Cool! Even vooruit denken; dit is dus potentieel ook mogelijk op Lowlands! Niet dat Catching nou veel toevoegt, maar als publieksmomentje zou het wel kunnen werken op Lowlands. En ik zou Moonage Daydream live zien!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:58 schreef Aisumasen het volgende:
Dave Catching van Eagles Of Lame Metal op 'Moonage Daydream' vanavond.
Cameraploeg wederom present. Ook zijn ze op hun vrije dag in New York van de week de studio ingegaan.
Grappig dat je dit zegt, ben zelf niet bij dit optreden geweest, maar als ik verslagen lees en beelden terugzie krijg ik sterk hetzelfde idee, ook van andere concerten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:43 schreef Sandtrap het volgende:
Irritatiemomentje was tijdens The Meeting Place trouwens, 53:30 op de bovenstaande link. Staat niet op camera.
Zou zo ver niet willen gaan. Daarnaast, op 55:20, if you can't beat 'em, join themquote:Wat denken jullie? Zou dit een eind kunnen maken aan de samenwerking?
Het is allicht wat vergezocht, maar op de een of andere manier klopt er iets niet aan de optredens. Het is anders dan aan het begin van de tour.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:07 schreef Sandtrap het volgende:
[..]
Zou zo ver niet willen gaan. Daarnaast, op 55:20, if you can't beat 'em, join them
Goed verwoord. Dit is eigenlijk precies wat ik wilde zeggen. Miles leek inderdaad af en toe geïrriteerd, maar zich ook bijna te verontschuldigen voor Alex. Daardoor ga je als toeschouwer toch weer twijfelen of er niet iets anders aan de hand is met Alex.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:05 schreef Sandtrap het volgende:
Miles leek zichtbaar geïrriteerd door Alex' showmanship, vooral toen 'ie hem vroeg vriendelijk verzocht om weer terug het podium op te komen. Heb altijd gedacht dat Alex' fucked-upness een act was, voornamelijk door zijn strakke spel, maar zo op een paar meter afstand heeft 'ie me wel weer aan het twijfelen gebracht. Het voegde in ieder geval entertainmentwaarde toe
Ja, als ik dit Lowlands optreden en de optredens van de afgelopen weken vergelijk met het begin van de tour in april/mei, dan is er wel duidelijk een verschil te bespeuren. In het begin was het hernieuwde enthousiasme en de nieuw gevonden excentrieke vorm van Alex en de wisselwerking tussen Miles/Alex een verademing. Nu zitten de grappen en grollen van Alex (hoe leuk ook!) van tijd tot tijd de muziek een beetje in de weg, wat jammer is. Het lijkt alsof de band en Miles dat ook in de gaten hebben en uitkijken naar het einde.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:09 schreef AMDB het volgende:
Het is allicht wat vergezocht, maar op de een of andere manier klopt er iets niet aan de optredens. Het is anders dan aan het begin van de tour.
Wat heeft dit met Aisumasen te maken?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:13 schreef sander26 het volgende:
http://www.nme.com/blogs/(...)er&utm_medium=social
Aisumasen heeft weer eens de NME gehaald 😂
Ik doelde op het filmpje.quote:Op donderdag 1 september 2016 08:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Aisumasen te maken?
Nee, ik ben z'n paquote:Op maandag 5 september 2016 17:27 schreef sander26 het volgende:
[..]
Ik doelde op het filmpje.
Ben erg benieuwd naar wat er nog kan komen. Toch nog een nieuwe single/video/b-kant? Wat deden ze begin augustus in die studio in New York? En waarom was Focus Creeps ineens in Europa aan het filmen tijdens de laatste weken van de tour? Vragen, vragen, vragen....
Vandaag weer bevestigd: Alexandra Savior, 29 september in het Courtyard Theatre te Londen. En daarbovenop Reeperbahn Festival, Hamburg, een paar dagen daarvoor. Dat biedt perspectief!quote:Op donderdag 8 september 2016 01:25 schreef Aisumasen het volgende:
[..] Show in Londen aangekondigd, tickets nu in de verkoop! Nee, toch niet, dezelfde dag nog teruggetrokken, restitutie tickets. Rare bedoeling. [..]
Ik ben benieuwd wat het dan gaat worden. Begin november staat er dus iets te gebeuren en het bevat veel beeld én covers in studiokwaliteit. Ik weet nog niet helemaal wat voor chocola ik daarvan moet maken, maar het klinkt zéér interessant.quote:Op donderdag 8 september 2016 01:25 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nee, ik ben z'n pa.
Op die vragen weten we over 2 maanden antwoord! Maar die beelden - ze waren er in Amerika ook al, trouwens - gaan uitgebreid gebruikt worden. En voor degene die balen dat er van bepaalde covers geen soundboard is...
Al is 'The Element Of Surprise' geschrapt als "laatste single", is hij flink gepushed door de radio-pluggers sinds begin augustus, en is zelfs op 3FM in de dagprogrammering opgenomen.
Dan iets anders. Het begint ondertussen een beetje een klucht te worden met Alexandra Savior. Album nog niet in zicht. Show in Londen aangekondigd, tickets nu in de verkoop! Nee, toch niet, dezelfde dag nog teruggetrokken, restitutie tickets. Rare bedoeling. Maar wel een nieuwe studio-song, voor de tweede keer op rij eentje die ze juist nog niet live heeft gedaan. Hier is 'M.T.M.E.', geschreven door Alexandra Savior/Alex Turner: https://open.spotify.com/track/3cls4FcLKoXFPDBxpeATkr
Zo te horen Alex gewoon weer op gitaar. Net zoals 'Shades' - die ik alleen aan de andere kant van de wereld op A-rotatie op de alternatieve kanalen heb gehoord - niet de allerbeste van het stel wat mij betreft.
Meer richting "Black Friday". De 12” zal beginnen en eindigen zoals het album, met daartussenin 4 andere parels, waarvan er eentje slechts 5 keer live is gedaan, en een andere bijna zo vaak als een cover van dezelfde artiest in 2008. Van nog 2 hebben we al soundboards, maar deze one-takers zullen in de studio wel beter tot hun recht komen. En het is allemaal een grote verrassing, maar niet voor degenen die hier tussen de lijntjes lezen, al geef ik de hints wat sloom om het nog een béétje spannend te houdenquote:Op woensdag 14 september 2016 12:25 schreef sander26 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat het dan gaat worden. Begin november staat er dus iets te gebeuren en het bevat veel beeld én covers in studiokwaliteit. Ik weet nog niet helemaal wat voor chocola ik daarvan moet maken, maar het klinkt zéér interessant. [..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |