maar één manier om daar achter te komenquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat de gevolgen soms niet leuk zijn.
nee, maar dat is met autorijden ookquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Woorden schieten tekort om de relevantie van jouw mening te definiërenquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hopelijk verdwijnt drenthe tijdens een aardbeving
alcohol is ook een drugquote:
ik had dit met crocodile not even twicequote:Op vrijdag 8 april 2016 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar één manier om daar achter te komen
nu jij het ook nooit hebt gedaan vind ik het opeens niet meer stoer, ik ga ook maar aan de drugs danquote:
zolang je maar gewoon normaal doet en niet als een of andere mongool in 1x 10 gram in je neus propt zal het wel mee vallen hoorquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ja oké er zijn wel grenzen natuurlijkquote:
wnr samen wat dmt pakken danquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nu jij het ook nooit hebt gedaan vind ik het opeens niet meer stoer, ik ga ook maar aan de drugs dan
Gelukkig want wil geen paragrafenlange post lezenquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Woorden schieten tekort om de relevantie van jouw mening te definiëren
Harddrug dan maarquote:
geen geld voor heroine maar wel cravings, denk ikquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat heb ik niet begrepen die zooi... waarom zou je
ja dat is alcohol iddquote:
Goedzo want ik wil dat wijniks gemeen hebben ;squote:Op vrijdag 8 april 2016 20:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nu jij het ook nooit hebt gedaan vind ik het opeens niet meer stoer, ik ga ook maar aan de drugs dan
veel harder dan alcohol komt drugs nietquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gelukkig want wil geen paragrafenlange post lezen
[..]
Harddrug dan maar
omdat leven in Rusland echt meeeeehhhhhh isquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat heb ik niet begrepen die zooi... waarom zou je
quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gelukkig want wil geen paragrafenlange post lezen
[..]
Harddrug dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |