Niet mee eens. Extreme hitte is pas kut.quote:
Gvd, als DP ook al homo is haak ik af man.quote:
oh in dat gevalquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:46 schreef Kurovski het volgende:
Gvd, als DP ook al homo is haak ik af man.
homofoobquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niet mee eens. Extreme hitte is pas kut.
[..]
Gvd, als DP ook al homo is haak ik af man.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op een oninteressante en saaie manier zoals alle voetbalclubs
was ook maar een grapjequote:
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op zaterdag 09-04-2016 om 21:19:43Onze competitie is alleen spannend op Teletekst. Als je op maandag naar de punten kijkt. Niet als je van voetbal houdt. #camaja #psvwil reageer retweet
Dat is jouw mening en nu mag je nooit meer op mijn verjaardag komenquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op een oninteressante en saaie manier zoals alle voetbalclubs
haha voetballers gebruiken nog teletekstquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:48 schreef McGrath het volgende:
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op zaterdag 09-04-2016 om 21:19:43Onze competitie is alleen spannend op Teletekst. Als je op maandag naar de punten kijkt. Niet als je van voetbal houdt. #camaja #psvwil reageer retweet
teletekst beste tekstquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha voetballers gebruiken nog teletekst
quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:48 schreef McGrath het volgende:
aldus iemand die de winter geweldig vindt, het jaargetijde waarin dames een dikke jas aanhebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |