twitter:teamdouwe twitterde op zaterdag 09-04-2016 om 14:19:02Eurovision in Concert is van start gegaan! Volg het via de #teamdouwe socials! #esc16 #esf16 https://t.co/kzFEB6p2OG reageer retweet
twitter:
Ik ook. Kwam speciaal naar dit topic om te kijken of er een verslag was.quote:
En dit zeg je niet omdat je uit Nederland komt?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik was bij Eurovision in Concert.
1. Douwe Bob is een van de knapste jongens die ik ooit heb gezien.
2. Hij was heel erg goed. Héél erg.
Ik zet in op top tien finale. Mag worden gequote voor het nageslacht
Frankrijk was heel populair. Vond er echt niks aan
Nee, dat denk ik niet. De ervaring leert dat ik eerder kritischer ben als het om Nederland gaat dan te mild. Bovendien ben ik maar een halve Nederlanderquote:Op zondag 10 april 2016 00:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dit zeg je niet omdat je uit Nederland komt?
Ik denk dat Oostenrijk de publiekslieveling van het jaar is. Dat is echter geen garantie op een hoge eindpositie, kijk maar naar Hera Bjork.quote:Op zondag 10 april 2016 01:43 schreef Cee het volgende:
Ik ben ook net terug.Het was hysterisch.
Greys heeft briljante anekdotes.
Douwe Bob valt met zijn laid back nummer zeker op tussen al het panisch geschreeuw. Maar dat geschreeuw klonk over het algemeen wél zuiver en werd vaak vergezeld met een pakkende beat waar het publiek op los ging. Ze houden ervan. En als die mensen stemmen, uitgaande van de reacties op de nummers, dan wordt het voor ons toch best billenknijpen tijdens de uitslag.![]()
Polen viel opvallend goed bij de mensen in de zaal en de artiest waar ze echt helemaal gek bij werden: Oostenrijk.
Of naar Bojana vorig jaar. Hetgeen door Maas ook zoooo subtiel werd genoemd: 'last year Bojana was your favourite'quote:Op zondag 10 april 2016 02:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik dek dat Oostenrijk de publiekslieveling van het jaar is. Dat is echter geen garantie op een hoge eindpositie, kijk maar naar Hera Bjork.
Hij zit echt op een dun lijntje tussen arrogantie en enthousiasme in zowel het interview als het optreden maar hij komt er zo mee wegquote:
Ik heb geen problemen.quote:Op zondag 10 april 2016 12:15 schreef Cee het volgende:
Ligt het aan mijn instellingen of zit Wiwi te fucken met de video's van Douwe, want de links hierboven zijn niet meer beschikbaar?
Arrogantie is alleen een probleem als het er tijdens de 3 minuten op het ESF zelf te dik bovenop ligt (zoals bij Glennis Grace). Ik vermoed dat het met dit lied en een leuke act geen probleem gaat zijn.quote:Op zondag 10 april 2016 11:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zit echt op een dun lijntje tussen arrogantie en enthousiasme in zowel het interview als het optreden maar hij komt er zo mee weg
Net die halve finale in de juiste volgorde geluisterd en ik maak me eigenlijk totaal geen zorgen meer, ook al is het de sterkste halve finale sinds 2008. Dit springt er zo uit tussen al die vrouwen met de uptempoliedjes die op elkaar lijken
Ik zat net ook de filmpjes te kijken en Kroatië klinkt goed.quote:Op zondag 10 april 2016 11:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zit echt op een dun lijntje tussen arrogantie en enthousiasme in zowel het interview als het optreden maar hij komt er zo mee weg
Net die halve finale in de juiste volgorde geluisterd en ik maak me eigenlijk totaal geen zorgen meer, ook al is het de sterkste halve finale sinds 2008. Dit springt er zo uit tussen al die vrouwen met de uptempoliedjes die op elkaar lijken
Ik vond Kroatië best goed, maar niet héél indrukwekkend. Weet niet waarom. De mensen in de zaal gingen ook een beetje door haar heen praten, hadden het meer over haar jurk.quote:Op zondag 10 april 2016 13:50 schreef Fred_B het volgende:
Topverslag hoor
Hoe waren de (net-niet) favorieten als Kroatië, Letland en Oekraïne? De eerste 2 komen op de Youtube-filmpjes vanaf één standpunt niet echt uit de verf.
Letland zag er lekker uit, van het nummer kan ik me weinig herinneren. Volgens mij deed het niet zo veel.quote:Op zondag 10 april 2016 13:50 schreef Fred_B het volgende:
Topverslag hoor
Hoe waren de (net-niet) favorieten als Kroatië, Letland en Oekraïne? De eerste 2 komen op de Youtube-filmpjes vanaf één standpunt niet echt uit de verf.
IK HEB JE HELEMAAL NIET GEZIENquote:Op zondag 10 april 2016 13:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik stond in het vak Engelse nichten en die vonden DB vooraf niks, maar ter plekke kwam er allemaal 'that's a really good song!' uit, terwijl er ook regelmatig 'awful, awful' klonk bij andere deelnemers, dus ik heb wel hoop
Nee, ik jullie ook nietquote:Op zondag 10 april 2016 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
IK HEB JE HELEMAAL NIET GEZIEN
En ik vond het optreden van Douwe ook zeker écht goed hoor, maar ik merkte wel dat de zaal echt heel erg uit hun dak ging bij de springnummers. Maar ik heb de hoop nog niet helemaal opgegeven.
Ja ik ook. En zó slecht in het Engels.quote:Op zondag 10 april 2016 14:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, ik jullie ook niet
Het nummer leent zich nou eenmaal niet voor het typische Eurovisie-gehups, maar het komt goed, dat geloof ik echt
Vonden jullie meneer Maas ook zo vervelend? Wat een etter vind ik dat....
Oh, Oekraïne is serieus een van m'n favorieten.quote:Op zondag 10 april 2016 14:01 schreef Greys het volgende:
Oekraïne had echt een stom nummer. Agressief geschetter was het. Jasses.
En na afloop deed ze nog een politiek correct praatje in een schattig stemmetje
Kortom wij blijven Team Douwe Bob :-)quote:Op zondag 10 april 2016 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
IK HEB JE HELEMAAL NIET GEZIEN
En ik vond het optreden van Douwe ook zeker écht goed hoor, maar ik merkte wel dat de zaal echt heel erg uit hun dak ging bij de springnummers. Maar ik heb de hoop nog niet helemaal opgegeven.
Die vond ik zelf best goed. Heerlijke diepe stem trouwens zeg.quote:
Er kwam echt live niks goeds aan over. En écht niet omdat het Oekraïne was. Het klonk serieus heel schetterig live, gewoon echt vervelend om naar haar stemgeluid te luisteren. Hoop voor haar dat dat straks op het ESF beter gaat klinken. Want dit was echt 'pfoeh, is ze al klaar, ik krijg hoofdpijn'.quote:Op zondag 10 april 2016 14:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, Oekraïne is serieus een van m'n favorieten.Die dramatische oostbloksound gecombineerd met modernere elektronica heeft wel wat.
Leuk verslag.Als ik geld heb, ga ik volgend jaar ook.
En dat hij vraagt of DB werkelijk Bi is? Slaat toch ook nergens op..quote:Op zondag 10 april 2016 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik ook. En zó slecht in het Engels.
"Hier komt ze" met "Here comes she" vertalen enzo. Gewoon zo tenenkrommende mini interviews. Dan vond ik Hera het een stuk leuker doen. Ook niet geweldig, maar leuker.
Snap niet dat ze Cornald hiervoor nemen, er moet toch wel een charismatischer presentator te vinden zijn zou je zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |