Ja, en?quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:55 schreef MrBradge het volgende:
(Serieus, mijn vader is 60 die moest laatst soliciteren)
Naja je doet een TR en het wordt weggehaald, tenminste, waarom zou iemand dat doen. Lijkt mij een ongeschreven regel dat je niet mekaars persoonlijke shit op een online forum gaat gooien, al kan je elkaars bloed drinken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
achternaam ook, nummer, woongegevens
quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mwa, ik denk op zich Ama + DP + NG + Jij dat dat wel chill is!
Keer met 7 of 8 tegelijk gemeet (klbscmeet1.0jwt) geen moment saai gewestquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar groepsmeets lijken mij wel wat awkward1op1 vind ik niet zo erg maar grote groep, mweh.
Op zich niks mis mee natuurlijk, maar je moet het je wel ff voorstellen. 60 jaar en soliciteren?! Waar word zo`n man aangenomen ?quote:
nee maar ik speel spelletjes onder mijn normale naam en heb ook wel mensen van fok op whatsapp.. zo bedoelquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Naja je doet een TR en het wordt weggehaald, tenminste, waarom zou iemand dat doen. Lijkt mij een ongeschreven regel dat je niet mekaars persoonlijke shit op een online forum gaat gooien, al kan je elkaars bloed drinken.
Je was wel een beetje stil en als je begon te praten stotterde je heel erg van de zenuwen maar voor de rest vond ik het erg gezelligquote:
Ja das een ander verhaal, maar dat ie het moet proberen vind ik niet gek.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Op zich niks mis mee natuurlijk, maar je moet het je wel ff voorstellen. 60 jaar en soliciteren?! Waar word zo`n man aangenomen ?
ja maar afstruinen is ook anders dan een keer met een groep vaste users in een sc meetenquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Keer met 7 of 8 tegelijk gemeet (klbscmeet1.0jwt) geen moment saai gewest
Vind mensen die meets afstruinen wel beetjetbh
Ohja jullie deden toen de gekste dingen of niet, iemands kop kaalgeschoren? Of verwar ik je nu met iemand andersquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hou op joh, je kunt heel makkelijk van een uitkering af komen, namelijk door te gaan werken of te gaan studeren. Nu ben jij ineens heel zielig omdat je 7 jaar op je reet hebt gezeten en zomaar een uitkering hebt gekregen zeker.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh man, geloof me. Ik heb er niet om gevraagd, maar hij is mij toen in m`n schoot geworpen op basis van een dossier, ik werd 18, moest daar naar toekomen voor een gesprek en hup, ik had een uitkering. Er vanaf komen is moeilijker gezegd dan gedaan, daarom dat ik nu pas op m`n 25e weer aan de slag kan met werk want ze hebben de regels veranderd waardoor ze iedereen willen laten werken (Serieus, mijn vader is 60 die moest laatst soliciteren)
dat waren de afkickverschijnselenquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je was wel een beetje stil en als je begon te praten stotterde je heel erg van de zenuwen maar voor de rest vond ik het erg gezellig
Dat vind ik ook crack ja, van die mensen die per se bij elke meet aanwezig willen zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ervaring, levenswijsheid... Dat zijn van die dingen die worden tegenwoordig onderschat. Ik persoonlijk zo honderd keer iemand van 60 dan van 20 aannemen. En ja, dat is die paar euro per uur meer dan waard.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Op zich niks mis mee natuurlijk, maar je moet het je wel ff voorstellen. 60 jaar en soliciteren?! Waar word zo`n man aangenomen ?
Mijn pa is 54 en had laatst ook weer werk gekregen. Inmiddels geen werk meer (want bedrijf heeft niet genoeg opdrachten) maar als het weer beter gaat daar mag hij wel weer terug. Hij deed daar meubels maken trouwens.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ergens waar zijn expertise kan worden gebruikt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ligt wel aan het vak.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ervaring, levenswijsheid... Dat zijn van die dingen die worden tegenwoordig onderschat. Ik persoonlijk zo honderd keer iemand van 60 dan van 20 aannemen. En ja, dat is die paar euro per uur meer dan waard.
Wil je wat insinueren met dat chemisch?quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nadat er eerst allerlei chemische pesticiden werden ingezet en zoonlief wel een heel geweldige tijd had, daar in dat gat?
dat je junk bentquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Wil je wat insinueren met dat chemisch?
DP zo midden in die zin is wel apart hequote:Op zaterdag 9 april 2016 01:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mwa, ik denk op zich Ama + DP + NG + Jij dat dat wel chill is!
Maatje, ik wilde direct na het behalen van m`n rijbewijs van m`n uitkering af en gaan werken. Maar dat ging dus niet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hou op joh, je kunt heel makkelijk van een uitkering af komen, namelijk door te gaan werken of te gaan studeren. Nu ben jij ineens heel zielig omdat je 7 jaar op je reet hebt gezeten en zomaar een uitkering hebt gekregen zeker.
Er zijn VEEL meer werklozen dan dat er vacatures zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Don't get me wrong maar ik zie ZOVEEL open vacatures, hoe kan men niet aan een baan komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |