig over zo.
nee joh alleen scheur je je liezen wat makkelijkerquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh van rukken word je toch niet doof?
maar als je huis eenmaal af is ga je wel echt tering blij zijn waarschijnlijkquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
vertel mij wat. Huis uit 1935 gekocht. 7 uur op, naar werk, na werk door naar nieuwe huis, verven schuren verbouwen. 12 uur thuis en de volgende dag weer hetzelfde. Nu eerste avondje rust. Ik schrok wakker van mn telefoon. Was in slaap gegaan daar midden in de woonkamer. Even ontspannen nu want ging te fur.
Ach het zal wel loslopen denk ik. Als je zelf een beetje netjes werkt dan zal het wel meevallenquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
in het ergste geval kunnen je nabestaanden een schadeclaim indienen bij je werkgever omdat hij je had moeten beschermen aldus BW6, dus bekijk het van de positieve kant
Heavy ja. Ik wil nooit meer in een oud huis wonen. Liever klein, modern en comfortabel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
vertel mij wat. Huis uit 1935 gekocht. 7 uur op, naar werk, na werk door naar nieuwe huis, verven schuren verbouwen. 12 uur thuis en de volgende dag weer hetzelfde. Nu eerste avondje rust. Ik schrok wakker van mn telefoon. Was in slaap gegaan daar midden in de woonkamer. Even ontspannen nu want ging te fur.
is wel gehorig met skaten jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heavy ja. Ik wil nooit meer in een oud huis wonen. Liever klein, modern en comfortabel.
Oudste huis waar ik woonde was uit 1911. Hoge plafonds, houten vloeren. Moet 'r niet meer aan denken.
quote:
hahahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |