Ik ben ook allerlei andere dingen aan het doen. Vind het echt niet boeiend vanavond.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:45 schreef Scrummie het volgende:
Ik zie Boskamp dat gewoon doenHaha.
En. Voor 't eerst in tijden dat ik tijdens VI wat anders ben gaan doen, wat saai met die Valentijn.
hmmm anti polen zegt me niks. Ken wel tegenpool.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
110% anti VI met hun anti polen grappen
geniet ervanquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:03 schreef Scrummie het volgende:
Ik vond VI echt niets aan.
Maar nu: Band of Brothers
ok ja geen idee zit niet te kijken maar niks mis met polen of polen(ja land en inwoners).quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Milik spreekt gewoon Duits. Maar ze moeten even Polen belachelijk maken
Ik heb schuin tegenover 3 Poolse buren. Geweldige lui. Harde werkers. Zullen je altijd helpen als er wat is. En we hebben leuke avonden met de andere buren zo af en toe.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ok ja geen idee zit niet te kijken maar niks mis met polen of polen(ja land en inwoners).
Je komt ze hier ook nogal eens tegen want best wat kassen. Altijd leuk met die gasten.
Leuke avonden met veel drankjes zekerquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb schuin tegenover 3 Poolse buren. Geweldige lui. Harde werkers. Zullen je altijd helpen als er wat is. En we hebben leuke avonden met de andere buren zo af en toe.
Ja, best wel veel drank. Maar ook lekkere hapjes. We nemen dan allemaal wat mee. Eén van de Poolse vrouwen is met een Egyptenaar getrouwd en die maakt heel lekkere dingen. Weet niet hoe ze heten maar ze smaken verrukkelijk. Ik woon zelf in een rijtje van 4 met allemaal Hollanders maar verder zijn in deze buurt bijna alle nationaliteiten vertegenwoordigd. Veel lui die op Schiphol werken en tijdelijk een huis huren dus veel doorstroming.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leuke avonden met veel drankjes zeker
Haha
de dop gaat nietn op de fles voor hij leeg isquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leuke avonden met veel drankjes zeker
Haha
Iets met het onderste uit de kan(fles) willen hebben en deksel op neus ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2016 00:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
de dop gaat nietn op de fles voor hij leeg is
quote:Op zaterdag 9 april 2016 08:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Goeie moggel. Is er nog een sproetje?
Succesquote:Op zaterdag 9 april 2016 08:43 schreef Divje het volgende:
Zo, verhuizing gaat beginnen.
See you laters people
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |