Awh lieffquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:37 schreef deadprez het volgende:
volgens mij is opso wel cute
maar als je dat op FOK! tegen chicks zegt veranderen ze meestal in aandachtshoeren
wat, crip is juist absoluut geen aandachtshoerquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zoals Crip ja. Maar die heeft nu een vriend dus is ineens weer gewoon.
Daaromquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb vaak gezegd dat ik susan boyle look a like ben ofnie
quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:37 schreef deadprez het volgende:
maar als je dat op FOK! tegen chicks zegt veranderen ze meestal in aandachtshoeren
Mwah, volgens mij valt dat 'cute' wel mee hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:37 schreef deadprez het volgende:
best welquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat, crip is juist absoluut geen aandachtshoer
Niet iedereen hoert op dezelfde manier naar aandacht.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat, crip is juist absoluut geen aandachtshoer
idd, crip is best een karikatuur ookquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet iedereen hoert op dezelfde manier naar aandacht.
Maar jij zag meest oncharmante pic ever. Lassie.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij valt dat 'cute' wel mee hoor.
nee maar vind het bij haar echt enorm meevallenquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet iedereen hoert op dezelfde manier naar aandacht.
"Zo, wenkies weer on fleek"quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar vind het bij haar echt enorm meevallen
mja okéquote:
Ik had het niet over uiterlijk. Ik had het over innerlijk. Iets zegt me namelijk dat je niet zo'n klassieke 'damsel in distress' bent en evenmin op je mondje gevallen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij zag meest oncharmante pic ever. Lassie.
waarom niet, ik denk het welquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar crip trollt gewoon mee, soms wel ns serieus en zo. Is wel leuk.
Ik vind niet dat je fok!leef een weerspiegeling is van je echte leef. Denk ik.
opso is best verlegen jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had het niet over uiterlijk. Ik had het over innerlijk. Iets zegt me namelijk dat je niet zo'n klassieke 'damsel in distress' bent en evenmin op je mondje gevallen.
Gheheh damsel in distressquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had het niet over uiterlijk. Ik had het over innerlijk. Iets zegt me namelijk dat je niet zo'n klassieke 'damsel in distress' bent en evenmin op je mondje gevallen.
zou wel mooi zijn als je irl nooit drugs gebruikt hadquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:42 schreef deadprez het volgende:
ik ben hier gwn precies hetzelfde als irl
Bij mij niet iig.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar crip trollt gewoon mee, soms wel ns serieus en zo. Is wel leuk.
Ik vind niet dat je fok!leef een weerspiegeling is van je echte leef. Denk ik.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:42 schreef deadprez het volgende:
ik ben hier gwn precies hetzelfde als irl
en eigenlijk vet dikke baan zou hebben en zoquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou wel mooi zijn als je irl nooit drugs gebruikt had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |