Jij kijkt niet naar Vitesse - ADO?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
WHU - Arsenal was dan toch de enige leuke wedstrijd vandaag.
Dit is een leuk feitje.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:17 schreef opperkleurder het volgende:
Geen enkel team kreeg meer goals tegen in het Haags Kwartiertje dan ADO. Al 12 stuks.
Is dit een retorische vraag?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij kijkt niet naar Vitesse - ADO?
Het schijnt dat mensen die ajacied in hun naam hebben voor Ajax zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij kijkt niet naar Vitesse - ADO?
Tegen ons scoorden die lijpen nog de gelijkmaker ook...quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:17 schreef Kopsterk het volgende:
Samengeknepen billen tegen Cambuur.
Godverdomme zeg.
Fraser mag ook wel weer eens gaan wisselen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:17 schreef opperkleurder het volgende:
Maas gaat pas na 76 minuten wisselen. Een aanvaller voor een aanvaller
Marengo voor Schaken. Ik ken zijn wissels.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fraser mag ook wel weer eens gaan wisselen.
Maar toen creëerde Cambuur wel veel meer kansen. Cambuur heeft nu een gevaarlijke 1 op 1 gehad en een slap schot buiten de 16.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tegen ons scoorden die lijpen nog de gelijkmaker ook...
Dat zou geen slechte zet zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Marengo voor Schaken. Ik ken zijn wissels.
Het is Nijhuis, wat dacht je dan?quote:
en v/d Heijden voor Havenaarquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zou geen slechte zet zijn.
Heeft Ruben weer mondjes gesnoerd?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zou geen slechte zet zijn.
even quotenquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Als Van Veen de gelijkmaker scoort neem ik 1 maand een Van Veen UI
"Ja, allicht"?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij mag raden wat ik nu ga zeggen tegen je
We zijn het wel met elkaar eens.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die mag van mij als eerste vertrekken na dit seizoen.
Samen met van Duinen. Wat een duoquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welnee, die gaat via jullie nog naar Roda ofzo.
En Poeponquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Samen met van Duinen. Wat een duo
Je maakt verstandige keuzes.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, zeker als Ajax tegelijk speelt. Dat is niet om aan te zien.
Ik dacht, "kom, doe eens gek, gooi er een beetje variatie in".quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat zelfs Nijhuis niet sneller dan het licht is, maar dat kan natuurlijk ook
Hele wedstrijd ouwehoeren met elkaar en geen bal raken...quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Samen met van Duinen. Wat een duo
Waarom kies jij antivoetbal boven ado?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Younesdit was zon uniek moment dat ik oprecht zit te lachen om voetbal
Gohquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:24 schreef opperkleurder het volgende:
Duplan er af voor Marengod.
Opvallend.
Die zagen we niet aankomen Opper.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:24 schreef opperkleurder het volgende:
Duplan er af voor Marengod.
Opvallend.
Duplan moet je altijd laten staan. Al was hij wel veel aan het mekkeren.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zagen we niet aankomen Opper.
Kweenie. Over paar minuten ga ik sowieso Bed & breakfast terugkijken. Eindelijk wat echte kwaliteit.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom kies jij antivoetbal boven ado?
Na Vitesse-Ado kap ik er ook wel mee. Misschien nog even film kijken ofzo.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kweenie. Over paar minuten ga ik sowieso Bed & breakfast terugkijken. Eindelijk wat echte kwaliteit.
Ik ga zo wat afleveringen Scorpion kijken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kweenie. Over paar minuten ga ik sowieso Bed & breakfast terugkijken. Eindelijk wat echte kwaliteit.
Daar heb ik 1 aflevering van gezien laatst. Wat gênant slecht.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga zo wat afleveringen Scorpion kijken.
Die gast kan gewoon echt niet voetballen. Treurig om te zien wel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
Havenaar heeft op die goal na niks goeds gedaan in 180 minuten tijd.
Waarom zou je dan Fischer inbrengen die al sinds het ontstaan van licht niets meer goed heeft gedaan?quote:
Ik kon er wel om lachen eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:27 schreef luckass het volgende:
[..]
Daar heb ik 1 aflevering van gezien laatst. Wat gênant slecht.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:27 schreef opperkleurder het volgende:
Havenaar voor v/d Heijden. Dat zagen Haags en ik weer goed.
Nou nou, jij bent nog erger dan Boskamp.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is een kutmof. Heb je meer redenen nodig?
Daar hebben wij persoonlijk nergens mee. Iets voor de oudere Hollanders onder ons.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is een kutmof. Heb je meer redenen nodig?
Met de begroting voor volgend seizoen gaat die ook niet vol raken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De trukendoos van Henk is niet zo vol.
Donny.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie wil jij dan? Het zijn nog maar vijf minuten, niet 20.
Nee.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:29 schreef Zorro het volgende:
Misschien moet PSV eens een keer scoren. Het is maar een idee.
Goslar vergeten? Wij haten duitsers ook.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar hebben wij persoonlijk nergens mee. Iets voor de oudere Hollanders onder ons.
PSV wil geen kampioen worden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:29 schreef Zorro het volgende:
Misschien moet PSV eens een keer scoren. Het is maar een idee.
Grote strik om Havenaar. Derijck bij laten tekenen en dan ben ik tevreden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met de begroting voor volgend seizoen gaat die ook niet vol raken.
Vd beekquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie wil jij dan? Het zijn nog maar vijf minuten, niet 20.
An eccentric genius forms an international network of super-geniuses to act as the last line of defense against the complicated threats of the modern world.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga zo wat afleveringen Scorpion kijken.
Ah ok, dan gaat alles naar wens. Mooi.quote:
En dan? Dit is gewoon puur een wissel om tijd te rekken. Wisselen rond de 87e minuut heeft praktisch nooit zin voor die vijf minuten.quote:
Ik vrees het ergste Oppervriend.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Grote strik om Havenaar. Derijck bij laten tekenen en dan ben ik tevreden.
Zo fout als het klinkt, is het ook.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
An eccentric genius forms an international network of super-geniuses to act as the last line of defense against the complicated threats of the modern world.
Het spreekt mij niet direct aan in ieder geval.
Wat?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:31 schreef opperkleurder het volgende:
Derde thuisverlies op rij in Arnhem als het zo blijft.
Mocht er nog een vrije trap of corner komen..quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan? Dit is gewoon puur een wissel om tijd te rekken. Wisselen rond de 87e minuut heeft praktisch nooit zin voor die vijf minuten.
Die hoekschoppen of vrije trappen worden toch door harde werker en sloopkogel Gudelj genomen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mocht er nog een vrije trap of corner komen..
Owja vanaf het Onafhankelijkheidsplein kan je het zien als je richting het water gaat. Net naast zitten ze altijd te vissen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goslar vergeten? Wij haten duitsers ook.
Ik bedoel tegen. Vd beek is langer.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hoekschoppen of vrije trappen worden toch door harde werker en sloopkogel Gudelj genomen.
Joezi is niet goed bij zijn hoofd.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens Joezi is het terecht.
Eens.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Joezi is niet goed bij zijn hoofd.
Ze lezen hier niet mee nu he Davy. Dat mag niet van fifa.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
JA GA DAAR STAAN IPV DE BAL ERIN SCHIETEN
zo
Schattig.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een seizoen voor Ado.
2x winnen van Feyenoord en Twente
2x 2-2 tegen Vitesse
Ado goden
Ik telde hem al.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opper en ik kregen net een hartaanval.
Ja alleen doet PSV dat niet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:36 schreef Shreyas het volgende:
Slechte wedstrijd, normaal telt de overwinning maar het is heel jammer dat je hier maar één keer gescoord hebt. PSV kan nu fors inlopen. Echt zonde dit.
Je blijft je act wel stug volhouden. Respect.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:36 schreef Shreyas het volgende:
Slechte wedstrijd, normaal telt de overwinning maar het is heel jammer dat je hier maar één keer gescoord hebt. PSV kan nu fors inlopen. Echt zonde dit.
Jawel, die scoren nog minimaal twee keer tegen Willem IIquote:
Hoeveel was de eerste wedstrijd, 2-2 ofzo?quote:
Want psv gaat vanavond met 11-0 winnen ofzo?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:36 schreef Shreyas het volgende:
Slechte wedstrijd, normaal telt de overwinning maar het is heel jammer dat je hier maar één keer gescoord hebt. PSV kan nu fors inlopen, qua doelsaldo. Echt zonde dit.
Ja dan halen ze het doelsaldo met 1 in. Wat erg zeg.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jawel, die scoren nog minimaal twee keer tegen Willem II
Pas de 13de tegentreffer dit seizoen in het laatste kwartierquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat haags kwartiertje, kunnen jullie dat niet gewoon afschaffen ofzo?
De tegenstander moet ook kunnen denken dat er wat te halen valt tegen Ado.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat haags kwartiertje, kunnen jullie dat niet gewoon afschaffen ofzo?
En dat doen ze dan ook massaal...quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De tegenstander moet ook kunnen denken dat er wat te halen valt tegen Ado.
Ik wil Wang weer in het stadion zien. Leuk gifje toen hij ging juichenquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Soms denk ik echt dat we spelen voor de Chinese gokmaffia.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Soms?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Soms denk ik echt dat we spelen voor de Chinese gokmaffia.
Dat vindt hijzelf ook.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:40 schreef Kopsterk het volgende:
Eigenlijk hoort EL Ghazi in de meeste wedstrijden gewoon in de basis trouwens.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wil Wang weer in het stadion zien. Leuk gifje toen hij ging juichen
Ik hoef hem eigenlijk helemaal niet meer in Den Haag of omgeving te zien.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wil Wang weer in het stadion zien. Leuk gifje toen hij ging juichen
Die kan er niet zoveel van.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:40 schreef Kopsterk het volgende:
Eigenlijk hoort EL Ghazi in de meeste wedstrijden gewoon in de basis trouwens.
Absolute held. Die eigengoal was van het niveautje Mike v/d Hoorn.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was ook een speler waar ik niet zoveel mee had.
Dat zal ook te maken hebben met je clubvoorkeur.quote:
En zijn gebrek aan voetbalkennis/inzicht.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zal ook te maken hebben met je clubvoorkeur.
Fijn wel dat je mij daar nog even aan wil herinnerenquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Absolute held. Die eigengoal was van het niveautje Mike v/d Hoorn.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zal ook te maken hebben met je clubvoorkeur.
Wil je zeggen dat je dat wel bent dan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:43 schreef Kopsterk het volgende:
Nu is het wachten op de 'jij bent niet objectief' van Lange_Lans.
Graag gedaan. Nu ben ik er weer vandoor. PSV is waarschijnlijk toch weer dodelijk saai.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fijn wel dat je mij daar nog even aan wil herinneren
OP FS7 komt zo een analyse over hoe mensen fok!-enquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
Op FS2 zie ik een analyse over mensen die computerspelletjes spelen
Ik kap er ook mee.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Graag gedaan. Nu ben ik er weer vandoor. PSV is waarschijnlijk toch weer dodelijk saai.
Dus als ik zeg dat ik Hendrix een goede speler vind ben ik meteen voor PSV?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je dat wel bent dan?
Dan kijk ik wel Penthouse HD.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
OP FS7 komt zo een analyse over hoe mensen fok!-en
Dat is heel erg in opkomst. Zie Twitch.tv. Dat is toekomst.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
Op FS2 zie ik een analyse over mensen die computerspelletjes spelen
Nee, maar iedereen weet dat jij fan bent van die club uit de hoofdstad.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dus als ik zeg dat ik Hendrix een goede speler vind ben ik meteen voor PSV?
Erg zwak om 'jij bent niet objectief' als argument te gebruiken.
W2 is daar wel berucht om.quote:
Je denkt toch niet dat ik volgend jaar bij FOX ipv de Premier League naar de League of Legends ga kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is heel erg in opkomst. Zie Twitch.tv. Dat is toekomst.
Ja, dat denken wij wel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik volgend jaar bij FOX ipv de Premier League naar de League of Legends ga kijken
Zo bekend ben ik niet op dit forum hoorquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen weet dat jij fan bent van die club uit de hoofdstad.
Ik lachte iemand uit die zo'n gamert aan het volgen was en live naar streams zat te kijken. Ik had geen antwoord klaar toen hij zei dat ik hetzelfde deed met voetbal...quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik volgend jaar bij FOX ipv de Premier League naar de League of Legends ga kijken
Ha!quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik zet PSV - Willem II aan.
Hahahahaha
Zo mis je wel potentieel de beslissing van het kampioenschap, en de ontknoping van Super Saturday.quote:
Dat is bijna altijd een topshow. Heel veel kijkplezierquote:
Als het half zo leuk wordt als wat een poppenkast ben ik tevreden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is bijna altijd een topshow. Heel veel kijkplezier,maar ik blijf hier om te kijken wat PSV doet
Mega onzichtbaar zoals altijdquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:50 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe speelt het mega-talent Pereiro jongens
En dat klopt ook gewoon, al kan je e-sports meer vergelijken met een "sport" als schaken dan een sport als voetbalquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik lachte iemand uit die zo'n gamert aan het volgen was en live naar streams zat te kijken. Ik had geen antwoord klaar toen hij zei dat ik hetzelfde deed met voetbal...
Heel matig. Net als heel PSV overigens. Maar ik neem aan dat je sarcastisch was.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:50 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe speelt het mega-talent Pereiro jongens
Hij blijft toch een tikkeltje wisselvallig dus. Hoort erbij.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heel matig. Net als heel PSV overigens. Maar ik neem aan dat je sarcastisch was.
Goeie voorgevel ook.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:55 schreef gnilrednoz het volgende:
die helene hendriks.. zo fucking lekker
10 golazo's. Niet mis voor iemand die veelal van de bank is begonnen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij blijft toch een tikkeltje wisselvallig dus. Hoort erbij.
Ach gossie toch. Doet het pijn?quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:01 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Doet er niet toe, die man verdient te hangen
quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:01 schreef noodgang het volgende:
Misschien toch eens in dubbelglas inversteren
Is dit een retorische vraag?quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan De Jong ook op zijn poten blijven staan of is dat te moeilijk voor hem?
(dat was overigens de schuld van Nijhuis!!)quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:04 schreef GGMM het volgende:
Narsingh speelt de bal per ongeluk 5 meter voor zich uit.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:04 schreef GGMM het volgende:
Narsingh speelt de bal per ongeluk 5 meter voor zich uit.
Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Is dit een retorische vraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |