Ik heb het plan hbo te gaan doen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mwoah. Ik ben gekapt met hbo om hun werkwijze en wat je allemaal moet doen om miezerige 3 studiepuntjes te krijgen, en dat zoveel om aan 240 punten te komen. Op de uni heb je er zo 10 na een voldoende op je tentamen en heb je er maar 180 nodig
Ligt aan de opleiding. De toetsen zijn wel fucking makkelijk ja. Bij mijn opleiding zit ik natuurlijk met stage enzo.quote:
nee ik snap dat dus ook nietquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij niet gewoon kan accepteren dat hij niet speciaal is, net zoals ik accepteer dat ik best wel dom ben.
Wow :$quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHA_________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jullie kunnen lachen wat jullie willen, maar kan me er wel iets bij voorstellen hoor.quote:
nee bedoel of je nog meer stufi kan leechen als je eraan begintquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
je denkt dat ik dat geld gespaard heb?
In mijn geval kan ik het beamenquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
HBO is echt een pretstudie vergeleken met uni...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag mijn stage wel gaan doen, kijken hoeveel pret je dan hebt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
HBO is echt een pretstudie vergeleken met uni...
Dat jij faalt voor uni en zo goedpraat dat hbo zogenaamd lastiger is terwijl jij wel hier loopt op te scheppen over hoe jij het meest intelligent bent en niemand hier over jouw niveau beschikt.quote:
Ik heb echt geen flauw idee, heb nog nooit een hogeschool of uni van binnen gezien bij wijze van sprekenquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen lachen wat jullie willen, maar kan me er wel iets bij voorstellen hoor.
Hbo:
- verslagen
- tentamens
- dossiers opbouwen
- stage
- minor
- blablabla
Maar niveau is te laag.
Wo:
- tentamens
Maar niveau is hoger.
hahahahahhahaquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen lachen wat jullie willen, maar kan me er wel iets bij voorstellen hoor.
Hbo:
- verslagen
- tentamens
- dossiers opbouwen
- stage
- minor
- blablabla
Maar niveau is te laag.
Wo:
- tentamens
Maar niveau is hoger.
hah, ik ook, 6 uitblazen, 7 in- en uitblazen toch?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:30 schreef RockNijntje het volgende:
Yes ik kan Piano man op de mondharmonica, dit is pas universitair niveau bitches
wat heb je gedaanquote:
Stage regelenquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je mag mijn stage wel gaan doen, kijken hoeveel pret je dan hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |