je weet dat ik nu ook al bijna 10 jaar geen fuck uitvoer?quote:
Ja maar je krijgt ook geen uitkering toch?quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
je weet dat ik nu ook al bijna 10 jaar geen fuck uitvoer?
Nja met deze instelling schiet het niet op ben ik bang.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik heb op een sociale werkplaats gewerkt, mijn oude school had daar stage zitten en iedereen moest daar een periode van 8 weken meedraaien.
Ik heb dingen gedaan die varieerden van lampenkappen vouwen en dopjes op plastic bekertjes duwen tot een schuimrubbertje in een doosje doen en het doosje dicht doen en op een stapel leggen.
Geloof me, als ze verwachten dat ik dat 32 uur per week ga doen snappen ze het niet
LUISTER EENS MAN.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Snap je wel hoe het werkt? Als je een baan wilt moet je zelf initiatief nemen en soliciteren.
Dan is het een vrijwillige keuze, maar braddie geeft zelf aan dat het thuis zitten hem niets lijkt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daar heb ik niet zo'n moeite mee
nee maar ik leef wel op geld van m'n ouders en vriendinquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja maar je krijgt ook geen uitkering toch?
Hahah, fascinerend dan he.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Weet je wat het lekkerste was, ik weet het nog als de dag van gisteren, iemand had toen zelfgemaakte chips bij zich. Kreeg je niet door je keel want het was zuiver alsof je keel 'harig' was.
Maar als je die sneeuw op je gezicht liet 'sprekelen' dan voelde dat zo lekker. Om terug te komen op die chips, als je dan zo'n roze (ik zal een vlaag lang echt alles roze) vlak in je bek kreeg en je deed er een chipje in, dat was zo lekker.
De volgend dag had ik er nog steeds last van. Toen had ik al verkering met mijn huidige vrouw en ik was bij haar en ze had kaarsen aan. En ze was in de keuken en ik weet ik nog goed dat ik een half uur naar kaarsje zat te staren, daar kwam zo'n mooie oranje gloed vanaf, vooral op de muren.
Als ik bedrijf had nam ik echt geen Braddie aan hoorquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan is het een vrijwillige keuze, maar braddie geeft zelf aan dat het thuis zitten hem niets lijkt.
En wajong. Hij is toch niet gehandicapt? En bovendien houdt hij van rijden. Geef hem dan een baan in de transportbranche.
Waarom heb je uberhaupt wajong dan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
LUISTER EENS MAN.
IK heb een JOBCOACH, die MOET solliciteren voor mij omdat als IK ga solliciteren ze het al meteen aan de kant drukken WANT ik heb een wajong en die jobcoach MOET het voor mij regelen, omdat de maatschappij mij (Doordat ik de stempel wajonger heb) Niet fucking capabel genoeg acht.
Anders had ik echt ALLANG een baan gehad. Maar alles is dankzij het UWV nu afhankelijk van mijn Jobcoach en ZIJN acties. Ik kan hooguit zeggen van man, ik vind dit en dit en dit wel interessant, zou je eens even met ze kunnen bellen en mijn CV opsturen. En dan is het maar afwachten hoe lang het duurt voordat hij contact met ze opneemt.
Als je iets van het leven kan leren braddie is dat je het vooral ZELF moet doen. De schijt met die jobcoach, kijk dan zelf eens naar iets dat je wel leuk lijkt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
LUISTER EENS MAN.
IK heb een JOBCOACH, die MOET solliciteren voor mij omdat als IK ga solliciteren ze het al meteen aan de kant drukken WANT ik heb een wajong en die jobcoach MOET het voor mij regelen, omdat de maatschappij mij (Doordat ik de stempel wajonger heb) Niet fucking capabel genoeg acht.
Anders had ik echt ALLANG een baan gehad. Maar alles is dankzij het UWV nu afhankelijk van mijn Jobcoach en ZIJN acties. Ik kan hooguit zeggen van man, ik vind dit en dit en dit wel interessant, zou je eens even met ze kunnen bellen en mijn CV opsturen. En dan is het maar afwachten hoe lang het duurt voordat hij contact met ze opneemt.
Dat wil ik juist heel graag doen, echt heel graag.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar dat wajong is toch voor jong gehandicapten. Nu kun jij van hop naar her rijden, waarom zou jij dan bijv. geen bezorgingsbaantje kunnen doen?
srs ja? waarom? vertel het me. ik ben je online internetbuddie manquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
je weet dat ik nu ook al bijna 10 jaar geen fuck uitvoer?
Tja, als zij zo gek willen zijn om dat aan jou te geven moeten ze dat zelf weten. Ik vind dat wel principieel anders, want met een uitkering dwing je anderen om onvrijwillig en onnodig geld aan jou te geven.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar ik leef wel op geld van m'n ouders en vriendin
Ga gewoon een beetje wiet dealenquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
LUISTER EENS MAN.
Zeg je wajong op.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat wil ik juist heel graag doen, echt heel graag.
Maar het probleem is dat ik afhankelijk ben van mijn jobcoach, ik kan hooguit een baan bij hem aanbieden en vragen of hij die mensen wil bellen voor een eventuele afspraak. Ik kan zelf geen bedrijven bellen, want ik heb de stempel wajonger, en dat moet allemaal via die jobcoach geregeld worden helaas. Ik had het liever ook anders gezien maar ja..
quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
In het begin wist ik het niet en dacht ik dat ik die wajong onterecht kreeg, maar ik heb in de afgelopen paar maanden pas geleerd (Srs) Dat ik NVLS heb.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom heb je uberhaupt wajong dan?
werkt je vriendin wel gewoon?quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh is geen geheim verder hoor, gewoon complete schijt overal aan gehad. stuk of 5 keer aan een opleiding begonnen maar steeds weer gekapt en verder niet veel anders gedaan dan blowen en zuipenquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
srs ja? waarom? vertel het me. ik ben je online internetbuddie man
Ja, daar heb je gelijk in idd.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Tja, als zij zo gek willen zijn om dat aan jou te geven moeten ze dat zelf weten. Ik vind dat wel principieel anders, want met een uitkering dwing je anderen om onvrijwillig en onnodig geld aan jou te geven.
yesquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
werkt je vriendin wel gewoon?
En als je nu eens baldadig en brutaal gaat doen. Kijk eens wat er is. Laten we zeggen iets bezorgen, dat jij heel het land of je regio door moet met de auto. Zeg je er niet bij dat je wajong hebt, gaat hun helemaal niets aan. Als je dan op gesprek bent geweest en je hebt de baan heb je de jobcoach ook niet meer nodig.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat wil ik juist heel graag doen, echt heel graag.
Maar het probleem is dat ik afhankelijk ben van mijn jobcoach, ik kan hooguit een baan bij hem aanbieden en vragen of hij die mensen wil bellen voor een eventuele afspraak. Ik kan zelf geen bedrijven bellen, want ik heb de stempel wajonger, en dat moet allemaal via die jobcoach geregeld worden helaas. Ik had het liever ook anders gezien maar ja..
Dat je iets hebt betekend niet dat je dan ook meteen gehandicapt bent. En hoezo krijg je het al 7 jaar als je het net pas weet?quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
In het begin wist ik het niet en dacht ik dat ik die wajong onterecht kreeg, maar ik heb in de afgelopen paar maanden pas geleerd (Srs) Dat ik NVLS heb.
http://www.autismebegelei(...)rnissen_(Balans).pdf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |