Maar hoe?! Was ze een dochter van Stevie Wonder en Ray Charles?quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb bij een meisje in auto gezeten wat erger auto rijdt dan braddie, dus zou meegaan naar jullie mcdrivemeet NG & Braad.
Ik vind sowieso dat je je rot zou moeten schamen als je als 25 jarige een uitkering hebt. Ik zou graag een praktijk van welfare shaming willen instellen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben slechts 1 keer geconfronteerd met mijn onnozolheden (mooi woord man)Het UWV vond het niet kunnen dat een andere user begon over mijn uitkering.
Omg ja. Toen ik klein was haalde ik altijd de korsten van de boterhammen af en stopte die in het gat achterin de kast naast de tv.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als het heel eng wordt kunnen mensen zich nog altijd verstoppen in dat gat in die muur. Geen flauw idee waar dat heen leidt trouwens. Dat doet me overigens denken, gooi je er nog weleens boterhammen in en dergelijke voor de levensvormen die daar ergens bivakkeren?
genoeg hier die het wel wetenquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij doet het niet onder je eigen echte naam
ja je voornaamquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
genoeg hier die het wel weten
De meeste mensen hier zou ik niet willen meeten.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar groepsmeets lijken mij wel wat awkward1op1 vind ik niet zo erg maar grote groep, mweh.
1op1 lijkt me juist kutquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar groepsmeets lijken mij wel wat awkward1op1 vind ik niet zo erg maar grote groep, mweh.
serieus, dat is wel kut dan jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben slechts 1 keer geconfronteerd met mijn onnozolheden (mooi woord man)Het UWV vond het niet kunnen dat een andere user begon over mijn uitkering.
Ik ben daar totaal niet bang voor.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:52 schreef deadprez het volgende:
wel leuk om te weten dat het uwv zelfs je accounts op fora na gaat lopen
Ze heeft zeg maar 2 linkerhanden en 2 linkerbenen. Haha ye.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Maar hoe?! Was ze een dochter van Stevie Wonder en Ray Charles?![]()
(Zo slecht rij ik nou trouwens ook niet, ik zeik alleen veel op andere mensen)
gelukkig ben ik op vrijwel alle fora permanent gebandquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:52 schreef deadprez het volgende:
wel leuk om te weten dat het uwv zelfs je accounts op fora na gaat lopen
Grote groep is juist gezellig, BBQ-n enzquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:53 schreef Opsonisatie het volgende:
oke kom 1 vs 1 danquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:53 schreef Opsonisatie het volgende:
nee maar het is wel raarquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben daar totaal niet bang voor.
Oh man, geloof me. Ik heb er niet om gevraagd, maar hij is mij toen in m`n schoot geworpen op basis van een dossier, ik werd 18, moest daar naar toekomen voor een gesprek en hup, ik had een uitkering. Er vanaf komen is moeilijker gezegd dan gedaan, daarom dat ik nu pas op m`n 25e weer aan de slag kan met werk want ze hebben de regels veranderd waardoor ze iedereen willen laten werken (Serieus, mijn vader is 60 die moest laatst soliciterenquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat je je rot zou moeten schamen als je als 25 jarige een uitkering hebt. Ik zou graag een praktijk van welfare shaming willen instellen.
ohquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
achternaam ook, nummer, woongegevens
Nadat er eerst allerlei chemische pesticiden werden ingezet en zoonlief wel een heel geweldige tijd had, daar in dat gat?quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Omg ja. Toen ik klein was haalde ik altijd de korsten van de boterhammen af en stopte die in het gat achterin de kast naast de tv.
Op een dag ging de kast weg
Mwa, ik denk op zich Ama + DP + NG + Jij dat dat wel chill is!quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:53 schreef Opsonisatie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |