Ziet eruit alsof je meer kans hebt je motor te starten als je de polen in een citroen prikt, dan dat je met deze accu hebtquote:Op zondag 24 april 2016 12:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Komt volgende keer wel goed
Ik wil de titel van forumwrakrijder trouwens weer claimen, dit is de accu
[ afbeelding ]
Meest gebruikte volgens mij. Is overigens bij ten Kate permanent in de aanbiedingquote:Op zondag 24 april 2016 22:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.mlmparts.com/nl/oxford-handvatverwarming-touring.html
Er waren meer van jullie die handvatverwarmers gebruiken correct? Hoe bevalt het en zijn er mensen die ervaring hebben met deze specifieke handvaten?
Ga de accu sowieso vervangen, die platen hebben al te veel droog gestaan. En er zal wel meer aan gesleuteld moeten wordenquote:Op zondag 24 april 2016 15:34 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof je meer kans hebt je motor te starten als je de polen in een citroen prikt, dan dat je met deze accu hebt
oxfordsquote:Op zondag 24 april 2016 22:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.mlmparts.com/nl/oxford-handvatverwarming-touring.html
Er waren meer van jullie die handvatverwarmers gebruiken correct? Hoe bevalt het en zijn er mensen die ervaring hebben met deze specifieke handvaten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wordt![]()
quote:Op maandag 25 april 2016 11:03 schreef Erasmo het volgende:
Verdomme ik zoek er ook een zuinige woonwerk motor bij voor de lange afstand maar ik vrees dat het toch eenAwesome motoren vind ik dat, afgelopen zomer in Spanje zag je bijna niet anders dan die dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wordtYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Toegegeven het enige wat me tegenhoudt is m'n egoquote:Op maandag 25 april 2016 11:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Awesome motoren vind ik dat, afgelopen zomer in Spanje zag je bijna niet anders dan die dingen.
En terecht.quote:Op maandag 25 april 2016 11:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Toegegeven het enige wat me tegenhoudt is m'n ego
Echt? Smaken verschillen zullen we maar zeggen dan.quote:Op maandag 25 april 2016 11:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Awesome motoren vind ik dat, afgelopen zomer in Spanje zag je bijna niet anders dan die dingen.
Nice. Net nu het zulk lekker weer is.quote:
Boeiend. Vier maanden lang niet gereden. Dan ga ik me nu echt niet laten tegenhouden door een beetje regen.quote:Op maandag 25 april 2016 11:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nice. Net nu het zulk lekker weer is.
Sterk werk. Ik moest vanochtend een beetje huilen toen ik mijn Suzuki zag staan. Die wil er zo graag uitquote:Op maandag 25 april 2016 11:28 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Boeiend. Vier maanden lang niet gereden. Dan ga ik me nu echt niet laten tegenhouden door een beetje regen.
De nokkenassen zaten verkeerd om.quote:Op maandag 25 april 2016 11:29 schreef Morivar het volgende:
[..]
Mooi!
Wat bleek het probleem te zijn uiteindelijk?
In 2.5 uur van wrak naar rijdend, mooi gedaan samen toch.quote:Op maandag 25 april 2016 12:00 schreef BlackLining het volgende:
Mja, die fiets was aan het zuigen door zijn uitlaat en aan het blazen door het luchtfilterHadden natuurlijk ook gewoon een carburateur op de uitlaat kunnen lassen, maar deze oplossing is wel wat netter denk ik
Man man man
Why? Veel zakenlui reden daar op die dingen. Ik zou mij niet schamen om zo'n motor als tweede motor te hebben naast mijn GSF 650 S.quote:Op maandag 25 april 2016 11:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Toegegeven het enige wat me tegenhoudt is m'n ego
quote:
Ze liggen wel stevig op de weg, natuurlijk kan je er niet sportief mee rijden maar je kan er wel redelijk lange afstanden mee overbruggen.quote:Op maandag 25 april 2016 11:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Echt? Smaken verschillen zullen we maar zeggen dan.
Enige reden dat je op zo'n ding gaat zitten zou een handicap zijn imo.
mstx heeft er eentje. Of had. Ik zie hem hier nooit meer. Ik heb er zelf eentje een paar keer gehuurd. Zijn best toffe dingen om mee te raggen.quote:Op maandag 25 april 2016 10:27 schreef KneusTeun het volgende:
was er niet iemand hier met een xt660x?
ik twijfel tussen x en de r momenteel.
Ah ja, dat verklaart wel waarom 'ie er geen zin in hadquote:Op maandag 25 april 2016 11:34 schreef Sarasi het volgende:
[..]
De nokkenassen zaten verkeerd om.Die omgedraaid, toen startte hij direct.
quote:Op maandag 25 april 2016 11:03 schreef Erasmo het volgende:
Verdomme ik zoek er ook een zuinige woonwerk motor bij voor de lange afstand maar ik vrees dat het toch eenZero alweer verkocht of ben je em voor langere tijd kwijt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wordt
Die had hem toen in Polen of daar ergens gecrasht toch?quote:Op maandag 25 april 2016 13:29 schreef Nero22 het volgende:
[..]
mstx heeft er eentje. Of had. Ik zie hem hier nooit meer. Ik heb er zelf eentje een paar keer gehuurd. Zijn best toffe dingen om mee te raggen.
Ben vooral benieuwd of het beetje chill zit, om keer een verdere trip mee te maken. Super tenere wou ik het liefst weer maar die zijn allemaal afgeragd tegenwoordigquote:Op maandag 25 april 2016 13:29 schreef Nero22 het volgende:
[..]
mstx heeft er eentje. Of had. Ik zie hem hier nooit meer. Ik heb er zelf eentje een paar keer gehuurd. Zijn best toffe dingen om mee te raggen.
Nee dat was diekooi van MF. In slaap gevallen op de snelwegquote:Op maandag 25 april 2016 16:22 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Die had hem toen in Polen of daar ergens gecrasht toch?
Mstx was ook gecrashed in polen/oost-europa ergens, maar met een sv650s toch? Die xt heeft ie daarna pas gekochtquote:Op maandag 25 april 2016 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat was diekooi van MF. In slaap gevallen op de snelweg
Garantieklus maar het duurt langer dan verwacht, ook duurt het ontwikkelen van de snellader langer dan eerst gedacht dus het is tijdelijk.quote:Op maandag 25 april 2016 16:15 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Zero alweer verkocht of ben je em voor langere tijd kwijt?
Weet niet, misschien rijdt het wel gewoon lekkerder. Vergeet niet dat ik wekelijks 250-350km aan één stuk rij dus dan is comfort en kosten per km best wel een punt, ze zijn best populair dus dat moet ook wel een reden hebben.quote:Op maandag 25 april 2016 13:28 schreef BlackLining het volgende:
Ah kom op, je gaat toch niet serieus op zo'n WC-pot rijden he
Dat is alleen bij hoge uitzondering geoorloofd als je door een ongeluk of handicap niet meer op een echte motor kunt rijden.
Waarom koop je niet gewoon weer een K75 terug?
Waarom koop je niet gewoon een auto?quote:Op maandag 25 april 2016 18:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Garantieklus maar het duurt langer dan verwacht, ook duurt het ontwikkelen van de snellader langer dan eerst gedacht dus het is tijdelijk.
[..]
Weet niet, misschien rijdt het wel gewoon lekkerder. Vergeet niet dat ik wekelijks 250-350km aan één stuk rij dus dan is comfort en kosten per km best wel een punt, ze zijn best populair dus dat moet ook wel een reden hebben.
Durf af en toe buiten de box te denken blackie
Oh zou kunnen. Niet meegekregenquote:Op maandag 25 april 2016 17:55 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Mstx was ook gecrashed in polen/oost-europa ergens, maar met een sv650s toch? Die xt heeft ie daarna pas gekocht
Leuke motor. Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:54 schreef Sarasi het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste echte rondje is een feit! Geen super fancy foto zoals jullie steeds doen want ik wilde graag voor de hagelbui weer thuis zijn.
Bijna gelukt.
Hippe hendelsquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:54 schreef Sarasi het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste echte rondje is een feit! Geen super fancy foto zoals jullie steeds doen want ik wilde graag voor de hagelbui weer thuis zijn.
Bijna gelukt.
Stuurgewichtjes in dezelfde kleur.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hippe hendels
De zadeltas bevalt goed?
hendig sjieke zadeltas, waar heb je die gekocht? Kan ook wel wat bagagemogelijkheden gebruiken, deze zomer met mijn vader in 10 dagen Nürburgring-Zwarte Woud-Winterberg doenquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:54 schreef Sarasi het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna gelukt.
Hier. Stuk terug in een vorig topic heb ik ook nog wel foto's van de inhoud gedumpt, moet je even zoeken, dan weet je een beetje wat erin past.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hendig sjieke zadeltas, waar heb je die gekocht? Kan ook wel wat bagagemogelijkheden gebruiken, deze zomer met mijn vader in 10 dagen Nürburgring-Zwarte Woud-Winterberg doen
Moeiteloosquote:Op dinsdag 26 april 2016 19:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Rijdt een 600 een 1200 er altijd uit?
Sweet. Binnenkort maar even bestellen dan.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Stuurgewichtjes in dezelfde kleur.![]()
En ja! Ideaal. Op de foto zit er een schijfremslot, een flesje water en een droge spijkerbroek in. Veel fijner dan een tas onder een netje, hier voelde ik helemaal niks van. Het schuift niet heen en weer, alles lag er vrij los in, maar toch heb ik het niet eens gemerkt.
600 = lichter, maar toeren jankenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ho bedoelde andersom natuurlijk. Maar ok. In alles dus. Ik moet echt eens op een hele motor gaan rijden dus.
Ligt ook weer wat aan de bouw van het frame en het aantal cilinders natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
600 = lichter, maar toeren janken
1000 = zwaarder, maar meer koppel op lage toeren
Uiteraard, en v-twin of v4 is nog weer anders.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ligt ook weer wat aan de bouw van het frame en het aantal cilinders natuurlijk.
Maar een 1000 is altijd sneller dan 600 als ze beide flink gas geven en in de toeren gaan?quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
600 = lichter, maar toeren janken
1000 = zwaarder, maar meer koppel op lage toeren
Een R6 trekt een GL1200 Goldwing er wel uit ja.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar een 1000 is altijd sneller dan 600 als ze beide flink gas geven en in de toeren gaan?
Niet per definitie. Gewicht speelt ook een rol.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar een 1000 is altijd sneller dan 600 als ze beide flink gas geven en in de toeren gaan?
dat ligt dus niet aan mijquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:06 schreef BlackLining het volgende:
Nou op dagen als vandaag is het weer flink knijpen met de billetjes met BT-45 onder de fiets zeg
zegt de 600cc naked rijder... beetje wij van wc eend post hoor... het leven begint bij 1000ccquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:12 schreef BlackLining het volgende:
Zou persoonlijk liever een 600cc naked hebben dan een 1000cc supersport ofzo.
Ja.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:41 schreef Maegrim het volgende:
nero kwam al beter in de buurt dan met de 250
Ik heb toch al wel genoten van dat ding gisteren hoor. En na dit weekend wordt het gewoon weer 10+ graden en zonnig (hoop ik/zegt de weersvoorspelling/gezamenlijk schietgebedje)quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sweet. Binnenkort maar even bestellen dan.
Ik wilde eigenlijk deze week mijn motor rijdend maken, maar dat heeft toch weinig nut met dat bagger weer.
Dat zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:12 schreef BlackLining het volgende:
Ik zou gewoon kijken wat lekker rijdtPuur op cilinderinhoud selecteren is vrij nutteloos natuurlijk.
Zou persoonlijk liever een 600cc naked hebben dan een 1000cc supersport ofzo.
posert.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:43 schreef KneusTeun het volgende:
toch zou ik liever een BMW s1000rr hebben dan een bandit
Ik hoop het maar, heb namelijk een weekje vrij.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:04 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb toch al wel genoten van dat ding gisteren hoor. En na dit weekend wordt het gewoon weer 10+ graden en zonnig (hoop ik/zegt de weersvoorspelling/gezamenlijk schietgebedje)
zelfs dan nog, verpats je die BMW en haal je een echte fietsquote:Op woensdag 27 april 2016 11:53 schreef BlackLining het volgende:
Nou neuh, ik niet. Lekker rechtop, breed stuur
Bandit is er ook in 1200 he
Hoe bevalt jouw nieuwe fiets eigenlijk?quote:Op woensdag 27 april 2016 12:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop het maar, heb namelijk een weekje vrij.
Goed. Het heeft het al langer dan 3 weken overleefd.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hoe bevalt jouw nieuwe fiets eigenlijk?
Dit jaquote:
Dan zit je met dezelfde keuzes als mij.quote:Op woensdag 27 april 2016 14:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit ja
Al denk ik dat der volgende een single of een V-Twin gaat worden. Inmiddels wel genoeg inlines gereden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |