ja snap ik, maar je hebt nu die coach tochquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is echt verschrikkelijk klote. Want ik WIL juist graag aan het werk, en ik WIL graag zekerheid en een leuke/goede baan.
Je gelooft toch zelf niet dat Braddie 7 jaar lang een uitkering "moet" hebben door bureaucratie? Hij is gewoon zelf lui en vindt het allemaal wel best.quote:
ja dat zal ook wel meespelen iddquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je gelooft toch zelf niet dat Braddie 7 jaar lang een uitkering "moet" hebben door bureaucratie? Hij is gewoon zelf lui en vindt het allemaal wel best.
Weet je wat het lekkerste was, ik weet het nog als de dag van gisteren, iemand had toen zelfgemaakte chips bij zich. Kreeg je niet door je keel want het was zuiver alsof je keel 'harig' was.quote:
Dat is het'm dus. Je wil een bepaald soort baan die je niet kan krijgen. Je kan echt wel een baan krijgen hoor, alleen misschien niet die droombaan met auto's die je wilt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is echt verschrikkelijk klote. Want ik WIL juist graag aan het werk, en ik WIL graag zekerheid en een leuke/goede baan.
Ik zou me echt verschrikkelijk voelen als ik dat zou krijgen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:11 schreef deadprez het volgende:
snap ik ook wel, als ik de rest van m'n leven wajong zou kunnen krijgen zou ik het wel weten
ik nietquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zou me echt verschrikkelijk voelen als ik dat zou krijgen.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, vrijheid. En dat heb je dan wel.quote:
Ik pak een hoop banen aan hoor, maar tot nu toe zijn ze zelf maar met 1 optie gekomen en dat was lampenkappen vouwen. Sorry, maar ik lijk misschien niet helemaal jofel, maar zó gek ben ik nou ook weer nietquote:Op zaterdag 9 april 2016 02:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is het'm dus. Je wil een bepaald soort baan die je niet kan krijgen. Je kan echt wel een baan krijgen hoor, alleen misschien niet die droombaan met auto's die je wilt.
Hoezo niet? Zou ik geen problemen mee hebben hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:13 schreef MrBradge het volgende:
Ik pak een hoop banen aan hoor, maar tot nu toe zijn ze zelf maar met 1 optie gekomen en dat was lampenkappen vouwen. Sorry, maar ik lijk misschien niet helemaal jofel, maar zó gek ben ik nou ook weer niet
Het is dubbel hier.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Snap je wel hoe het werkt? Als je een baan wilt moet je zelf initiatief nemen en soliciteren.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik pak een hoop banen aan hoor, maar tot nu toe zijn ze zelf maar met 1 optie gekomen en dat was lampenkappen vouwen. Sorry, maar ik lijk misschien niet helemaal jofel, maar zó gek ben ik nou ook weer niet
En later kwam mijn jobcoach met dat Peugeot gebeuren, en ik wacht nu nog op een belletje van hem met een eventuele dag dat we er heen gaan voor een gesprekje
Ik heb op een sociale werkplaats gewerkt, mijn oude school had daar stage zitten en iedereen moest daar een periode van 8 weken meedraaien.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoezo niet? Zou ik geen problemen mee hebben hoor.
Ik zou niet goed over mezelf denken als ik zou kunnen werken maar het niet deed.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:15 schreef deadprez het volgende:
ik zou me niet prettig voelen tegenover mensen die het geld harder nodig hebben als ik uitkering zou krijgen
maar dat is ook echt het enige, wat de maatschappij verder van me denkt interesseert me geen ene anus
Maar dat wajong is toch voor jong gehandicapten. Nu kun jij van hop naar her rijden, waarom zou jij dan bijv. geen bezorgingsbaantje kunnen doen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:14 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is dubbel hier.
Aan de ene kant vind ik het fijn dat ik het heb, want het helpt énorm mee in het leven. En ik krijg die wajong ook niet zomaar.
Maar aan de andere kant, sja.. Ik vind het ook niet fijn weet je, als mensen aan mij vragen wat ik doe in het dagelijks leven kan ik niet zeggen dat ik lekker aan't werk ben, want ik zit de hele dag thuis... Dus in dat opzicht had ik het liever anders gezien.
ja daar heb ik niet zo'n moeite meequote:Op zaterdag 9 april 2016 02:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zou niet goed over mezelf denken als ik zou kunnen werken maar het niet deed.
Dat kan ik moeilijk geloven.quote:Op zaterdag 9 april 2016 02:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daar heb ik niet zo'n moeite mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |