Ik vond vooral de aankondiging in het vorige topic reuze spannend. Dan zie je deze TT, echt fantastisch, klikt er op.. BAM; geweldige OP.quote:
Zachtjes? Kijk die mooie kop dan, die rimpels, de gladheid, de zachtheid.quote:
Nou en, ik kwam gewoon zachtjes.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zachtjes? Kijk die mooie kop dan, die rimpels, de gladheid, de zachtheid.
Daar kom je toch verdomme hard van
ik moest nog aan je denken op vakantiequote:Op zaterdag 9 april 2016 14:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb al maanden echt helemaal niks zinnigs meer toe te voegen aan deze SC.
En wat gebeurde er toen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik moest nog aan je denken op vakantie
Toen werd ik heel verdrietig. De buschauffeur van de transfer had een ziekelijke voorliefde voor de backstreetboys. 2 uur lang jongensquote:
Fatima en Uccie zouden ook helemaal los gaan.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toen werd ik heel verdrietig. De buschauffeur van de transfer had een ziekelijke voorliefde voor de backstreetboys. 2 uur lang jongens
Als je zelfs daar al niet vrolijk van wordt kan je er maar beter mee kappen. Gewoon helemaal.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toen werd ik heel verdrietig. De buschauffeur van de transfer had een ziekelijke voorliefde voor de backstreetboys. 2 uur lang jongens
lekker voor de treinquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je zelfs daar al niet vrolijk van wordt kan je er maar beter mee kappen. Gewoon helemaal.
Toevallig zat ik vandaag 2.5 uur in de trein en daar kwamen al mijn favoriete boybands voorbij. Echt mooi.quote:
dit kunnen ze allemaal zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:07 schreef Mani89 het volgende:
En ik zat in dezelfde coupe als die junk van De Jeugd van Tegenwoordig.
Nee joh, met die gouden tand.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dit kunnen ze allemaal zijn natuurlijk
Dat heeft Fokker nou ook, toch doet die het.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb al maanden echt helemaal niks zinnigs meer toe te voegen aan deze SC.
Welke?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:07 schreef Mani89 het volgende:
En ik zat in dezelfde coupe als die junk van De Jeugd van Tegenwoordig.
Wat tickles your fancy, yasmin? Doe eens wat plaatjesquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat tickles your fancy, yasmin? Doe eens wat plaatjes
Badr en die met dat traantjequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm, die kunnen er mee door, maar sommigen zijn wel een beetje fout hoor.
Gelukkig wel bij LTKVD, die is ook best knap, toch?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja :p
Maak toch geen schijn van kans![]()
gahahahahahaah jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gelukkig wel bij LTKVD, die is ook best knap, toch?
Klinkt beter dan Yasmin van Daal, of hoe LTKVD ook heet.quote:
Ze mag gewoon haar eigen naam houden als ze dat wil hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klinkt beter dan Yasmin van Daal, of hoe LTKVD ook heet.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gelukkig wel bij LTKVD, die is ook best knap, toch?
Was jij niet bij je milf vandaag?quote:
Nee vanavond weer.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was jij niet bij je milf vandaag?
Gelukkig maar. Was al een beetje bang dat je ons zou verlaten.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jawel, vrouwen houden het nooit zo lang uit met mij.
Ah, de vreetbuien zijn begonnen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:33 schreef anonymoussie het volgende:
Zo jongens, mijn vriendin heeft 6 lamskoteletten naar binnen gewerkt.
Sleept ze jou straks de grot in?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja.
Beetje oervrouw- achtig.
Ik vind dat nooit zo leuk om te zien he, als mijn vriendin meer eet dan ik.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja.
Beetje oervrouw- achtig.
Is ze al bij de kapper geweest?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ze is behoorlijk pittig de laatste tijd. Beetje team opzij.
En seksonthouding, dat horen we graag.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ze is behoorlijk pittig de laatste tijd. Beetje team opzij.
Mwa, ze heeft nog even vrij spel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik vind dat nooit zo leuk om te zien he, als mijn vriendin meer eet dan ik.
Ja dat geloof ik meteen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En seksonthouding, dat horen we graag.
Als ze zo doorgaat zal ze er nooit meer uitzien als een yo venturaquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:45 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mwa, ze heeft nog even vrij spel.
Ik denk dat ze dat is gaan beseffen en het er meteen van neemt.
Want iedereen weet dat het 'ik eet voor twee'- excuus, ook echt een excuus is natuurlijk.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als ze zo doorgaat zal ze er nooit meer uitzien als een yo ventura
[ afbeelding ]
I know... Mooie motivatie voor work out.quote:
Dan krijg je nooit dat gewilde chris froome lichaam.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:54 schreef Mani89 het volgende:
Ik doe heel veel workouts, maar daarna ga ik toch weer koekjes eten.
#jaloersquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan krijg je nooit dat gewilde chris froome lichaam.
Op een foto van mij van afgelopen zomer heb ik overigens eng dunne armpjes, waaghals noemt dat altijd de Chris froome foto.
Denk er een disproportioneel groot hoofd boven:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Is dit Uccie?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als ze zo doorgaat zal ze er nooit meer uitzien als een yo ventura
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Denk er een disproportioneel groot hoofd boven:Als een soort E.T.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Denk er een disproportioneel groot hoofd boven:Met deze armen fiets je zo het professionele vrouwenpeloton in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ja, ik was alleen al gekomen die dag natuurlijk, dus het werd niks.quote:Op zondag 10 april 2016 11:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En, be je gister met een tweede kale klets geconfronteerd
Oh, ik had je er wel even in willen gooien hoorquote:Op zondag 10 april 2016 22:04 schreef Specularium het volgende:
Ik was vandaag nog bij de Singel, dichterbij komt het niet.
Slim Charles is de baas van die serie. De beste serie die ooit is gemaakt.quote:Op zondag 10 april 2016 22:44 schreef Specularium het volgende:
Ik heb eindelijk The Wire gezien, ben benieuwd wat Mani daar van vond.
Waarschijnlijk vond hij McNulty een geniale character.
Dat was Colvin.quote:Op maandag 11 april 2016 00:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Slim Charles is de baas van die serie.
Dikkiequote:Op maandag 11 april 2016 07:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Voordat jij een schijnbeweging kan maken, heb ik jou al opgegeten.
Wanneer kunnen we jou wegstemmen?quote:Op maandag 11 april 2016 07:48 schreef anonymoussie het volgende:
Dat heeft weer lekker veel zin gehad hè, dat referendum.
Kom dan! Kabouter!quote:Op maandag 11 april 2016 07:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dikkie
Ik gooi je gelijk in de Singel, vriend.
Wat is je streefgewicht? 40 kg?quote:Op maandag 11 april 2016 17:44 schreef Mani89 het volgende:
Toevallig heb ik gister een calorieteller geïnstalleerd op mijn telefoon zodat ik aan een rigoureus dieet kan beginnen.
Laten we maar even beginnen met 65 kilo. Daarna is alles mogelijk.quote:
Vertel.quote:Op maandag 11 april 2016 18:33 schreef YokiKater het volgende:
Hoppa, weer een misdrijf opgelost door optreden van Yokibaas![]()
Ik ben net vriendelijk bedankt door het slachtoffer. Ik ben blij dat ik het verschil heb kunnen maken, zo maak je de wereld toch een stukje beter.
Waarschijnlijk is het classified informatie, Yoki kennende...quote:Op maandag 11 april 2016 18:35 schreef d4v1d het volgende:
Opscheppen dat je een goede daad hebt gedaan, maar dan niet vertellen wat![]()
Beetje jammer Yoki [ afbeelding ]
Er was 's nachts een apenanus met zijn wagen tegen een geparkeerde auto geklapt en doorgereden. Ik hoorde het gebeuren, ben gaan kijken en trof auto met schade aan plus wat sporen waardoor merk en kleur auto van de apenanus konden worden vastgesteld. Polies gebeld en opgewacht, verhaaltje gedaan en gegevens achtergelaten.quote:
was het wel minstens een 8/10 die mevrouw?quote:Op maandag 11 april 2016 18:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er was 's nachts een apenanus met zijn wagen tegen een geparkeerde auto geklapt en doorgereden. Ik hoorde het gebeuren, ben gaan kijken en trof auto met schade aan plus wat sporen waardoor merk en kleur auto van de apenanus konden worden vastgesteld. Polies gebeld en opgewacht, verhaaltje gedaan en gegevens achtergelaten.
Werd ik net gebeld door de Polies met de mededeling dat de eigenaresse van die aangereden auto mij wil bedanken dus ik gaf toestemming om mijn gegevens door te geven en zodoende had ik net contact. Dader is aangetroffen en die mevrouw vond het fantastisch dat ik zo gehandeld had.
Dit ga ik allemaal niet lezen hoor.quote:Op maandag 11 april 2016 18:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er was 's nachts een apenanus met zijn wagen tegen een geparkeerde auto geklapt en doorgereden. Ik hoorde het gebeuren, ben gaan kijken en trof auto met schade aan plus wat sporen waardoor merk en kleur auto van de apenanus konden worden vastgesteld. Polies gebeld en opgewacht, verhaaltje gedaan en gegevens achtergelaten.
Werd ik net gebeld door de Polies met de mededeling dat de eigenaresse van die aangereden auto mij wil bedanken dus ik gaf toestemming om mijn gegevens door te geven en zodoende had ik net contact. Dader is aangetroffen en die mevrouw vond het fantastisch dat ik zo gehandeld had.
Geen idee, was telefonisch.quote:Op maandag 11 april 2016 18:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
was het wel minstens een 8/10 die mevrouw?
Je moeder rook ook niet echt aangenaam.quote:Op maandag 11 april 2016 18:47 schreef d4v1d het volgende:
D'r was een of andere mongool op een heftruck ergens tegenaan gereden, toen lekte de heftruck een of andere lucht/stof of wat dan ook en werden er twee medewerkers onwel![]()
Rook ook niet echt aangenaam.
quote:Op maandag 11 april 2016 18:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je moeder rook ook niet echt aangenaam.
Hoeveel weeg je nu dan?quote:Op maandag 11 april 2016 18:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laten we maar even beginnen met 65 kilo. Daarna is alles mogelijk.
quote:Op maandag 11 april 2016 18:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
67 kilo ofzo. En daar ben ik NIET tevreden over.quote:
Zo ben ik gewoon. It never hurts to help.quote:Op maandag 11 april 2016 19:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Jij houdt het wel goed in de gaten daar he?
#viesdikquote:Op maandag 11 april 2016 19:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
67 kilo ofzo. En daar ben ik NIET tevreden over.
Nice!quote:Op maandag 11 april 2016 19:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ik 105, maar je moeder vind het niet erg.
Mjah, ik wil wel terug naar 90/95 kilo.quote:Op maandag 11 april 2016 19:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja toch, mensen die minder dan 100 kilo...
Ik 40-45, maar dan ben ik ook wel even bezig.quote:Op maandag 11 april 2016 19:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ik wil wel terug naar 90/95 kilo.
Ga op Schiphol werken, bagage sjouwen op 1 kop soep per dag.quote:Op maandag 11 april 2016 19:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik 40-45, maar dan ben ik ook wel even bezig.
Dit boeit ons niks.quote:Op maandag 11 april 2016 19:38 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb donderdag een examen en ik heb zo geen zin om te leren
Denk het eigenlijk niet, maar misschien moet je me nog even helpen herinneren, dan zou ik het proberen.quote:Op maandag 11 april 2016 19:40 schreef d4v1d het volgende:
Ik weet dat je donderdag aan me zal denken hoor Fokker
Als je dan nu nog moet leren wat heb je dan de afgelopen tijd gedaan met je hoofd? Die stof zit er toch wel in of niet.quote:Op maandag 11 april 2016 19:38 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb donderdag een examen en ik heb zo geen zin om te leren
Ja, maar ik word altijd zo panisch en dan ga ik stressenquote:Op maandag 11 april 2016 19:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je dan nu nog moet leren wat heb je dan de afgelopen tijd gedaan met je hoofd? Die stof zit er toch wel in of niet.
"Hartelijk welkom allemaal op deze presentatie. Mijn naam is David en ik presenteer u de Singel"quote:Op maandag 11 april 2016 19:43 schreef d4v1d het volgende:
Spreken & Gesprekken, en presenteren. Praktijkexamen Nederlands 2F__!!!
Mbo__!
Haten op Mbo onder deze lijn.
---------------------------------------------
Dat word hemquote:Op maandag 11 april 2016 19:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
"Hartelijk welkom allemaal op deze presentatie. Mijn naam is David en ik presenteer u de Singel"
skkl.quote:Op maandag 11 april 2016 19:45 schreef d4v1d het volgende:
En dan maak ik nog even een grove spelfout
Wordt.
quote:Op maandag 11 april 2016 19:47 schreef d4v1d het volgende:
Ik moet in discussie of Social media slecht is voor vriendschappen in het echte leven
En ik moet presenteren of Nederland verder moet met kernenergie
In beide stellingen ben ik voorstander.
quote:Op maandag 11 april 2016 19:48 schreef d4v1d het volgende:
Gelukkig heb ik geen vrienden in het echte leven en heb ik enkel mijn vrienden uit de NWS SC
Nee das een andere.quote:
Zeggen dat je 30 cm hebt en dat blijkt toch niet helemaal waar?quote:Op maandag 11 april 2016 22:47 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb wel gemerkt dat FOK!grapjes het slecht doen bij echte MILF's
Dat is toevallig wel echt waar, maar gewoon simpele zinnen of gifjes kunnen ze niet zo waarderen kennelijk.quote:Op maandag 11 april 2016 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeggen dat je 30 cm hebt en dat blijkt toch niet helemaal waar?
Ook niet als je over d'r moeder gaat beginnen?quote:Op maandag 11 april 2016 22:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is toevallig wel echt waar, maar gewoon simpele zinnen of gifjes kunnen ze niet zo waarderen kennelijk.
Was ook niet zo'n succes neequote:Op maandag 11 april 2016 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook niet als je over d'r moeder gaat beginnen?
Weet je al wel wat ze van de Singel vind?quote:
Ze praat ook niet meer met mij.quote:Op maandag 11 april 2016 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook niet als je over d'r moeder gaat beginnen?
Een weekendje weg? Hoef je tenminste ook niet moeilijk iets te gaan zoekenquote:Op maandag 11 april 2016 22:56 schreef Fokker89 het volgende:
Maar ze is over een uur jarig, wat moet je nou voor zo iemand kopen?
Misschien vat ze dat ook weer verkeerd op..quote:Op maandag 11 april 2016 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je al wel wat ze van de Singel vind?
Nou toevallig zat ik daar ook aan te denkenquote:Op maandag 11 april 2016 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een weekendje weg? Hoef je tenminste ook niet moeilijk iets te gaan zoeken
Spiraaltje, misschien vat ze dat niet verkeerd op.quote:Op maandag 11 april 2016 22:56 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zat eerder te denken aan cyanide voor de kinderen, dan krijgt ze van mij wel nieuwe.quote:Op maandag 11 april 2016 23:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Spiraaltje, misschien vat ze dat niet verkeerd op.
Misschien wat voorzichtiger en gewoon een etentje doen.quote:Op maandag 11 april 2016 22:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou toevallig zat ik daar ook aan te denken, maar misschien vat ze dat ook weer verkeerd op.
Dat is net zo duur als dat je hun een weekendje in centerparcs tieft, dan kan ik ook gewoon een weekend normaal FOK!ken.quote:Op maandag 11 april 2016 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien wat voorzichtiger en gewoon een etentje doen.
Nou dan doe je dat, jij blij, zij blij.quote:Op maandag 11 april 2016 23:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is net zo duur als dat je hun een weekendje in centerparcs tieft, dan kan ik ook gewoon een weekend normaal FOK!ken.
Ja precies.quote:Op maandag 11 april 2016 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou dan doe je dat, jij blij, zij blij.
Ja die gaat volgende week.quote:Op maandag 11 april 2016 23:11 schreef Fokker89 het volgende:
Zit fatima al achter de kleine meisjes aan in Thailand? Die ging toch ook in april?
Nou moet zeggen, voel je weinig van hoor.quote:Op maandag 11 april 2016 23:14 schreef LTVDK het volgende:
Die heeft gelukkig nog geen drie keer geworpen.
Het is eerder dat je papa moet gaan spelen wat er zo vervelend aan is.quote:Op maandag 11 april 2016 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou moet zeggen, voel je weinig van hoor.
Nja gelukkig zijn ze de luierperiode al voorbij... Verder zijn het best lieve kinderen eigenlijk.quote:Op maandag 11 april 2016 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is eerder dat je papa moet gaan spelen wat er zo vervelend aan is.
Ben je kapot?quote:Op maandag 11 april 2016 23:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nja gelukkig zijn ze de luierperiode al voorbij... Verder zijn het best lieve kinderen eigenlijk.
quote:
Ja dus ...quote:Op maandag 11 april 2016 23:21 schreef Fokker89 het volgende:
Gadver, dat ik dat ooit over kinderen zou zeggen
Je hoort de eierstok van Snavelin hier rammelen van deze post.quote:Op maandag 11 april 2016 23:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nja gelukkig zijn ze de luierperiode al voorbij... Verder zijn het best lieve kinderen eigenlijk.
Ik zal proberen normaal te doen.quote:Op maandag 11 april 2016 23:23 schreef LTVDK het volgende:
Straks ga je nog aardig doen en kom je ons allemaal even gezellig begroeten op je papadag.
Ik vind dit eng worden
quote:Op maandag 11 april 2016 23:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Levenslang abbonnement op de abortuskliniek. Zoek een beetje een schimmige op die ook postnataal aborteertquote:Op maandag 11 april 2016 22:56 schreef Fokker89 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 08:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Levenslang abbonnement op de abortuskliniek. Zoek een beetje een schimmige op die ook postnataal aborteert
Nog minder dan een weekquote:Op maandag 11 april 2016 23:11 schreef Fokker89 het volgende:
Zit fatima al achter de kleine meisjes aan in Thailand? Die ging toch ook in april?
Ja is goed. Heb je nog speciale wensen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neem je een importbruidje oor me mee
Gewoon een bloemetje en een cadeaubon of zo.quote:Op maandag 11 april 2016 22:56 schreef Fokker89 het volgende:
Lekker op tijd dit.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:11 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Gewoon een bloemetje en een cadeaubon of zo.
Geen enge ziektes, wel een beetje fatsoenlijk Engels.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja is goed. Heb je nog speciale wensen?
Heb je een foto van de moeder van Fylax?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen enge ziektes, wel een beetje fatsoenlijk Engels.
Oke en wel wat aantrekkelijker dan Fylax' moeder
Nee. Maar als ze nou naast een modderpoel staat en zij ziet eruit of ze fijner is om in te zitten; beter dan fylax' moeder.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je een foto van de moeder van Fylax?
Oke. Nou ik zal voor je kijken.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. Maar als ze nou naast een modderpoel staat en zij ziet eruit of ze fijner is om in te zitten; beter dan fylax' moeder.
Dat lost zichzelf wel op, daar kom je wel aan uit
Heel goed. Hou je dan ook op met vervelend doen in dat Derksentopic? Na 85x hetzelfde gepost te hebben weten we wel wat je van douchende marokkaantjes vindt, ouwe viespeuk.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heel goed. Hou je dan ook op met vervelend doen in dat Derksentopic? Na 85x hetzelfde gepost te hebben weten we wel wat je van douchende marokkaantjes vindt, ouwe viespeuk.
Je reagert 85x dezelfde reactie ontopic, was het maar één keer.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Reageer ik een keer ontopic is het ook niet goed.
Omdat andere stelselmatig blijven ontkennen dat hij geen punt maakte en hun eigen dagboek er bij gaan halen ja.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je reagert 85x dezelfde reactie ontopic, was het maar één keer.
100x hetzelfde herhalen ipv over de inhoud te posten en op anderen in te gaan draagt niet echt bij aan mooie topics.
Haalde jij je dagboek er maar bij, al die mocro's waar jij mee gedoucht hebtquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat andere stelselmatig blijven ontkennen dat hij geen punt maakte en hun eigen dagboek er bij gaan halen ja.
Abu Timmmmm el Hollandiquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:34 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik word ook opgewonden van doucende marokkaantjes hoor. Wel alleen bij de F'jes, ze moeten niet te oud zijn.
Volgend jaar lekker theologie studeren, ik heb gehoord dat je daar makkelijk met kleine jongetjes in aanraking komt
Lees er elke dag in.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Haalde jij je dagboek er maar bij, al die mocro's waar jij mee gedoucht hebt
Nee.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:35 schreef timmmmm het volgende:
maar ga je nou naar Thailand om kleine jongetjes of kleine meisjes te misbruiken?
LTDKV vreet zichzelf nu op.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Haalde jij je dagboek er maar bij, al die mocro's waar jij mee gedoucht hebt
Specularium leest hier gewoon mee he, ik vind dit echt niet kunnen dat je zo over hem praatquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Ben geen blanke man van middelbare leeftijd en bierbuik.
Hij moet gewoon eens even lekker normaal doen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is zichzelf gewoon bruin aan het verven nu en 'die taaltje' aan het leren
Denk niet dat die terug praat.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ga ik zo ook tegen mijn pizza zeggen
Gelukkig reageert Njos ook niet op mij.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo heb ik mijn vrouwen ook het liefst
Toch niet die met curryquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Pizza![]()
Had vorige week zo'n nieuwe van dominos, die was echt goddelijk.
Hoiquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gelukkig reageert Njos ook niet op mij.
Nee man, so majestic heette die. Met vijgen, geitenkaas, honing, spinazie, mozzarella, ui, pijnboompitten. En dan eigenlijk ook bacon maar die had ik vervangen door groene olijven.quote:
Zo zondequote:Op dinsdag 12 april 2016 17:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee man, so majestic heette die. Met vijgen, geitenkaas, honing, spinazie, mozzarella, ui, pijnboompitten. En dan eigenlijk ook bacon maar die had ik vervangen door groene olijven.
Ik heb een nieuwe snapchat.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
hoax, ik heb er geen snapchatbericht van gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |