Denk dat je het beter andersom kunt doen, wat je op internet zet zal jou levenslang achtervolgenquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb ik juist andersom. Hier ga ik elke discussie aan als het moet, en ook echt heel erg open en eerlijk, in't echt ga ik de meeste discussies uit de weg en ben ik vrij gesloten over alles
Oh ik begin gewoon altijd ergens over te lullenquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso wel denk ikIk ben in het echt vrij gesloten en durf niet echt heel erg spraakzaam te zijn.
Nou denk ik dat het wel anders zou zijn zou ik een DP of een BozeHaas of een Opso of jou meetten, omdat we hier al discussies hebben gevoerd. Maar als ik iemand die ik niet ken leer kennen dan zit ik daar echt van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
____!! Ik weet dan echt de eerste paar minuten niet waar ik het zoeken moet, word ik altijd heel ongemakkelijk.
ik doe in principe niet aan meetsquote:
met jou zou ik je hele twingo blauw zetten en dan mcdrivequote:Op zaterdag 9 april 2016 01:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso wel denk ikIk ben in het echt vrij gesloten en durf niet echt heel erg spraakzaam te zijn.
Nou denk ik dat het wel anders zou zijn zou ik een DP of een BozeHaas of een Opso of jou meetten, omdat we hier al discussies hebben gevoerd. Maar als ik iemand die ik niet ken leer kennen dan zit ik daar echt van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
____!! Ik weet dan echt de eerste paar minuten niet waar ik het zoeken moet, word ik altijd heel ongemakkelijk.
hahahaquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:46 schreef JimmyDean het volgende:
Ik laat de discussie irl soms gewoon zitten omdat ik weet dat mensen er niet op zitten te wachten of omdat anderen het beledigend kunnen vinden. Hier doe ik niet aan zulke empatische onzin.
Is ook beter om het andersom te doen, maar ik ben zo`n flapuit, dan lijkt het mij beter dat op het internet te doen dan in het echtquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Denk dat je het beter andersom kunt doen, wat je op internet zet zal jou levenslang achtervolgen
Ik snij meestal een actueel onderwerp aan en brand vervolgens de reactie van andere mensen keihard af.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik begin gewoon altijd ergens over te lullen
Als het heel eng wordt kunnen mensen zich nog altijd verstoppen in dat gat in die muur. Geen flauw idee waar dat heen leidt trouwens. Dat doet me overigens denken, gooi je er nog weleens boterhammen in en dergelijke voor de levensvormen die daar ergens bivakkeren?quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tsjaquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar... ik ben het... je KLB vrouw.
Ik vind dat we dat srs een keer moeten doen man, van de zomer of zo gewoon lekker stukje toeren! Ama meequote:Op zaterdag 9 april 2016 01:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
met jou zou ik je hele twingo blauw zetten en dan mcdrive
quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als het heel eng wordt kunnen mensen zich nog altijd verstoppen in dat gat in die muur. Geen flauw idee waar dat heen leidt trouwens. Dat doet me overigens denken, gooi je er nog weleens boterhammen in en dergelijke voor de levensvormen die daar ergens bivakkeren?
Boeiend? Als je zo hier bent en mensen vinden dat prima dan vinden ze dat in het echt vast ook wel prima. Ik heb nooit klachten gehad en heb er toch een stuk of 50 gemeet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:49 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Is ook beter om het andersom te doen, maar ik ben zo`n flapuit, dan lijkt het mij beter dat op het internet te doen dan in het echt
ik ben nog nooit geconfronteerd met mijn onnozelheden om het internet terwijl ik wekelijks aan mijn irl struggles wordt herinnerd andersquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Denk dat je het beter andersom kunt doen, wat je op internet zet zal jou levenslang achtervolgen
Ik ben slechts 1 keer geconfronteerd met mijn onnozolheden (mooi woord man)quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben nog nooit geconfronteerd met mijn onnozelheden om het internet terwijl ik wekelijks aan mijn irl struggles wordt herinnerd anders
Maar jij doet het niet onder je eigen echte naamquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben nog nooit geconfronteerd met mijn onnozelheden om het internet terwijl ik wekelijks aan mijn irl struggles wordt herinnerd anders
nee dit iddquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij doet het niet onder je eigen echte naam
Ik wil liever niet gezien worden in een Twingoquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik vind dat we dat srs een keer moeten doen man, van de zomer of zo gewoon lekker stukje toeren! Ama meeDP mee
Fuck dat.
Haha wow.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:51 schreef MrBradge het volgende:
Het UWV vond het niet kunnen dat een andere user begon over mijn uitkering.
True, ik denk op zich ook best dat ik met een hoop mensen hier kan vindenquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Boeiend? Als je zo hier bent en mensen vinden dat prima dan vinden ze dat in het echt vast ook wel prima. Ik heb nooit klachten gehad en heb er toch een stuk of 50 gemeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |