nice, best chille muziekquote:Op zaterdag 9 april 2016 04:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Weer gevonden.
Hier ben ik weleens als heel jonge frank heen geweest. Eerste concert kan ik me echt niet meer herinneren.
echt he. alleen de epic shitquote:Op zaterdag 9 april 2016 04:09 schreef deadprez het volgende:
kan me van festivals sowieso op een paar dingen na nooit meer herinneren wat ik gezien heb
preciessquote:
quote:
goeie vriendin. keepertjequote:Op zaterdag 9 april 2016 04:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
25 gram wiet altijd samen met mn vriendin voor festival van 3 dagen
ja dat sowieso wel, in mei zijn we 10 jaar bij elkaarquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 04:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
25 gram wiet altijd samen met mn vriendin voor festival van 3 dagen
is wel de bedoelingquote:Op zaterdag 9 april 2016 04:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klinkt best leuk. Als je van een man met enige ervaring op dat gebied advies wil, ik zou haar houden
Dat vind ik zo grappig aan jou. Dat zou je ook echt niet verwachten.quote:
hahahquote:Op zaterdag 9 april 2016 04:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat vind ik zo grappig aan jou. Dat zou je ook echt niet verwachten.
Maar echt leuk.
Als jullie over een jaar of 20 oud zijn voor jullie leeftijd (wat ik jullie niet gun) kunnen we misschien misschien op een 'couples cruise'.quote:
mijn god, dat lijkt me echt een helquote:Op zaterdag 9 april 2016 04:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als jullie over een jaar of 20 oud zijn voor jullie leeftijd (wat ik jullie niet gun) kunnen we misschien misschien op een 'couples cruise'.
EO jongerendag staat ook weer voor de deur.quote:Op zaterdag 9 april 2016 04:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wanneer festival G echt. cazantip epic.
lijkt me echt grappig om daar keer compleet van t padje af naartoe te gaanquote:Op zaterdag 9 april 2016 04:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
EO jongerendag staat ook weer voor de deur.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 04:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
gevolg van teloorgang van conservatisme.
oorzaak van teloorgang van neusschotquote:Op zaterdag 9 april 2016 04:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
gevolg van teloorgang van conservatisme.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 04:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oorzaak van teloorgang van neusschot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |