Ik ben ook allerlei andere dingen aan het doen. Vind het echt niet boeiend vanavond.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:45 schreef Scrummie het volgende:
Ik zie Boskamp dat gewoon doenHaha.
En. Voor 't eerst in tijden dat ik tijdens VI wat anders ben gaan doen, wat saai met die Valentijn.
hmmm anti polen zegt me niks. Ken wel tegenpool.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
110% anti VI met hun anti polen grappen
geniet ervanquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:03 schreef Scrummie het volgende:
Ik vond VI echt niets aan.
Maar nu: Band of Brothers
ok ja geen idee zit niet te kijken maar niks mis met polen of polen(ja land en inwoners).quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Milik spreekt gewoon Duits. Maar ze moeten even Polen belachelijk maken
Ik heb schuin tegenover 3 Poolse buren. Geweldige lui. Harde werkers. Zullen je altijd helpen als er wat is. En we hebben leuke avonden met de andere buren zo af en toe.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ok ja geen idee zit niet te kijken maar niks mis met polen of polen(ja land en inwoners).
Je komt ze hier ook nogal eens tegen want best wat kassen. Altijd leuk met die gasten.
Leuke avonden met veel drankjes zekerquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb schuin tegenover 3 Poolse buren. Geweldige lui. Harde werkers. Zullen je altijd helpen als er wat is. En we hebben leuke avonden met de andere buren zo af en toe.
Ja, best wel veel drank. Maar ook lekkere hapjes. We nemen dan allemaal wat mee. Eén van de Poolse vrouwen is met een Egyptenaar getrouwd en die maakt heel lekkere dingen. Weet niet hoe ze heten maar ze smaken verrukkelijk. Ik woon zelf in een rijtje van 4 met allemaal Hollanders maar verder zijn in deze buurt bijna alle nationaliteiten vertegenwoordigd. Veel lui die op Schiphol werken en tijdelijk een huis huren dus veel doorstroming.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leuke avonden met veel drankjes zeker
Haha
de dop gaat nietn op de fles voor hij leeg isquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leuke avonden met veel drankjes zeker
Haha
Iets met het onderste uit de kan(fles) willen hebben en deksel op neus ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2016 00:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
de dop gaat nietn op de fles voor hij leeg is
quote:Op zaterdag 9 april 2016 08:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Goeie moggel. Is er nog een sproetje?
Succesquote:Op zaterdag 9 april 2016 08:43 schreef Divje het volgende:
Zo, verhuizing gaat beginnen.
See you laters people
quote:
Uhuh!quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]![]()
Na de laatste Star Wars ben ik weer helemaal om. Geweldige film reeks en universum. Meer kwaliteitsspul daaruit kan ik altijd waarderen
Je bent over!!!quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:14 schreef Divje het volgende:
Noualles gedumpt in m'n kamer met uitzicht op de euroborg. Nu weer rustig aan doen.
KAPOT!
Noujaaa, nog niet helemaal. Vrijdagquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]![]()
Na de laatste Star Wars ben ik weer helemaal om. Geweldige film reeks en universum. Meer kwaliteitsspul daaruit kan ik altijd waarderen
Disney Corp is auterusrechten extremist pur sang.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]![]()
Shit was cared that day.quote:Op zondag 10 april 2016 09:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Disney Corp is auterusrechten extremist pur sang.
jow dancequote:
Maare..nu lekker uitgeslapen ...wake up, open je ogenquote:Op zondag 10 april 2016 14:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
jow dance
op een gegeven moment heb je slaap gebrek en werk je te veel dat je op zondag gewoon niet meer weet hoe laat het is
uitslapen wat is dat?quote:Op zondag 10 april 2016 14:22 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Maare..nu lekker uitgeslapen ...wake up, open je ogen
Band of Brothers is echt een meesterwerk, al meerdere keren in het geheel gezien.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:03 schreef Scrummie het volgende:
Ik vond VI echt niets aan.
Maar nu: Band of Brothers
Band of Brothers is geweldig jaquote:Op zondag 10 april 2016 15:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Band of Brothers is echt een meesterwerk, al meerdere keren in het geheel gezien.
Heb thuis ook het boek van Dick Winters, Voorbij(beyond) band of Brothers.
Staat in het boek ook een foto van Sobel, wat een knulletje qua voorkomen zeg.
Maar ondanks dat heeft Sobel hen wel gekneed tot de helden.
The pacific was niet wat ik hoopte, Snafu had wel een film kunnen dragen met zijn aparte gedrag.
Tof!quote:Op zondag 10 april 2016 16:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Band of Brothers is geweldig jaWas wel een beetje apart met het stuk in Nederland. Dat speelde zich niet ver van waar ik opgegroeid ben af.
EENS!quote:Op zondag 10 april 2016 19:13 schreef DeMolay het volgende:
Kommop Guys...het is een theorie die hier erg goed past waarom dit , ik vind de theorie cool evenals hollow earth maar afbranden helpt niks !
wie wil die steen elke keer naar boven drukken![]()
Ik ken maar 1 Steen.quote:Op zondag 10 april 2016 19:30 schreef DeMolay het volgende:
die steen ..doe maar eens griekse mytholgie
70 uur in de week, en er naast nog poging doen papa zijn.quote:
band of brothers alle boeken de serie zelf op vhs dvd en blueray plus 2 schilderijen aan mijn muur.quote:Op zondag 10 april 2016 15:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Band of Brothers is echt een meesterwerk, al meerdere keren in het geheel gezien.
Heb thuis ook het boek van Dick Winters, Voorbij(beyond) band of Brothers.
Staat in het boek ook een foto van Sobel, wat een knulletje qua voorkomen zeg.
Maar ondanks dat heeft Sobel hen wel gekneed tot de helden.
The pacific was niet wat ik hoopte, Snafu had wel een film kunnen dragen met zijn aparte gedrag.
Dat denk ik wel. Operation Market Garden met daarna de bevrijding van Eindhoven dacht ik.quote:Op zondag 10 april 2016 17:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tof!
Welke scene? Toch niet die waar de vrouwen werden kaalgeschoren he.
Nehh, ik kwam niet verder als de kleitabletten, alleen dat lettertypen was niet doorheen te komen , kijk nu wel YTquote:Op zondag 10 april 2016 20:15 schreef DeMolay het volgende:
Dantes inferno sprak over hades en de eeuwige steen ! je kunt ook oude mythololgie lezen !
quote:Op zondag 10 april 2016 20:15 schreef DeMolay het volgende:
Dantes inferno sprak over hades en de eeuwige steen ! je kunt ook oude mythololgie lezen !
Nee rond Opheusdenquote:Op zondag 10 april 2016 17:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tof!
Welke scene? Toch niet die waar de vrouwen werden kaalgeschoren he.
Box! Jup jupquote:Op maandag 11 april 2016 11:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Box gozerT! Vrijdag over begreep ik?.
Lekker! Mooi ook zo vlak voor de zomer. En je weet, in mei leggen alle vogels een ei. Groningse dames leggen vast ook een ei en daar kan jij dan voor zorgen.quote:Op maandag 11 april 2016 11:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Box! Jup jupSta al wel ingeschreven als inwoner van Grunn
Nog ff wat schoonmaken in m'n flatje en sleutels inleveren en dan is 't party hardy time
quote:Op maandag 11 april 2016 11:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker! Mooi ook zo vlak voor de zomer. En je weet, in mei leggen alle vogels een ei. Groningse dames leggen vast ook een ei en daar kan jij dan voor zorgen.
Dan blijft ie vast je buurman niet langquote:Op maandag 11 april 2016 11:56 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Eitjes in overvloedMaar doe mij maar een buitenlands eitje
En idd, heerlijk. Heb er echt zin in.
Alleen, de buurman is een ajacied
We shall see. I will not be moved iigquote:Op maandag 11 april 2016 11:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan blijft ie vast je buurman niet lang![]()
Buitenlandse eitjes zijn ook prima prima natuurlijk. Beetje bakken enzo.
En als ie je wil moven bel je topboy Scrummie op om orde op zaken te stellenquote:Op maandag 11 april 2016 11:59 schreef Divje het volgende:
[..]
We shall see. I will not be moved iig
Bakken? Roerei!
quote:Op maandag 11 april 2016 12:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En als ie je wil moven bel je topboy Scrummie op om orde op zaken te stellen
Roerei! LEKKER! Goed schudden en floep, eitje klaar.
Ik gooi een paar eitjes in een koker, eventueel kruiden erin, schudden, vervolgens bakken. Geen idee of het zo moet, maar zo doe ik hetquote:Op maandag 11 april 2016 14:21 schreef Blaadjes het volgende:
Filmpje graag van hoe jullie roerei makenniet van jezelf maar zoals jij het doet.
ah geklutsts. lekker met prei(of ui) champions kan ook goed daarbij.quote:Op maandag 11 april 2016 14:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik gooi een paar eitjes in een koker, eventueel kruiden erin, schudden, vervolgens bakken. Geen idee of het zo moet, maar zo doe ik het
Haha, het laatste ei dat ik heb gehad was vorig jaar (op pasen na), dus zo'n feest is dat bij mij niet.quote:Op maandag 11 april 2016 14:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ah geklutsts. lekker met prei(of ui) champions kan ook goed daarbij.
Dacht dat je bedoelde: wel klutsen en dan in pan er regelmatig in roeren zodat je allemaal kleine stukjes krijgt....met room is dat lekkah...scrabled eggs.
Geen filmpje maar tekst.quote:Op maandag 11 april 2016 14:21 schreef Blaadjes het volgende:
Filmpje graag van hoe jullie roerei makenniet van jezelf maar zoals jij het doet.
quote:Op maandag 11 april 2016 14:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen filmpje maar tekst.
Maatbekertje, 100ml melk erin + 3 eieren. Beetje zout, wat meer peper en parmezaanse kaas erin en kluts-klutsen ff laten staan.
Bosuitje snipperen en laten fruiten met wat kerrie/chili-poeder en vervolgens je ei mengsel erbij gooien. Vuur op medium/halfhoog/whatjemecallit en roeren
tasty
quote:Op maandag 11 april 2016 14:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij houdt zeker ook van hardgekookte eieren
Heerlijkk tochquote:Op maandag 11 april 2016 14:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Al dat vieze drekspul moet ik niets van weten!
Haha nee, dan ga ik echt over m'n nek. Vies spul.quote:Op maandag 11 april 2016 14:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Heerlijkk tochVooral bij een uitsmijter om dan de restjes van de dooier op te dippen met een stuk brood
Of gewoon die dooier in 1x in je mond doenzo'n explosie van eigeel
quote:Op maandag 11 april 2016 14:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha nee, dan ga ik echt over m'n nek. Vies spul.
Eitje bakken...dooier heel laten en als wit dan gaar is op brood en dooier uitsmeren over hele ei. Jummie.quote:Op maandag 11 april 2016 14:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Heerlijkk tochVooral bij een uitsmijter om dan de restjes van de dooier op te dippen met een stuk brood
Of gewoon die dooier in 1x in je mond doenzo'n explosie van eigeel
B weetquote:Op maandag 11 april 2016 16:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Eitje bakken...dooier heel laten en als wit dan gaar is op brood en dooier uitsmeren over hele ei. Jummie.
Ewwwquote:Op maandag 11 april 2016 17:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En divje ook!
Aromat (gele busje) erover
Dat lust ik ook echt niet. Hardgekookt voor mij.quote:Op maandag 11 april 2016 14:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha nee, dan ga ik echt over m'n nek. Vies spul.
Vroeger welquote:
En dat was mijn eetlustquote:Op maandag 11 april 2016 18:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Vroeger wel
Maar nu, als ik het ruik al. Bah
And now for something completely different.
Hebben jullie soms ook, dat je een grote bah doet op 't toilet en als je dan door wil spoelen je even een momentje neemt om je bouwwerk te aanschouwen? Had me net toch een meesterwerk geboetseerdsymmetrisch, glad. Prachtig. Maar dat besefte ik me pas toen het water 'm met geweld door 't gat spoelde
was echt een bestpictureyouwillevertake-instagram-momentje
Spijt
I'm so sorry!quote:Op maandag 11 april 2016 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat was mijn eetlust![]()
Thanks Div
Ja, moest alles nog in huis halen en dus later dan anders. Maar het ziet er lekker uit dus ik ga toch maar beginnen.quote:
Ohhh. Vergeet m'n post dan maar, snel!quote:Op maandag 11 april 2016 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, moest alles nog in huis halen en dus later dan anders. Maar het ziet er lekker uit dus ik ga toch maar beginnen.
Hoe gaat het met je? Trek je het allemaal een beetje? Druk druk druk he. Maar wel tof dat je nu bijna over bent
Ik heb het mezelf makkelijk gemaakt en eet iets uit een potje met een filetlapje erbij.quote:Op maandag 11 april 2016 18:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohhh. Vergeet m'n post dan maar, snel!Wat ga je eten?
Gaat goedDrukte valt gelukkig wel mee, maak het vooral drukker dan het is eigenlijk
Want heb in principe alle tijd van de wereld
Hoe gaat het met jou?
Filetlapjequote:Op maandag 11 april 2016 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het mezelf makkelijk gemaakt en eet iets uit een potje met een filetlapje erbij.
Ja, gaat goed, dankje.
Wat zal je blij zijn als je er eenmaal zit. Alles klaar en een schoon begin
Goedemorgen!!!quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:35 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
doe niet zo blij![]()
Moet eerst koffie
Nog zo'n blijhoofdquote:Op dinsdag 12 april 2016 09:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Goedemorgen!!!![]()
![]()
![]()
Wat een mooie dag![]()
ohh wat prachtig!
quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:35 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
doe niet zo blij![]()
Moet eerst koffie
Cafeïne, Nicotinequote:Op dinsdag 12 april 2016 10:00 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Koffie is ook drugs, en met zoveel bakken ga je stuiteren div
[ afbeelding ]
(Dance word langzaam wakker)
Morgen div en scrummie
Oh dus eigenlijk heb ik een vrije dagquote:Op maandag 11 april 2016 23:20 schreef Scrummie het volgende:
Het was weer een bijzondere BNW dag. Mensen, welterusten, slaap lekker, geen gekke dingen doen, en morgen is een hoax.
Van mij mag je vrij!quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dus eigenlijk heb ik een vrije dag![]()
En goeiemorgen met een dinsdagliedje
Erg belachelijk dit ja.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:02 schreef Dance99Vv het volgende:
Dit liedje blijft maar in mijn kop zitten,![]()
Is ook weer een lekker relletje![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)ogan_misdaad___.html
een misdaad tegen de menselijkheid. Proest
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:07 schreef Divje het volgende:
all of them like the buuuuunn
now poop on them oliverrr
DeMolay?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:09 schreef Divje het volgende:
you send me. offended.
you know the hole to put it
Hehequote:
Gedownload! Vanavond ff kijkenquote:Op dinsdag 12 april 2016 16:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hehe
Fear The Walking Dead is weer begonnen trouwens.
Vanavond maar even laatste episode weer kijken en dan de nieuwe van seizoen twee![]()
Hoe is het daar nu in Grunn?
Al je draai kunnen vinden
Ik download niet meer, Kodi + Exodus =quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Gedownload! Vanavond ff kijken
Ben nog in Emmen, vrijdag sleutels inleveren en over naar Grunn
Top!quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:41 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb 'm gezien, FTWD. Vond het een prima ep!
Doen!quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik download niet meer, Kodi + Exodus =![]()
Ah kijk beter, rustig de tijd voor alles dus!
Als ik weer naar een festival in Groningen ga laat ik je het horen, party hardy![]()
Gelukkig kom je wel terug.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan kom ik in september weer terug.
Ook weleens goed denk ik. Even pauze.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja, straks druk. Dan kan ik niet meer op de FOK!s een tijdje
Her Royal Highness The Duchess of Cambridge.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:25 schreef donderdopje het volgende:
wat hebben de meeste users hier een leuke user icoon..
Wie is die dame met die mooie glimlach van mijnheer slaapgebrek hierboven
klinkt goed.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Her Royal Highness The Duchess of Cambridge.
Nee, de dutchess niet en Inso ook nietquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:28 schreef donderdopje het volgende:
[..]
klinkt goed.
Is die nog vrijgezel
Ohhhhhh wat leuk!quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:22 schreef Insomnia_ het volgende:
ja en moet ook nog trouwen in begin september, en steeds als je denkt dat je veel al geregeld hebt moeten er weer veel dingen geregeld worden.
en eind juni broertje/zusje
En dan kom ik half september terug, makkelijk zat.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, de dutchess niet en Inso ook niet![]()
En wat leuk een nieuwe user erbij op de SC. Welkom hier.
Ja dat klopt. Dit is meer de kroeg waar je gezellig met iedereen babbelt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:48 schreef donderdopje het volgende:
[..]ja hoi, ik zie hier erg veel boeiende dingen voorbij komen.
Leuk, maar wat me ook op valt is dat er hele andere users hier in de chat zitten dan in andere topics..
Raar
Ja, er komt hier heel veel boeiends voorbij jaquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:48 schreef donderdopje het volgende:
[..]ja hoi, ik zie hier erg veel boeiende dingen voorbij komen.
Leuk, maar wat me ook op valt is dat er hele andere users hier in de chat zitten dan in andere topics..
Raar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, er komt hier heel veel boeiends voorbij ja![]()
Swiggity swooty. Here's some..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt een goede smaak mijnheer divje.
Dank U Meneer Dubbel Dquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:57 schreef donderdopje het volgende:
[..]Je hebt een goede smaak mijnheer divje.
Ik merk hetquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Dit is meer de kroeg waar je gezellig met iedereen babbelt.
Ja, op de topics hier kom je van alles tegenquote:Op dinsdag 12 april 2016 18:08 schreef donderdopje het volgende:
[..]
Ik merk het![]()
Er zitten hier ook wel hele rare mensen op het forum.
platte aarde topic en brussel gedoe.
Vergeet de crash-helmets niet!quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, op de topics hier kom je van alles tegen![]()
Fasten your seatbelts
Oeeehhh, met cashews?quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Elke bescherming die er bestaat
Wat ga je eten? Ik eet kip siam![]()
Ja met cashewnoten. Zo lekker! En ik heb er ook champignonmix doorheen gedaan. Dat was de tip die op het pak stond en dat is echt heerlijk er doorheen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Oeeehhh, met cashews?
Heb stamppot boerenkool met een hemaworst gegeten
Wat eet jij vanavond Donder?quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:08 schreef donderdopje het volgende:
[..]
Ik merk het![]()
Er zitten hier ook wel hele rare mensen op het forum.
platte aarde topic en brussel gedoe.
Ojaa dat moet ik ook nog eens proberen jaquote:Op dinsdag 12 april 2016 18:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja met cashewnoten. Zo lekker! En ik heb er ook champignonmix doorheen gedaan. Dat was de tip die op het pak stond en dat is echt heerlijk er doorheen.
Boerenkool met worst. Liefst van de Hema
Heb je een Jumbo in de buurt? Want daar had ik die champignonmix vandaan en die is zo lekker!quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Ojaa dat moet ik ook nog eens proberen ja
Stel lekkere eterts zijn wij allemaal![]()
Dat wordt 0-1 voorspel ik.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:29 schreef Scrummie het volgende:
Jaaaaaaa, lekker lekker. Kaarten geregeld voor Heracles - Feyenoord volgende week
Er zit een jumbo op een kwartiertje fietsen jaquote:Op dinsdag 12 april 2016 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je een Jumbo in de buurt? Want daar had ik die champignonmix vandaan en die is zo lekker!
Ik heb een jumbo op 2 minuten loop afstandquote:Op dinsdag 12 april 2016 18:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Er zit een jumbo op een kwartiertje fietsen jaEr zit een Appie dichterbij.
Appie zal het ook wel hebben hoor, maar deze is gewoon erg lekker. Niet van die kleine stukjes maar flinke paddestoelenquote:Op dinsdag 12 april 2016 18:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Er zit een jumbo op een kwartiertje fietsen jaEr zit een Appie dichterbij.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb een jumbo op 2 minuten loop afstand. Appie zit iets verder weg
.
Jij ook????quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:46 schreef theguyver het volgende:
[..]heb ik niet meer.
Nog meer goed nieuws gezinsuitbreiding
Krijg je nog een kleine?quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:46 schreef theguyver het volgende:
[..]heb ik niet meer.
Baas boven baasquote:Op dinsdag 12 april 2016 18:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb een jumbo op 2 minuten loop afstand. Appie zit iets verder weg
. Oh en nog een jumbo op 5 minuten lopen, maar die gaat weg en word een Lidl
Ik ga het sowieso uit proberenquote:Op dinsdag 12 april 2016 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Appie zal het ook wel hebben hoor, maar deze is gewoon erg lekker. Niet van die kleine stukjes maar flinke paddestoelen
Een kleine Guyv erbij?quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:46 schreef theguyver het volgende:
[..]heb ik niet meer.
Ja komende vrijdagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja komende vrijdag
Die kun je beter houden dan menselijke kindersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Ik had het niet over kinderenquote:Op dinsdag 12 april 2016 18:51 schreef schommelstoel het volgende:
Kinderen, moet er niet aan denken.
Alles leuk en aardig, zo lang ze maar niet mee naar huis hoeven om daar verder te razen.
Ja, al dat koetjes en kalfjes gedoe om kinderen, drie kleine neefjes vind ik al wel genoeg.![]()
Maar gefeliciteerd hoor, als jij er maar gelukkig van zal worden
quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja komende vrijdag
Lul! Ik dacht echte echte kindersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook leuk dithoeveel heb je er dan?
oh ah toma toma vem vem vem vem
Als je het er zo zweverig neer zet zoals sommigen ook doen op facebook en als je er naar vraagt ze verbaasd gaan reageren of zeggen dat ze dat liever niet op facebook zeggen,quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik had het niet over kinderen![]()
Heb mijn handen al vol aan deze 2!
Bedenk mij een hele goede grap, maar laat ik dat nog maar niet doenquote:Op dinsdag 12 april 2016 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg dat. Gaat het nu over ratten of kindjes?
En zou het dan ook uitmaken hoe het zonlicht die kooitjes binnen komt schijnen?quote:
Zeker! Ik vind het ook heel verdacht dat er 3 anders gekleurde ratjes zijn. Dat vind ik vreemd. Is niet normaal toch in 1 kooi? En poepen ze altijd hun trapje onder? Of is dat roest? Hoe komt die roest daar? Vreemd.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En zou het dan ook uitmaken hoe het zonlicht die kooitjes binnen komt schijnen?
Vanuit welke hoek?
Ik baal er oprecht van dat ik nog geen papa ben. Serieus. Had zo graag al een kindje gehad.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:51 schreef schommelstoel het volgende:
Kinderen, moet er niet aan denken.
Alles leuk en aardig, zo lang ze maar niet mee naar huis hoeven om daar verder te razen.
Ja, al dat koetjes en kalfjes gedoe om kinderen, drie kleine neefjes vind ik al wel genoeg.![]()
Maar gefeliciteerd hoor, als jij er maar gelukkig van zal worden
Zover ik weet niet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet dus?!
Wat. Ik begrijp er écht geen snars meer van nu.
Je krijgt er een broertje/zusje bij toch?quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zover ik weet niet.
Zou ook GROOT probleem zijn.
Hahaha. Zou het toch even checken hoor straks. Zoiets komt natuurlijk niet voor niets ter sprake hierquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zover ik weet niet.
Zou ook GROOT probleem zijn.
Dat wel.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Je krijgt er een broertje/zusje bij toch?
Daar dan gefeliciteerd meequote:Op dinsdag 12 april 2016 19:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat wel.
Maar hopelijk voor mijn ouders is dat geen mini-Inso
Dankje, over 2,5 maandje al.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar dan gefeliciteerd mee. Mooi man
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat wel.
Dat dacht ik vroeger ook altijd, totdat ik doorhad dat het kwam omdat ik de enige was die mijn achternaam kan voortzetten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik baal er oprecht van dat ik nog geen papa ben. Serieus. Had zo graag al een kindje gehad.
Voor 't weet is hij/zij er al. Weet je wat 't word?quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dankje, over 2,5 maandje al.
Pff tijd gaat snel
Ik krijg de maandelijkse perikelen goed en wel mee.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha. Zou het toch even checken hoor straks. Zoiets komt natuurlijk niet voor niets ter sprake hier
Melkquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:05 schreef Scrummie het volgende:
God, die "pittige" kruiden maker overdreef niet toen er pittig op stond.
Bewuste keuzes zijn prima natuurlijkquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat dacht ik vroeger ook altijd, totdat ik doorhad dat het kwam omdat ik de enige was die mijn achternaam kan voortzetten.
Oftewel vaders die al heel vroeg begint dat ik kinderen ga krijgen, en ik kan ook erg goed met kinderen overweg. Dat is dus het probleem niet.
Maar hoe ouder ik werd, hoe meer ik iets had van, Kinderen zijn leuk maar ik hoef ze zelf nog niet.
En kreeg ook vaak zat te horen: Wacht maar tot je zelf kinderen hebt...waar ik op antwoord, ja die heb ik dus niet en kies ik bewust voor.
Heb je nu net zo'n rood hoofd als je UI-neus?quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:05 schreef Scrummie het volgende:
God, die "pittige" kruiden maker overdreef niet toen er pittig op stond.
Ja, ik weet het wel.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor 't weet is hij/zij er al. Weet je wat 't word?
Hahaha oke dan. Dan ben je vrij safe ja.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik krijg de maandelijkse perikelen goed en wel mee.
Dus dan zou er een soort biologisch mirakel zijn gebeurd.
Volgens mij nog rooier, god allemachtig. Ik begin er gewoon van te zwetenquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb je nu net zo'n rood hoofd als je UI-neus?
Ah oke, tofquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet het wel.
maar mn broertje (die ook op FOK! zit in de feijenoord topic soms) wil het niet weten, dus zolang nog geheim
Wow. Right in the feels dit.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bewuste keuzes zijn prima natuurlijk. Had weinig gescheeld of ik had al een mini scrum gehad van nu zo'n 6 jaar. Met ex miskraam gehad. Klinkt cru, maar dat was achteraf natuurlijk beter, want ex.
Ja, dat zal ook totaal je leven veranderen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bewuste keuzes zijn prima natuurlijk. Had weinig gescheeld of ik had al een mini scrum gehad van nu zo'n 6 jaar. Met ex miskraam gehad. Klinkt cru, maar dat was achteraf natuurlijk beter, want ex.
Dit heb ik in mijn eindexamenperiode op mn 18e gehad.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:10 schreef schommelstoel het volgende:
Ik vergeet nooit meer dat het mijn ex en mij wel heel erg lang duurde voor ze weer ongesteld zou worden.
Haha, ja, dat is wel jong. Al ligt het nog aan de regio ook. Bij mij in de buurt, klasgenoten van vroeger, gingen allemaal al huisje boompje beestje doen op die leeftijdquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja, dat zal ook totaal je leven veranderen.
Nog niet zo heel lang geleden kreeg een kennis van mij te horen dat hij een kind kreeg, moeders was al paar maand zwanger..
Hij is op zijn 23ste al vader geworden, wat vroeger heel normaal was natuurlijk.
Maar dat past nu helemaal niet meer in het verwachtingspatroon.
Ik vergeet nooit meer dat het mijn ex en mij wel heel erg lang duurde voor ze weer ongesteld zou worden.
Zag overal zwangere vrouwen op straat rondlopen die periode, je onderbewuste gaat er dan toch meer op letten
Jawel hoor, maar voor mijn gevoel in veel gevallen tegenwoordig veel te vroeg voor sommigenquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar 23 is toch vrij normale leeftijd?
Ik kom nu nog wel eens oude klasgenoten tegen die dus ook huisje,boompje beestje leven, moet er niet aan denken, bah.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, ja, dat is wel jong. Al ligt het nog aan de regio ook. Bij mij in de buurt, klasgenoten van vroeger, gingen allemaal al huisje boompje beestje doen op die leeftijd. Toen zat ik nog thuis te gamen en te blowen.
En ja, onbewust ben je er zó mee bezig als er ook maar iets speelt wat dat aangaat
Dat is ook zoquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik kom nu nog wel eens oude klasgenoten tegen die dus ook huisje,boompje beestje leven, moet er niet aan denken, bah.
En soms merk ik bij hen toch wel een soort van jaloezie, of juist de opmerking: Het zal nu toch wel eens tijden worden schommel.
Waarop ik zeg: Je moet niet je eigen frustratie's ook bij een ander neer willen leggen he
En ik bestel nog eens een biertje voor ons beide met de grap erbij dat ze al zo weinig tijd hebben.
Ja.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aaah, dat is toch wel erg jong he. Maar wel tof om jonge ouders te hebben toch?
Serieus ja?quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Np
Zo ongeveer 'tzelfde meegemaakt. 6 jaar terug. Apart.
hahaha, dat kan wel lullig zijn ja.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
Alleen als ik met mn moeder in de stad ben nu, denken ze vaak dat ik de vader ben.
Ik ben ook van mening dat je helemaal niet moet zeggen dat je gaat stoppen of bent gestopt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is ook zo
Ieder moet dat ook lekker zelf weten natuurlijk. Snap dat sowieso niet, iedereen wil alles maar bepalen voor iedereen tegenwoordig.
Had 't vandaag op werk over roken, dat ik gestopt was. "Jahaaa, nooit weer beginnen he!". Zodra iemand dat tegen mij zegt heb ik juist de neiging naar de winkel te rennen en een pakje per direct op te roken.
Zit echt raar te kijken hier.quote:
Vooral omdat ik vaak ouder wordt geschat, en mn moeder vaak begin 30.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
hahaha, dat kan wel lullig zijn ja.
Ja toch.. Al zou het alsnog prachtig zijn hoor, maar ik zou niet graag een kind gescheiden willen opvoeden.. (niet graag, dus respect voor de mensen die het wel kunnen en doen!)quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Zit echt raar te kijken hier.![]()
Ook dat cru gedeelte. Zo denk ik er ook over.
Ik had mij laatst maar weer eens met scheermesjes geschoren...quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral omdat ik vaak ouder wordt geschat, en mn moeder vaak begin 30.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral omdat ik vaak ouder wordt geschat, en mn moeder vaak begin 30.
Anderhalf jaar geleden was ze weekendje London, en toen vroeg de persoon van het hotel of we bruidssuite wilden.
[ afbeelding ]
(wel genomen ovverigens want was een tering goede kamer)
gmtaquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja toch.. Al zou het alsnog prachtig zijn hoor, maar ik zou niet graag een kind gescheiden willen opvoeden.. (niet graag, dus respect voor de mensen die het wel kunnen en doen!)
babyface!quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik had mij laatst maar weer eens met scheermesjes geschoren...
Moest verdomme mijn ID kaart laten zien bij het kopen van tabak![]()
Ik ben waarschijnlijk als klein onderkruipsel in de fontein der jeugd gevallen
Ik ook nog niet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:23 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben nog *nooit* in mijn leven om ID gevraagd.
Ook wel saaiquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:23 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben nog *nooit* in mijn leven om ID gevraagd.
Zijn ze daar ook veel strenger?quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen mocht ik geen drank halen (was toen al gestopt).
Maar wel wapens schieten zomaar.
VSGOD.
Ja,zeker als ze mn britse accent hoorde als toerist gelijk controlequote:Op dinsdag 12 april 2016 19:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zijn ze daar ook veel strenger?
Qua leeftijds controle dan.
Dus eigenlijk door het britse accent controleren ze je nog sneller?quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja,zeker als ze mn britse accent hoorde als toerist gelijk controle
nee toeristen controleren ze snellerquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dus eigenlijk door het britse accent controleren ze je nog sneller?
Vanwaar dat dan?
Ah oke, ik dacht even dat het ook om het accent kwam.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee toeristen controleren ze sneller
omdat alles daar 21+ is alcohol
zijn wij in europa niet gewend
sowieso.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah oke, ik dacht even dat het ook om het accent kwam.
Misschien kijken wij over 15 jaar ook wel gek terug naar de tijd dat je als 16jarige al drank kon kopen
Dan pas.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah oke, ik dacht even dat het ook om het accent kwam.
Misschien kijken wij over 15 jaar ook wel gek terug naar de tijd dat je als 16jarige al drank kon kopen
Niks mis met jou.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat wel.
Helemaal vergeten!quote:
Omg, was ik ff glad vergeten dat zij erin speelde:quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Helemaal vergeten!
Ik ga ook een episode aanslingeren
Die is wederom erg cute. Als ik dat mag zeggen dan, als ouwe lul tegen een grietje wat iemand van 17 speeltquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Omg, was ik ff glad vergeten dat zij erin speelde:
[ afbeelding ]
Maar natuurlijk mag dat.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die is wederom erg cute. Als ik dat mag zeggen dan, als ouwe lul tegen een grietje wat iemand van 17 speelt
Haha, is dat tof? Ken ik niet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar natuurlijk mag dat.[ afbeelding ]
Werd er door haar aan herinnerd dat The 100 ook weer begonnen was. ffkes 10 afleveringen binnen harken weer
The 100 (TV Series 2014– ) - IMDbquote:
Er zijn echt teveel toffe series. Geen idee hoe ik alles moet kijken wat ik wil zienquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:23 schreef Divje het volgende:
[..]
The 100 (TV Series 2014– ) - IMDb
Vinnik welen mooie dames in de hoofdrol
altijd leuk.
Eliza Taylor
True!quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er zijn echt teveel toffe series. Geen idee hoe ik alles moet kijken wat ik wil zien.
Haha nee, niet echtquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:39 schreef Divje het volgende:
[..]
True!elk momentje vrije tijd een serie aanslingeren is ook geen optie denk ik
BINGE!quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha nee, niet echtMaar ach, komt vast goed. Binnenkort weer wat vrije dagen geloof ik
Have funquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:00 schreef Scrummie het volgende:
En nu ga ik Orphan Black kijken! Tot later!
The 100 ben ik mee gestopt voorlopig.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:23 schreef Divje het volgende:
[..]
The 100 (TV Series 2014– ) - IMDb
Vinnik welen mooie dames in de hoofdrol
altijd leuk.
Eliza Taylor
Ik hoop ook dat ze het speelt, dat ze zeventien is.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die is wederom erg cute. Als ik dat mag zeggen dan, als ouwe lul tegen een grietje wat iemand van 17 speelt
Ze is 23quote:Op woensdag 13 april 2016 10:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ze het speelt, dat ze zeventien is.
Ze maken het je niet makkelijk als man.
Wut. 30quote:Op woensdag 13 april 2016 10:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze is 23
Kan prima allemaal dusZelfde als met Beth in TWD zelf, die zou ook rond 16/17 moeten zijn, is in 't echt gewoon al 30 inmiddels geloof ik
Hmm, nu heb ik geen zin meer. THANKS.quote:Op woensdag 13 april 2016 10:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
The 100 ben ik mee gestopt voorlopig.
Op een gegeven moment in het nieuwe seizoen werdt het wat minder.
Misschien dat ik het later wel weer verder ga kijken maar op het moment hebben andere serie's de voorkeur
Gewoon kijken, wie weet heb jij er geen last van en vermaak jij je met de damesquote:Op woensdag 13 april 2016 11:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm, nu heb ik geen zin meer. THANKS.
Dat is een ding wat zeker isquote:Op woensdag 13 april 2016 11:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gewoon kijken, wie weet heb jij er geen last van en vermaak jij je met de dames
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:41 schreef Blaadjes het volgende:
Wat een kansloos gedoe op de FP. Daar kom ik vanaf nu dus nooit meer. Clicks genereren door te doen alsof iemand dood is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |