ik weet niet wat jij op een festival doet maar het laatste waar ik zin in heb daarna is een roadtripquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 04:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oekra oekra oekra oekaïne een hele neus vol cocaïne
oh ja, is tegenwoordig verplaatst door al t gedoe in oekrainequote:
ben niet echt conservatief bepaalde dingen die gebeuren vanwege teloorgang ervan zijn echter walgelijk waardoor ik naar conservatisme neig.quote:Op zaterdag 9 april 2016 04:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, oké
maar toch snap ik dat verlangen naar conservatisme van jou niet
zoals? drugsgebruik dus?quote:Op zaterdag 9 april 2016 04:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ben niet echt conservatief bepaalde dingen die gebeuren vanwege teloorgang ervan zijn echter walgelijk waardoor ik naar conservatisme neig.
vliegtuig.quote:Op zaterdag 9 april 2016 04:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij op een festival doet maar het laatste waar ik zin in heb daarna is een roadtrip
Dat moet je het niet drinken hoor. Het werd over een wond gegoten.quote:Op zaterdag 9 april 2016 04:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
andere situatie want alcohol werd eerst gewoon gedronken omdat alcohol bacterien tegenging waardoor het niet zomaar uit cultuur gebannen werd.
we zijn niet allemaal stinkend rijkquote:
is een van dingen ja bedoelde echter individualisme, sletten, criminaliteit, lagelonen, slechte muziek etc.quote:
waquote:
individualisme en "sletten" wil ik je nog wel geven, maar criminaliteit, lage lonen en slechte muziek?quote:Op zaterdag 9 april 2016 04:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
is een van dingen ja bedoelde echter individualisme, sletten, criminaliteit, lagelonen, slechte muziek etc.
echt waar?quote:Op zaterdag 9 april 2016 04:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat moet je het niet drinken hoor. Het werd over een wond gegoten.
Dat idee van alcohol en drinken zit wel een kern van waarheid in hoor. Waar staat er een vlag van Spanje - ouderwets - op een Bacardi?
Koning Alfons de achtste kreeg de Spaanse Griep. Die griep eiste meer slachtoffers dan de gehele wereldoorlog. Om het nog erger te maken, het trof jonge mannen en vrouwen.
Koning Alfons XIII kreeg het ook en lag op sterven. Hij dacht, Amerikaans gezegd, 'fuck it' en dronk een fles Bacardi rum leeg met zijn broer. Volgende dag had hij een kater, dag erna ook, maar daarna... Genezen.
ash betaalt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 04:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
we zijn niet allemaal stinkend rijk
quote:
het logo van Dead Prezquote:
rappersduoquote:
Ik ben geen arts dus ik ben niet aansprakelijk, maar hij genas door een 1.5 liter fles ( met zijn broer) op te zuipen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |