Dat was ook zo'n beetje het ergste waar ik op de zaterdagochtend aan kon denken ja.quote:Op zaterdag 9 april 2016 04:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
mijn god, dat lijkt me echt een hel
niet zo brutaal kindjequote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 04:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat was ook zo'n beetje het ergste waar ik op de zaterdagochtend aan kon denken ja.
niet per definitie negatief maar het is een feit dat hippiebeweging drug introduceerde bij het gepeupel.quote:
Ja, zo ongeveer wel. Ergens. Denk ik.quote:Op zaterdag 9 april 2016 04:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
gevolg van teloorgang van conservatisme.
nee hoe kom je daarbij? opium werd bijvoorbeeld al veel langer recreatief gebruiktquote:Op zaterdag 9 april 2016 04:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
niet per definitie negatief maar het is een feit dat hippiebeweging drug introduceerde bij het gepeupel.
in het westen, toen ze al wisten van de gevolgen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 04:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee hoe kom je daarbij? opium werd bijvoorbeeld al veel langer recreatief gebruikt
Kunnen we dit bewaren tot maandag?quote:Op zaterdag 9 april 2016 04:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
in het westen, toen ze al wisten van de gevolgen?
waar is het eigenlijkquote:Op zaterdag 9 april 2016 04:24 schreef deadprez het volgende:
kutte aan iets als kazantip vind ik dat je na t festival dat hele tyfuseind terug naar huis moet gaan reizen
yeh, ook in het westenquote:Op zaterdag 9 april 2016 04:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
in het westen, toen ze al wisten van de gevolgen?
Oekraïnequote:
trustequote:Op zaterdag 9 april 2016 04:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
oke ik ga nu slapen
fijne nacht nog Llemaal het is allemaal wat
Trusten !quote:Op zaterdag 9 april 2016 04:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
oke ik ga nu slapen
fijne nacht nog Llemaal het is allemaal wat
andere situatie want alcohol werd eerst gewoon gedronken omdat alcohol bacterien tegenging waardoor het niet zomaar uit cultuur gebannen werd.quote:Op zaterdag 9 april 2016 04:23 schreef deadprez het volgende:
nog even los van alle alcoholisten in conservatieve tijden
ja, okéquote:Op zaterdag 9 april 2016 04:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
andere situatie want alcohol werd eerst gewoon gedronken omdat alcohol bacterien tegenging waardoor het niet zomaar uit cultuur gebannen werd.
roadtrip is juist tof.quote:Op zaterdag 9 april 2016 04:24 schreef deadprez het volgende:
kutte aan iets als kazantip vind ik dat je na t festival dat hele tyfuseind terug naar huis moet gaan reizen
omdat je het bent frank G.quote:Op zaterdag 9 april 2016 04:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kunnen we dit bewaren tot maandag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |