Ik vond vooral de aankondiging in het vorige topic reuze spannend. Dan zie je deze TT, echt fantastisch, klikt er op.. BAM; geweldige OP.quote:
Zachtjes? Kijk die mooie kop dan, die rimpels, de gladheid, de zachtheid.quote:
Nou en, ik kwam gewoon zachtjes.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zachtjes? Kijk die mooie kop dan, die rimpels, de gladheid, de zachtheid.
Daar kom je toch verdomme hard van
ik moest nog aan je denken op vakantiequote:Op zaterdag 9 april 2016 14:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb al maanden echt helemaal niks zinnigs meer toe te voegen aan deze SC.
En wat gebeurde er toen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik moest nog aan je denken op vakantie
Toen werd ik heel verdrietig. De buschauffeur van de transfer had een ziekelijke voorliefde voor de backstreetboys. 2 uur lang jongensquote:
Fatima en Uccie zouden ook helemaal los gaan.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toen werd ik heel verdrietig. De buschauffeur van de transfer had een ziekelijke voorliefde voor de backstreetboys. 2 uur lang jongens
Als je zelfs daar al niet vrolijk van wordt kan je er maar beter mee kappen. Gewoon helemaal.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toen werd ik heel verdrietig. De buschauffeur van de transfer had een ziekelijke voorliefde voor de backstreetboys. 2 uur lang jongens
lekker voor de treinquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je zelfs daar al niet vrolijk van wordt kan je er maar beter mee kappen. Gewoon helemaal.
Toevallig zat ik vandaag 2.5 uur in de trein en daar kwamen al mijn favoriete boybands voorbij. Echt mooi.quote:
dit kunnen ze allemaal zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:07 schreef Mani89 het volgende:
En ik zat in dezelfde coupe als die junk van De Jeugd van Tegenwoordig.
Nee joh, met die gouden tand.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dit kunnen ze allemaal zijn natuurlijk
Dat heeft Fokker nou ook, toch doet die het.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb al maanden echt helemaal niks zinnigs meer toe te voegen aan deze SC.
Welke?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:07 schreef Mani89 het volgende:
En ik zat in dezelfde coupe als die junk van De Jeugd van Tegenwoordig.
Wat tickles your fancy, yasmin? Doe eens wat plaatjesquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat tickles your fancy, yasmin? Doe eens wat plaatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |