Heh. Dat is natuurlijk subjectief, maar dat is niet de reden.quote:
Dat had ik dan ook goed.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens jouw eigen posts vanavond wel ja
verstandigquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heh. Dat is natuurlijk subjectief, maar dat is niet de reden.
Nee, ik ben docent en ik heb geen behoefte om herkenbaar op een forum als dit te staan.
lolwut? Jullie kennen elkaar?quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jou zie ik al elke dag op school
vertelquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb goed nieuws wat betreft Skye
Ik kom maar een keer week op school, dus lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jou zie ik al elke dag op school
Het is een radiozender?quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb goed nieuws wat betreft Skye
verstandigquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heh. Dat is natuurlijk subjectief, maar dat is niet de reden.
Nee, ik ben docent en ik heb geen behoefte om herkenbaar op een forum als dit te staan.
quote:
Hzaw, is Opso zo knap als ze ons wil doen geloven?quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik kom maar een keer week op school, dus lijkt me sterk.
Nee.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Hzaw, is Opso zo knap als ze ons wil doen geloven?
hahaha godverquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ze is slecht in bed en redelijk gezet dus je mist niks qua foto's
Nee, ik heb niet zoveel met aandachtshoeren. Ze is aardig maar redelijk dickhungry.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hard dit. Zijn jullie wel matties?
Zoals Crip ja. Maar die heeft nu een vriend dus is ineens weer gewoon.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:37 schreef deadprez het volgende:
volgens mij is opso wel cute
maar als je dat op FOK! tegen chicks zegt veranderen ze meestal in aandachtshoeren
Heb vaak gezegd dat ik susan boyle look a like ben ofniequote:Op zaterdag 9 april 2016 01:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Hzaw, is Opso zo knap als ze ons wil doen geloven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |