abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zondag 10 april 2016 @ 13:34:38 #76
368283 ato
pi_161326109
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 11:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Hij zit echt op een dun lijntje tussen arrogantie en enthousiasme in zowel het interview als het optreden maar hij komt er zo mee weg _O-

Net die halve finale in de juiste volgorde geluisterd en ik maak me eigenlijk totaal geen zorgen meer, ook al is het de sterkste halve finale sinds 2008. Dit springt er zo uit tussen al die vrouwen met de uptempoliedjes die op elkaar lijken
Ik zat net ook de filmpjes te kijken en Kroatië klinkt goed.
Maar wat een contrast als DB daarna komt en ik bedoel het positief..

Ik maak mij ook niet druk. Nu nog een tv perfomance..
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 april 2016 @ 13:37:49 #77
163650 Greys
pi_161326164
Goed. De provinciaaltjes gingen down town Amsterdam. Appartement gehuurd in de Lange Leidsedwarsstraat op letterlijk 4 minuten lopen van de Melkweg. Dus wij staan daar voor de deur, eigenaar gebeld, hij zei dat hij eraan kwam.
Paar minuutjes in de zon gewacht, daar kwam hij aan. Hippe donkere gast, Amerikaans. Hij leidde ons rond in het (toffe) appartement en NU KOMT HET....

_O- _O- _O- _O-
(ja sorry, ik moet nu weer hardop lachen)

Hij vroeg 'ladies, what are you gonna do tonight in Amsterdam'.
Wij: "To a concert, Eurovision in Concert".
Hij: "Wait, Eurovision? That's not tonight, right?"
Wij: "No not the real Eurovision, but in Concert"(+ uitleg wat het was)
Hij: "Oh that is so nice, that's gonna be wiiiiiild. DO YOU KNOW THE VALS SINGING TWEELING??"
Wij: "You mean Double Date?"
Hij: "YES! EMAIL TO BERLIN, I MADE THAT SONG!!!"

Dus wij keken hem wat ongelovig aan en hij rukt op dat moment een rode doos uit een kast. "Check this out, still got the dresses, they were suppost to wear these but didn't at the last moment".




HAHAHAHA!

Daarna zei hij "You know I Want To Be a Hippie? Made that song also. The money from that song bought me this appartment". Daarna hebben we hem geGoogled en alles klopte. Gaaf.

Daarna wezen eten op het Leidseplein. Terwijl we daar aten zagen we op het plein de rij voor de Melkweg langer en langer worden. Echt huuuuuuuge. Alleen maar mannen :D
Uiteindelijk binnen (iedereen werd gefouilleerd en alle tassen moesten open) en we keken onze ogen uit. Voor ons gevoel waren er 1496 mannen en 4 vrouwen (en dat waren wij). Lekker hysterisch en huppelig sfeertje.

Afijn. Concert begon. Ik ga ze niet allemaal opnoemen, maar wat ons allemaal opviel was dat we af en toe zelfs twijfelden of het wel live was allemaal, want ALLEMACHTIG WAT ZONG IEDEREEN GOED LIVE. Mochten jullie nog de hoop hebben gehad dat er mensen afvallen door slechte live zang, vergeet het maar ben ik bang.

Ook ben ik door deze avond serieus meer gaan begrijpen van uitslagen van het Eurovisie. Soms kwamen er liedjes heel hoog in de finale die ik niet echt heel tof vond, maar na deze avond begrijp ik dat beter. Al die mannen bij dit concert gingen volslágen los op o.a. Oostenrijk en Spanje. Oh en Frankrijk. Zodra er een beetje een joecheiiii-stamprefrein in een nummer zit vliegen de vlaggen door de lucht en staat iedereen te gillen en dansen. De sfeer sloeg dan totaal om. En dit zijn de mannen die stemmen. De gemiddelde smaak in de zaal was 'als ik erop uitbundig kan springen en dansen dan looooooooooooove ik het!!!'.

Wat dat betreft viel het nummer van Douwe Bob stiekem best uit de toon. Het was knettergoed gedaan, live, echt. En uiteraard zongen veel mensen mee omdat Nederland. Maar het had niet het OMGOMGOMGOMGOMG-gehalte van sommige (veel....) andere nummers.

Wat wel de hele dag doorsijpelde was dat Douwe Bob en Mister Frankrijk (Amir) het héél goed met elkaar konden vinden. Amir heeft nog een stukje van Slow Down gezongen in het Vondelpark 's middags.



O+

Als jullie vragen over een bepaald land hebben gil gerust. Ik vond Israël persoonlijk echt een mooi liedje en heel goed gezongen. Bij Cyprus (ERG goed live) werd de zaal ook flink wild, rocknummer. Roemenië viel het allerminst in de smaak had ik het idee.

Voortaan ga ik hier elk jaar naartoe. En voortaan elk jaar in het appartement van Jeff, van Email to Berlin. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 april 2016 @ 13:40:54 #78
163650 Greys
pi_161326205
Ohhhhhh en we stonden bij een paar jongens, eerst bij een Italiaan die in Duitsland woonde waar Cee het al over had. Die zong echt ALLES woord voor woord mee, fonetisch. Zelfs Shalalie in de pauze. Heerlijk joch.

Daarna stonden we bij jongens die er niet uitkwamen of Israël nou een man of een vrouw was. "Ja nee serieus, kijk naar de heupen, dit is een vrouw!" "Ja nee dit is een man zegt Google!".
Uiteindelijk bleek hij het fout te hebben en hij overweegt nu een carrièreverandering want hij bleek te werken in het ziekenhuis met transgenders "... dus ik zou er toch oog voor moeten hebben".

_O-

En er liep er eentje verkleed als Toreador :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 april 2016 @ 13:41:36 #79
163650 Greys
pi_161326213
OH EN ALS JE ALS VROUW ZIJNDE NAAR HET TOILET MOEST KON JE ZO DOORLOPEN EN BIJ DE MANNEN STOND EEN RIJ VAN ZESHONDERD.

DAT IS NORMAAL ALTIJD OMGEKEERD ALS IK ERGENS BEN :'( :D :'(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 april 2016 @ 13:43:15 #80
163650 Greys
pi_161326246
Uiteindelijk haast niet geslapen, want het appartement had een volledig glazen dak in de slaapkamer. En bovenburen die daarop uitkeken. HAHAHAHA. En een bed zó hoog dat zelfs ik erin moest springen en ik ben lang. Drie dikke matrassen op elkaar bovenop het bed. Prinses op de Erwt achtig.

Oh Cee, mag onze foto van met zijn vieren hier?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 april 2016 @ 13:48:19 #81
163650 Greys
pi_161326321
Nog wat foto's van twitter:

Frankrijk met Spanje:


Oostenrijk met Douwe Bob:


Dit was IJsland geloof ik he? Die was heel goed.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 april 2016 @ 13:49:45 #82
163650 Greys
pi_161326343
Oh en jeetje, wat was die gast die naakt wil optreden met wolven goed, live :o
Hij had een beetje een Jezus-complex, maar toch, erg goed. Wauw.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_161326351
Topverslag hoor :)

Hoe waren de (net-niet) favorieten als Kroatië, Letland en Oekraïne? De eerste 2 komen op de Youtube-filmpjes vanaf één standpunt niet echt uit de verf.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † zondag 10 april 2016 @ 13:50:41 #84
368283 ato
pi_161326358
Hahaha leuk verslag Greys.

Amir en DB zijn een leuk koppel ;-)

En herkenbaar ik ben voorgaande jaren altijd geweest, helaas waren de kaartjes snel uitverkocht.
Dus dit jaar was ik afwezig.

Maar Greys, voorgaande jaren was het net so hoor, TCL vielen ook uit de toon bij de gemiddelde ESF nicht ( want laten wij eerlijk zijn daarvan zijn er heel veel bij ESI) dus ik heb er nog alle vertrouwen in..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 10 april 2016 @ 13:52:30 #85
368283 ato
pi_161326388
Ik vind Kroatië live wel goed klinken live, over Letland hoor ik inderdaad weinig.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 april 2016 @ 13:53:38 #86
163650 Greys
pi_161326409


Oostenrijk, Israël, Servië, Belarus
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 10 april 2016 @ 13:56:15 #87
43556 miss_dynastie
pi_161326450
Ik stond in het vak Engelse nichten en die vonden DB vooraf niks, maar ter plekke kwam er allemaal 'that's a really good song!' uit, terwijl er ook regelmatig 'awful, awful' klonk bij andere deelnemers, dus ik heb wel hoop :P
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 april 2016 @ 13:58:34 #88
163650 Greys
pi_161326495
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 13:50 schreef Fred_B het volgende:
Topverslag hoor :)

Hoe waren de (net-niet) favorieten als Kroatië, Letland en Oekraïne? De eerste 2 komen op de Youtube-filmpjes vanaf één standpunt niet echt uit de verf.
Ik vond Kroatië best goed, maar niet héél indrukwekkend. Weet niet waarom. De mensen in de zaal gingen ook een beetje door haar heen praten, hadden het meer over haar jurk.

Bij Letland ga ik een beetje op het commentaar van de heren om mij heen af, want zelf vond ik zijn stem wel erg prettig maar het liedje ging al snel vervelen. De heren om mij heen zeiden bij hem, vlak voor hij begon 'Oh let op, nu komt mijn favoriet. Nou ja, favoriet... favoriet... op het lied moet je niet letten maar hij heeft een leuke kop en een lekkere stem'.
Toen hij bezig was, was het commentaar voornamelijk 'Tsjah. Zijn haar zit fantastisch, maar daar is dan ook alles wel mee gezegd'.

Oekraïne kan ik heel duidelijk over zijn: wat een vervelend lied en een nare stem, live :@
Het publiek deed om ons heen na afloop ook heel lacherig. Zo van 'Nou jeetje, je kon wel duidelijk horen dat ze nog héél boos was om het referendum...' en 'als ik dit had geweten had ik NEE gestemd'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zondag 10 april 2016 @ 13:58:39 #89
87554 Cee
Welluk?
pi_161326498
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 13:50 schreef Fred_B het volgende:
Topverslag hoor :)

Hoe waren de (net-niet) favorieten als Kroatië, Letland en Oekraïne? De eerste 2 komen op de Youtube-filmpjes vanaf één standpunt niet echt uit de verf.
Letland zag er lekker uit, van het nummer kan ik me weinig herinneren. Volgens mij deed het niet zo veel.
Iedereen was redelijk vredelievend maar bij Oekraïne was het óf muisstil, óf mensen waren de dag met elkaar aan het doornemen óf (en dat was bij het clubje valse nichten het geval waar ik op dat moment naast stond) ze gingen opzettelijk hardop krijsen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 april 2016 @ 13:59:44 #90
163650 Greys
pi_161326516
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 13:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik stond in het vak Engelse nichten en die vonden DB vooraf niks, maar ter plekke kwam er allemaal 'that's a really good song!' uit, terwijl er ook regelmatig 'awful, awful' klonk bij andere deelnemers, dus ik heb wel hoop :P
IK HEB JE HELEMAAL NIET GEZIEN :D

En ik vond het optreden van Douwe ook zeker écht goed hoor, maar ik merkte wel dat de zaal echt heel erg uit hun dak ging bij de springnummers. Maar ik heb de hoop nog niet helemaal opgegeven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 april 2016 @ 14:01:59 #91
163650 Greys
pi_161326557
Oekraïne had echt een stom nummer. Agressief geschetter was het. Jasses.
En na afloop deed ze nog een politiek correct praatje in een schattig stemmetje :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 10 april 2016 @ 14:02:28 #92
43556 miss_dynastie
pi_161326566
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 13:59 schreef Greys het volgende:

[..]

IK HEB JE HELEMAAL NIET GEZIEN :D

En ik vond het optreden van Douwe ook zeker écht goed hoor, maar ik merkte wel dat de zaal echt heel erg uit hun dak ging bij de springnummers. Maar ik heb de hoop nog niet helemaal opgegeven.
Nee, ik jullie ook niet -O-
Het nummer leent zich nou eenmaal niet voor het typische Eurovisie-gehups, maar het komt goed, dat geloof ik echt :Y

Vonden jullie meneer Maas ook zo vervelend? Wat een etter vind ik dat....
pi_161326596
Hoe was Estland trouwens?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 april 2016 @ 14:03:52 #94
163650 Greys
pi_161326598
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 14:02 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, ik jullie ook niet -O-
Het nummer leent zich nou eenmaal niet voor het typische Eurovisie-gehups, maar het komt goed, dat geloof ik echt :Y

Vonden jullie meneer Maas ook zo vervelend? Wat een etter vind ik dat....
Ja ik ook. En zó slecht in het Engels.
"Hier komt ze" met "Here comes she" vertalen enzo. Gewoon zo tenenkrommende mini interviews. Dan vond ik Hera het een stuk leuker doen. Ook niet geweldig, maar leuker.

Snap niet dat ze Cornald hiervoor nemen, er moet toch wel een charismatischer presentator te vinden zijn zou je zeggen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_161326610
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 14:01 schreef Greys het volgende:
Oekraïne had echt een stom nummer. Agressief geschetter was het. Jasses.
En na afloop deed ze nog een politiek correct praatje in een schattig stemmetje :')
Oh, Oekraïne is serieus een van m'n favorieten. :@ Die dramatische oostbloksound gecombineerd met modernere elektronica heeft wel wat.

Leuk verslag. :D Als ik geld heb, ga ik volgend jaar ook.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  † In Memoriam † zondag 10 april 2016 @ 14:04:54 #96
368283 ato
pi_161326620
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 13:59 schreef Greys het volgende:

[..]

IK HEB JE HELEMAAL NIET GEZIEN :D

En ik vond het optreden van Douwe ook zeker écht goed hoor, maar ik merkte wel dat de zaal echt heel erg uit hun dak ging bij de springnummers. Maar ik heb de hoop nog niet helemaal opgegeven.
Kortom wij blijven Team Douwe Bob :-)
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 april 2016 @ 14:06:05 #97
163650 Greys
pi_161326648
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 14:03 schreef aarontje112 het volgende:
Hoe was Estland trouwens?
Die vond ik zelf best goed. Heerlijke diepe stem trouwens zeg.
Wat ik denk is dat hij (veel) beter uit de verf gaat komen met de visuals enzo straks op het grote echte podium. Hier was het een tikje nikszeggend, maar daar valt nog wel wat aan op te trekken qua hoe het gebracht gaat worden straks.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 10 april 2016 @ 14:06:27 #98
368283 ato
pi_161326654
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 14:03 schreef aarontje112 het volgende:
Hoe was Estland trouwens?
Ja daar hoor ik ook weinig over..
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 april 2016 @ 14:07:28 #99
163650 Greys
pi_161326670
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 14:04 schreef Fascination het volgende:

[..]

Oh, Oekraïne is serieus een van m'n favorieten. :@ Die dramatische oostbloksound gecombineerd met modernere elektronica heeft wel wat.

Leuk verslag. :D Als ik geld heb, ga ik volgend jaar ook.
Er kwam echt live niks goeds aan over. En écht niet omdat het Oekraïne was. Het klonk serieus heel schetterig live, gewoon echt vervelend om naar haar stemgeluid te luisteren. Hoop voor haar dat dat straks op het ESF beter gaat klinken. Want dit was echt 'pfoeh, is ze al klaar, ik krijg hoofdpijn'.

En ja, ga mee, want het is heerlijk :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 10 april 2016 @ 14:08:09 #100
368283 ato
pi_161326685
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 14:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja ik ook. En zó slecht in het Engels.
"Hier komt ze" met "Here comes she" vertalen enzo. Gewoon zo tenenkrommende mini interviews. Dan vond ik Hera het een stuk leuker doen. Ook niet geweldig, maar leuker.

Snap niet dat ze Cornald hiervoor nemen, er moet toch wel een charismatischer presentator te vinden zijn zou je zeggen.
En dat hij vraagt of DB werkelijk Bi is? Slaat toch ook nergens op..
Life can be a bitch, so like it..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')