Melkworstquote:Op maandag 11 april 2016 11:22 schreef Crumpette het volgende:
Als je ouders die pup hebben, kunnen ze dan niet om beurten langskomen in je verlof ofzo? Hoe staan zij hier eigenlijk in?
Skypen is hier wel echt een succes overigens, toen W nog een melkworst was vooral leuk voor hun, maar nu hebben ze hun skype spelletjeskiekeboe etc. Wij zien ze ook 'maar' eens per maand maximaal, dus op die manier blijft de band warm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja ik ben geen fan omwille van wat ik eerder zeiquote:Op maandag 11 april 2016 12:05 schreef Crumpette het volgende:
Chanty bij de bevalling komt mijn moeder ook alleen, zij hebben in die periode ook de vakantiezorg over mijn broer dus ze kunnen soberso niet allebei komen. Niet een heel gek idee.
Controlfreak hequote:Op maandag 11 april 2016 12:23 schreef Roomsnoes het volgende:
Maar als jij thuis bent kun je toch zelf de inductieplaat even aan doen? Of je man? Of je chineest 3 dagen. Of je maakt wat kliekjes van tevoren die je in een pannetje op kan warmen.
Ik begrijp dat je veel beren op de weg ziet, maar veel dingen zijn m.i. niet al te lastig op te lossen, of totaal niet te plannen. Maak je het voor jezelf niet moeilijker dan het in feite is? En helaas kan je niet alles plannen en van tevoren weten hoe het zal gaan met L, misschien geeft het dan meer rust om het voor nu te laten wat het is, en tzt gewoon proberen te accepteren dat het gaat zoals het gaat?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Lieverd, laat looooooooossssquote:Op maandag 11 april 2016 12:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Controlfreak he
En mijn moeder is nogal fobisch voor e-stoffen dus van tevoren wat maken kan ook lastig worden. Om op te warmen moet ze dan sowieso de inductieplaat bedienen (want magnetron is dood en verderf!) En die kunnen wij niet aanzetten voor dr als ik lig te bevallenChinees zit hier niet in de buurt, dan moet ze met de auto en ze ik laat haar niet rijden met Lucas. Sowieso is ze niet van de afhaal. Maar ik zou de buren kunnen vragen om de inductieplaat nog 5 keer uit te leggen
Of wellicht dat ze de oven beter snapt: ovenschotels
Haha ik ken dat wel hoor, daar niet van.quote:Op maandag 11 april 2016 12:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Controlfreak he
En mijn moeder is nogal fobisch voor e-stoffen dus van tevoren wat maken kan ook lastig worden. Om op te warmen moet ze dan sowieso de inductieplaat bedienen (want magnetron is dood en verderf!) En die kunnen wij niet aanzetten voor dr als ik lig te bevallenChinees zit hier niet in de buurt, dan moet ze met de auto en ze ik laat haar niet rijden met Lucas. Sowieso is ze niet van de afhaal. Maar ik zou de buren kunnen vragen om de inductieplaat nog 5 keer uit te leggen
Of wellicht dat ze de oven beter snapt: ovenschotels
Oh, tip voor thuiskomen met ander kindje...quote:Op maandag 11 april 2016 13:07 schreef Chanty het volgende:
Ja iedereen zal het ook wel overleven, desnoods op brood. Maar meeehhh, ik zou zo graag willen dat Lucas echt helemaal op zijn gemak is bij hen. Dat hij dan drie dagen brood vreet bij wijze van spreken zal me worst wezen maar ben gewoon bang dat hij helemaal hysterisch is omdat wij er niet zijn en dan komen we ook nog eens terug met een ander kindje en voelt hij zich misschien helemaal aan de kant gezet
Dat deed E. ook jaquote:Op maandag 11 april 2016 13:34 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Oh, tip voor thuiskomen met ander kindje...
Weet je vast al, maar tip is om kindje in een wiegje, maxi-cosi oid te hebben en dan éérst peutertje te begroeten/knuffelen. luisteren naar hoe het met hem gaat en dán samen de nieuwe baby te bekijken. Dan weet hij dat hij niet zomaar aan de kant gezet is..
Bij ons werkte het heel goed (maar W nam het sowieso ter kennisgeving aan en bemoeide zich er verder niet mee)..
Maar ook dan, gewoon laten gaan zoals het gaat en als het anders gaat dan je had bedacht dan komt het vast toch goed
Dat is wel een goeiequote:Op maandag 11 april 2016 13:34 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Weet je vast al, maar tip is om kindje in een wiegje, maxi-cosi oid te hebben en dan éérst peutertje te begroeten/knuffelen. luisteren naar hoe het met hem gaat en dán samen de nieuwe baby te bekijken. Dan weet hij dat hij niet zomaar aan de kant gezet is..
Bij ons werkte het heel goed (maar W nam het sowieso ter kennisgeving aan en bemoeide zich er verder niet mee)..
Maar ook dan, gewoon laten gaan zoals het gaat en als het anders gaat dan je had bedacht dan komt het vast toch goed
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 11 april 2016 13:34 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Hier juist het omgekeerde, als I een pleister ziet dan moet ie op. Het liefst op allebei haar voeten. En dan trots ermee rondlopen.quote:Op maandag 11 april 2016 09:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zijn er hier meer dreumessen die panisch zijn voor pleisters? Saar heeft een blaar op haar hiel, en we laten het zoveel mogelijk aan de lucht drogen maar als ze schoenen aan moet doen we er toch een pleister op, het gaat telkens weer open.. maar ze gaat helemaal over de rooie als ze de pleisters zietnu wil ik vandaag mooie meidenpleisters halen om te kijken of dat helpt, maar ik vind het zo sneu, vroeg mij af of het herkenbaar is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |