Voor mij hoeft dat allemaal niet zo openlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja of je kijkt de andere kant op als je er niet tegen kan
Weet niet wat jouw smaak is.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké, diegene met de lekkerste kont dus?
ach, in het geval van homo's kun je het ook als iets zien waar we trots op mogen zijn hierquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Voor mij hoeft dat allemaal niet zo openlijk.
picsquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Ver-schrik-ke-lijk.
Ik heb wel wat homotrekjes, maar verder zie ik eruit als een doodnormale jongen van 23.
slaaplkkrquote:
flauw hoorquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, ik heb al genoeg mensen die op me fappen
ik dacht.. mooie kleur ogen, maar waarschijnlijk heeft ze net als die man (quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:04 schreef HPLC het volgende:
Aantal posts voor deadprez
Vandaag tot nu toe: 783
geen leven hahaquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:04 schreef HPLC het volgende:
Aantal posts voor deadprez
Vandaag tot nu toe: 783
dit. Als ik homos zie lopen, ben ik altijd een beetje trots. Trots dat dat hier in veel buurten kan. Dat wij zo ver zijn dat we homos niet van gebouwem willen afgooien. Dat we er mee om kunnen gaam. Vrienden mee kunnen worden. Mee uit kunnen gaan. Zonder agressief te zij. Omdat goedkeuring van homoseksualiteit des duivels isquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
ach, in het geval van homo's kun je het ook als iets zien waar we trots op mogen zijn hier
genoeg landen op de wereld waar twee mannen niet eens hand in hand over straat kunnen lopen
ze hebben geen kleurlenzen manquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik dacht.. mooie kleur ogen, maar waarschijnlijk heeft ze net als die man () gewoon kleurlenzen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |