quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:52 schreef Murdera het volgende:
Haha @ deadprez ja idd. Veel extreem linkse kunstenaar krakers waar ik ook echt geen politiek mee kan bespreken. Fantastische lieve fijne mensen waar ik echt perfecte nachten mee kan hebben, maar politiek kunnen we niet bespreken. Dan denken ze dat ik een nazi ben en vind ik hun vieslinkse kankerhippies
Ja, alleen meen ik het serieus en jij ook vrees ik.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar dat is juist wat ze willen hier. Geven en nemen. Hihi, snap je hem.
Geen van beidequote:Op zaterdag 9 april 2016 21:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vind jou wel zo'n iemand die Eriksen of Fisscher leuk vindt
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, alleen meen ik het serieus en jij ook vrees ik.
Kijk, dat mensen homo zijn helemaal prima man, maar als ik zo'n gay-parade zie, komaan.
Denenhater gespotquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha jij vindt eriksen en fisscher leuk
[ afbeelding ]
Vind het ook niks wanneer hetero's elkaar aflebberen in het openbaar. Doe dat lekker thuis.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
homofoob, alsof sommige hetero's het er hier niet zo dik bovenop liggen.
Duidelijk, ja, wie Clark is.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:56 schreef McGrath het volgende:
[ afbeelding ]
Clark is ook een mooie jongen.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, alleen meen ik het serieus en jij ook vrees ik.
Kijk, dat mensen homo zijn helemaal prima man, maar als ik zo'n gay-parade zie, komaan.
vind het alleen acceptabel als het 2 knappe lesbo's zijnquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vind het ook niks wanneer hetero's elkaar aflebberen in het openbaar. Doe dat lekker thuis.
Dat bedoel ik.quote:
ja of je kijkt de andere kant op als je er niet tegen kanquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vind het ook niks wanneer hetero's elkaar aflebberen in het openbaar. Doe dat lekker thuis.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:56 schreef McGrath het volgende:
[ afbeelding ]
Clark is ook een mooie jongen.
vind politiek heel leuk on voor 10 min ocer te prAtenquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:53 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
ach, tijdens zulke nachten zijn er sowieso wel leukere dingen te bedenken dan over politiek praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |