Goede opmerking hoor, wil je mijn stage even overnemen? Mijn laatste verslag was 300 bladzijden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als je pakje boter koop in de winkel krijg jij je propedeuse cadeau man haha donder op joh
touchequote:Op zaterdag 9 april 2016 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hahaha en geen van jullie gaat ooit een vast contract krijgen ahahahaha
ik snap je niequote:Op zaterdag 9 april 2016 19:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee bedoel of je nog meer stufi kan leechen als je eraan begint
Lesgeven aan kinderen, BOHHHHHHH.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je mag mijn stage wel gaan doen, kijken hoeveel pret je dan hebt.
Dit ja. Degenen die lachen weten volgens mij niet helemaal waar ze het over hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen lachen wat jullie willen, maar kan me er wel iets bij voorstellen hoor.
Hbo:
- verslagen
- tentamens
- dossiers opbouwen
- stage
- minor
- blablabla
Maar niveau is te laag.
Wo:
- tentamens
Maar niveau is hoger.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goede opmerking hoor, wil je mijn stage even overnemen? Mijn laatste verslag was 300 bladzijden.
Ik heb al een stage gedaan voor mijn bachelor, maar bedanktquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je mag mijn stage wel gaan doen, kijken hoeveel pret je dan hebt.
trust mequote:Op zaterdag 9 april 2016 19:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee, heb nog nooit een hogeschool of uni van binnen gezien bij wijze van spreken
vind het gewoon grappig dat hij hier altijd zo fucking elitair doet en dan dit
aw das klotequote:
Kwa leerwerk gaat de stof er op de uni er veel sneller doorheen, waardoor je daarmee veel meer tijd kwijt bent.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen lachen wat jullie willen, maar kan me er wel iets bij voorstellen hoor.
Hbo:
- verslagen
- tentamens
- dossiers opbouwen
- stage
- minor
- blablabla
Maar niveau is te laag.
Wo:
- tentamens
Maar niveau is hoger.
Deze vrouw weet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit ja. Degenen die lachen weten volgens mij niet helemaal waar ze het over hebben.
Uni was 24/7 chillen, hbo is 24/7 werken. Uni was moeilijker, hbo is laag niveau. Niveau != hoeveelheid werk
neequote:Op zaterdag 9 april 2016 19:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hah, ik ook, 6 uitblazen, 7 in- en uitblazen toch?
hahaha ja want aantal bladzijden zegt iets over de kwaliteitquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goede opmerking hoor, wil je mijn stage even overnemen? Mijn laatste verslag was 300 bladzijden.
Ik zie niet hoe het te maken heeft met intelligentie. Na vwo heb ik een uni opleiding gekozen die ik geen ene ruk aan vond, dus ben ik vrijwel meteen gestopt. Vervolgens wilde ik docent Engels worden en ben ik die opleiding gaan doen. Waarom zou dit op een of andere manier een faal zijn?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat jij faalt voor uni en zo goedpraat dat hbo zogenaamd lastiger is terwijl jij wel hier loopt op te scheppen over hoe jij het meest intelligent bent en niemand hier over jouw niveau beschikt.
Jullie missen het punt volgens mij een beetje.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit ja. Degenen die lachen weten volgens mij niet helemaal waar ze het over hebben.
Uni was 24/7 chillen, hbo is 24/7 werken. Uni was moeilijker, hbo is laag niveau. Niveau != hoeveelheid werk
was wel btje mijn eigen schuld, was al verkouden en dan toch fissa bouwenquote:
Nee, R'dam. Hey, maar het kan dus wel he, waar we het laatst over hadden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |