oh, dan kan ik ook beter ophouden met een kutuser zijnquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Goedzo want ik wil dat wijniks gemeen hebben ;s
jaquote:
ja ik begreep idd dat het een substitutie is soms, maar er zijn er ook die er aan beginnen zonder ooit heroine gedaan te hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen geld voor heroine maar wel cravings, denk ik
Als ik zo naar de junks in deze SC kijk denk ik dat de gevolgen best ernstig kunnen zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zolang je maar gewoon normaal doet en niet als een of andere mongool in 1x 10 gram in je neus propt zal het wel mee vallen hoor
en voor je doodgaatquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
de stof die je aanmaakt als je droomt
dan ben je gewoon een complete idiootquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ik begreep idd dat het een substitutie is soms, maar er zijn er ook die er aan beginnen zonder ooit heroine gedaan te hebben
ik droom altijd de meest saaie shit, doe maar nietquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
de stof die je aanmaakt als je droomt
JA OKE BEN GEEN COOLKID MEER GVD SHUT UPquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
veel harder dan alcohol komt drugs niet
Ik wist dat deze ging komen en toch waardeer ik hemquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh, dan kan ik ook beter ophouden met een kutuser zijn
stttquote:
okee en nu?quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als ik zo naar de junks in deze SC kijk denk ik dat de gevolgen best ernstig kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geen wonder dat je Gesink zo'n geweldenaar vindt, ook zo'n dooie
altijd hét argument van mensen om een wiet verslaving goed te praten, wel erg overtuigend hoor, daar niet vanquote:
Vice neem ik niet meer serieus sinds die aflevering over Noord Korea.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:12 schreef zeer het volgende:
[..]
omdat leven in Rusland echt meeeeehhhhhh iskijk maar die Vice shit over het leven daar, 'ja is geen reet te doen en de heroine is op door de oorlog in Afganistan dus je moet toch wat heh'
ik praat niks goed hoorquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:13 schreef zeer het volgende:
[..]
altijd hét argument van mensen om een wiet verslaving goed te praten, wel erg overtuigend hoor, daar niet van
Alsof jij drinkt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
JA OKE BEN GEEN COOLKID MEER GVD SHUT UP
Ga toch op 450 in mmg medelijdentopique posten.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Wel gestopt met rokenquote:
Pewpew shotsquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat heeft dat hiermee te makenquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga toch op 450 in mmg medelijdentopique posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |