Omdat jij volgens jouzelf veel slimmer bent en alles gewoon goed doetquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe het te maken heeft met intelligentie. Na vwo heb ik een uni opleiding gekozen die ik geen ene ruk aan vond, dus ben ik vrijwel meteen gestopt. Vervolgens wilde ik docent Engels worden en ben ik die opleiding gaan doen. Waarom zou dit op een of andere manier een faal zijn?
Nee joh. Het is Jimmy, c'mon. Ik quote toch niet voor niets Etsu?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jullie missen het punt volgens mij een beetje.
Hangt natuurlijk vanaf hoe slim je bent. Ik hoef niet veel langer dan 4 dagen van te voren beginnen en heb 'm zo binnen, er zijn mensen die 2 weken van te voren beginnen en een 5 halen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kwa leerwerk gaat de stof er op de uni er veel sneller doorheen, waardoor je daarmee veel meer tijd kwijt bent.
Omdat hoe ik nu precies doe jij ook net deed, en ik vind het frappant dat jij die zelfreflectie niet hebt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe het te maken heeft met intelligentie. Na vwo heb ik een uni opleiding gekozen die ik geen ene ruk aan vond, dus ben ik vrijwel meteen gestopt. Vervolgens wilde ik docent Engels worden en ben ik die opleiding gaan doen. Waarom zou dit op een of andere manier een faal zijn?
jwtzquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
was wel btje mijn eigen schuld, was al verkouden en dan toch fissa bouwen
feestje moet altijd door blijve gaan tog? ;p
Kwalitatief gewoon uitstekend. Maar wat voor opleiding doe jij dan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahaha ja want aantal bladzijden zegt iets over de kwaliteit
hahahahahaha check deze cursist dom zijn!!
Alsnog moet t gebeuren en levert t dus in die zin meer werk op dan wo.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"Dossiers opbouwen"
"Stage"
"Afstuderen"
"Minor"
allemaal niveau likmereet
Ik heb een paar keer een vast contract gehad. Het is best wel mogelijk nog hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hahaha en geen van jullie gaat ooit een vast contract krijgen ahahahaha
oh oké dan heb ik niks gezegdquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee joh. Het is Jimmy, c'mon. Ik quote toch niet voor niets Etsu?
Hbo hoef je alleen het oefententamen door te kijken, een dag later krijg je exact dezelfde vragenquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk vanaf hoe slim je bent. Ik hoef niet veel langer dan 4 dagen van te voren beginnen en heb 'm zo binnen, er zijn mensen die 2 weken van te voren beginnen en een 5 halen.
Het heeft toch helemaal niks te maken met intelligentie? Ik zeg helemaal niet dat ik alles goed doe, ik had gewoon een studie gekozen die ik totaal niks aan vond.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat jij volgens jouzelf veel slimmer bent en alles gewoon goed doet
Dit verklaart ook waarom hbo'ers elk verslag moeten besluiten met een zelfreflectie verslag, die eigenschap hebben ze van nature nietquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat hoe ik nu precies doe jij ook net deed, en ik vind het frappant dat jij die zelfreflectie niet hebt.
Wanneer deed ik dat dan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat hoe ik nu precies doe jij ook net deed, en ik vind het frappant dat jij die zelfreflectie niet hebt.
Ik studeer visagie op het alfa-college in Groningen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kwalitatief gewoon uitstekend. Maar wat voor opleiding doe jij dan?
geen dank, volgende keer 5 euro per consultquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
woooo troll met 67 klinkt veel beter dan alleen 6 zoals de tabs (heten die hier ook zo?) zeiden. Bedankt.
Ik heb het over het verschil, niet hoelang je er persoonlijk over doet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk vanaf hoe slim je bent. Ik hoef niet veel langer dan 4 dagen van te voren beginnen en heb 'm zo binnen, er zijn mensen die 2 weken van te voren beginnen en een 5 halen.
Ja, lijkt me wel relax in een hangmatje.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, R'dam. Hey, maar het kan dus wel he, waar we het laatst over hadden.
eh, altijd?quote:
Ja, dus? Daar ging de discussie niet om.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hbo hoef je alleen het oefententamen door te kijken, een dag later krijg je exact dezelfde vragen
flikker toch op man
Pijpbeurt ook goed?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
geen dank, volgende keer 5 euro per consult
Ja, niveauloos werk.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsnog moet t gebeuren en levert t dus in die zin meer werk op dan wo.
Te laf om te zeggen dat je een of andere sneue rechtenstudie doet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik studeer visagie op het alfa-college in Groningen.
wel jij bent de boel weer eens aan het verdraaien, np hbo-eigenschapquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dus? Daar ging de discussie niet om.
Neh, ik heb andere plannen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel relax in een hangmatje.
Ja, ik studeer rechtenquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Te laf om te zeggen dat je een of andere sneue rechtenstudie doet.
Dat klopt. In die zin is hbo ook schijtmakkelijk.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb het over het verschil, niet hoelang je er persoonlijk over doet.
Bepaalde stof behandelen ze op de uni bijv in 2 weken, waar ze er op hbo 6/7 weken over doen.
sarcasme blijft lastigquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe raad ik het zo. Echt moeilijke opleiding hoor
Hahahahahahahahaquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe raad ik het zo. Echt moeilijke opleiding hoor
okequote:
oke badtripnijntjequote:Op zaterdag 9 april 2016 19:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
oke
ik kan ook mijn kunstgebit uitdoen
nog beterquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
oke
ik kan ook mijn kunstgebit uitdoen
Ja, want niveauloos werk verzetten is zwaarder dan blokken voor een serieus moeilijk tentamen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat klopt. In die zin is hbo ook schijtmakkelijk.
Maar om aan een hbo-papiertje te komen, moet je wel wat meer moeite doen dan bij een wo-studie. Het enige wat tijdrovend is op wo, is een scriptie. Verder moet je leren en kan je het combineren met chillings.
Hbo niet. Die moeten veel meer werk verzetten en hebben geen chillings. Ofja, weinig.
Wel als je maar 24 uur in een dag hebt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, want niveauloos werk verzetten is zwaarder dan blokken voor een serieus moeilijk tentamen.
moet je niet iemand backstabben?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben haar nu aan het dm-en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |