door af te studeren in de filosofiequote:Op zaterdag 9 april 2016 01:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Don't get me wrong maar ik zie ZOVEEL open vacatures, hoe kan men niet aan een baan komen?
troe troequote:Op zaterdag 9 april 2016 01:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar afstruinen is ook anders dan een keer met een groep vaste users in een sc meeten
Ja, dat zou ik dus ook precies zo doen! Liever een volwassen man die iets trager z`n ding doet, maar wel vol ervaring zit, dan zo`n gastje van 20 die het wel lekker vlot doet, maar 0 ervaring heeft whatsoever.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ervaring, levenswijsheid... Dat zijn van die dingen die worden tegenwoordig onderschat. Ik persoonlijk zo honderd keer iemand van 60 dan van 20 aannemen. En ja, dat is die paar euro per uur meer dan waard.
"ging dus niet" dan moet je een andere opleiding gaan doen of ander soort werk gaan accepteren.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Maatje, ik wilde direct na het behalen van m`n rijbewijs van m`n uitkering af en gaan werken. Maar dat ging dus niet.
Ik moest en zou eerst met een jobcoach gaan zoeken naar werk, en via eventueel werk via hem zou ik dan van de uitkering af komen want dat zou dan een normaal salaris worden op den duur via die werkgever. Maar goed, ik heb op 1 dag werk in Februari via die jobcoach nog niks gehoord verder, ook niet van m`n solicitatie bij Peugeot.
Dat klopt, maar ook breder. Denk aan van die dingen als het weten waar iemand staat in het leven. Verantwoordelijkheidsgevoel. Maar ook, de trots die erbij komt kijken (en de daaraan hangende verantwoordelijkheid) van het weer krijgen van een baan. Ouderen worden imo heel snel aan de kant geschoven, maar iedereen die jong is heeft het ook geleerd van een oudere en dat gaat breder dan een vak. Wat je kunt een vak leren, maar iemand die ouder die weet vaak dingen die je niet leert.quote:
Ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wil je wat insinueren met dat chemisch?
Sindsdien eet ik de korsten van de boterham ook op
De gekste dingenquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ohja jullie deden toen de gekste dingen of niet, iemands kop kaalgeschoren? Of verwar ik je nu met iemand anders
Er zijn genoeg vacatures voor alle Nederlanders, maar tegenwoordig doen Polen dat werk omdat die Nederlanders liever geld vangen van de staat.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er zijn VEEL meer werklozen dan dat er vacatures zijn.
Neh, das ook te simpel gesteldquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vacatures voor alle Nederlanders, maar tegenwoordig doen Polen dat werk omdat die Nederlanders liever geld vangen van de staat.
Als ze mij geen werk aanbieden (Tot nu toe heb ik dit jaar een dag gedraait bij een bedrijf wat virtual reality brillen maakt, en ga ik nog met m`n jobcoach soliciteren bij Peugeot) Schiet dat verder ook niet op.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
"ging dus niet" dan moet je een andere opleiding gaan doen of ander soort werk gaan accepteren.
Hartstikke mooi natuurlijk, maar dan moet dat UWV mij daar ook wel bij helpen.quote:Sorry meneer, we hebben er overheen gelezen dat u een wajong heeft, u zult dit via het UWV moeten regelen
tot watquote:
nja whatever, geen zin in die discussiequote:
ewaaquote:
Werk moet je dan ook zoeken, niet wachten tot iemand je komt halen. Waarom moet je zonodig hulp hebben van een jobcoach en het UWV? Je kan toch zelf ook wel soliciteren?quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als ze mij geen werk aanbieden (Tot nu toe heb ik dit jaar een dag gedraait bij een bedrijf wat virtual reality brillen maakt, en ga ik nog met m`n jobcoach soliciteren bij Peugeot) Schiet dat verder ook niet op.
Zal het je sterker vertellen. Ik heb in September bij DHL gesolliciteerd, daar werd ik gebeld dat ze wilde dat ik op gesprek kwam, 2 uur later word ik door ze teruggebeld
[..]
Hartstikke mooi natuurlijk, maar dan moet dat UWV mij daar ook wel bij helpen.
(En dat gebeurd nu pas, sinds Februari, met die jobcoach. Daarvoor hoefde ik echt niks te verwachten hoor..)
haha dat dacht ik zelf ook alquote:
Ga kippen vangenquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als ze mij geen werk aanbieden (Tot nu toe heb ik dit jaar een dag gedraait bij een bedrijf wat virtual reality brillen maakt, en ga ik nog met m`n jobcoach soliciteren bij Peugeot) Schiet dat verder ook niet op.
Zal het je sterker vertellen. Ik heb in September bij DHL gesolliciteerd, daar werd ik gebeld dat ze wilde dat ik op gesprek kwam, 2 uur later word ik door ze teruggebeld
[..]
Hartstikke mooi natuurlijk, maar dan moet dat UWV mij daar ook wel bij helpen.
(En dat gebeurd nu pas, sinds Februari, met die jobcoach. Daarvoor hoefde ik echt niks te verwachten hoor..)
slaaplkkrquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |