Dat je nog weleens op televisie ziet. Vreselijk.quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kom zelf uit een upper middle class gezin. Ik heb met dat "volkse" echt net zo weinig als met elitaire kakkers. Het zijn idd vaak hele aardige, hartelijke mensen, maar ik kan er gewoon niks mee.
ja daar is het bij mij dus juist een beetje misgegaan, ik was nogal verwend en heb eigenlijk nooit echt geleerd dat je moet werken voor je shitquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat je nog weleens op televisie ziet. Vreselijk.
Mijn ouders hebben toen - ik was nog kind - een bedrijf van de familie overgenomen (ben in India geweest, Gambia, Malediven en noem op, dus ik was niet heel zielig), maar ik ben wel vuilnisman geweest om mijn studie te betalen. Wilde geen cent van mijn ouders, mijn opa zei altijd 'als je wat wil dan moet je er zelf voor werken'.
ja beter wordt de sc gewoon sticky gezet ipv centraalquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:58 schreef Oberkullie het volgende:
Zucht is Frank er weer, dan moet ik altijd helemaal naar beneden scrollen voor de SC.
alles good in de zebra lounge?quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:58 schreef Oberkullie het volgende:
Zucht is Frank er weer, dan moet ik altijd helemaal naar beneden scrollen voor de SC.
mm stickyquote:Op zaterdag 9 april 2016 03:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja beter wordt de sc gewoon sticky gezet ipv centraal
hehehequote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:58 schreef Oberkullie het volgende:
ha ik zag het welquote:
nicequote:Op zaterdag 9 april 2016 04:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Foutje
(Al was dat een waanzinnig concert, m`n eerste concert en meteen James Brown)
Ik ook niet hoor, van huis uit. Maar ik had mijn grootvader die geweldige wijze dingen wist te zeggen en had gedaan. Als ik kind - en als volwassene - keek daar geweldig naar op. En ik probeer zijn visie (hij is overigens oud geworden, heb hem tot mijn 27ste gekend) in leven te houden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daar is het bij mij dus juist een beetje misgegaan, ik was nogal verwend en heb eigenlijk nooit echt geleerd dat je moet werken voor je shit
Ah dat is wel tof.quote:Op zaterdag 9 april 2016 04:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, van huis uit. Maar ik had mijn grootvader die geweldige wijze dingen wist te zeggen en had gedaan. Als ik kind - en als volwassene - keek daar geweldig naar op. En ik probeer zijn visie (hij is overigens oud geworden, heb hem tot mijn 27ste gekend) in leven te houden.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 04:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
De vrijdagnacht vraagt toch meer om iets als dit.
je hebt zelf een pukkelkopquote:Op zaterdag 9 april 2016 04:06 schreef deadprez het volgende:
of op pukkelpop de eerste keer dat ik ging weenie wat eerder was
helemaal nie heb keigladde huidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |