Tenminste, meesten niet. Ik hoop dat vogeltjesdans iig niet net zo is in rl als op fokquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom niet, ik denk het wel
Soms ben ik wel exact hetzelfde op FOK! als in het echt, maar vaak ben ik in het echt veel minder spraakzaam, en ik ben ook best wel verlegen in't echt. Introvert hequote:Op zaterdag 9 april 2016 01:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind niet dat je fok!leef een weerspiegeling is van je echte leef.
je moet er bij sommige users ook een beetje doorheen kunnen kijken he..quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tenminste, meesten niet. Ik hoop dat vogeltjesdans iig niet net zo is in rl als op fok
Exactly.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga mij ook niet echt anders voordoen, je hebt er maar mee te doen.
dit jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga mij ook niet echt anders voordoen, je hebt er maar mee te doen.
Waarom zou je op een forum discussies gaan ontwijken als je ze irl wel voert?quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben echt veel serieuzer hoor. En hier ontwijk ik meestal discussies, dat doe ik irl echt niet.
Heb ik juist andersom. Hier ga ik elke discussie aan als het moet, en ook echt heel erg open en eerlijk, in't echt ga ik de meeste discussies uit de weg en ben ik vrij gesloten over allesquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben echt veel serieuzer hoor. En hier ontwijk ik meestal discussies, dat doe ik irl echt niet.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Dan had je een discussie moeten beginnen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar ze zei niks dus ik ben hem zo weer gepeerd
omdat ze irl met mongooltjes omgaat waar ze kan winnen en hier niet denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zou je op een forum discussies gaan ontwijken als je ze irl wel voert?
En ik vind het ook ongemakkelijk als ik mensen meet en ik ben ineens heel anders.quote:
Ik hou er gewoon niet van, vind discussies irl leuker. Je ziet dan ook manier van uiting erbij, daar kan ik veel uit halen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zou je op een forum discussies gaan ontwijken als je ze irl wel voert?
begrijpelijkquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En ik vind het ook ongemakkelijk als ik mensen meet en ik ben ineens heel anders.
Hzaw stop met je act. Ik heb alleen Kauai gemeet en zij post niet meer.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Dan had je een discussie moeten beginnen.
Een veel vrouwelijker argument krijg je niet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon niet van, vind discussies irl leuker. Je ziet dan ook manier van uiting erbij, daar kan ik veel uit halen.
Daar zou het dus juist niet om moeten gaan. Ik hou juist niet van emotionele dissonantie in een discussie.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon niet van, vind discussies irl leuker. Je ziet dan ook manier van uiting erbij, daar kan ik veel uit halen.
Dat heb ik sowieso wel denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En ik vind het ook ongemakkelijk als ik mensen meet en ik ben ineens heel anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |