Heb je gelijk in. Maar dat zijn al die caribische frisdranken. Enorm veel suiker ook. Maar of het te doen is: jawel. Ik koop meestal dit:quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:39 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Is het te doen? Lijkt me echt van die chemische zooi
Die lijken me lekkerder. Fernandez is ook surinaams dacht ik, maar dat is heerlijkquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:43 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Maar dat zijn al die caribische frisdranken. Enorm veel suiker ook. Maar of het te doen is: jawel. Ik koop meestal dit:
[ afbeelding ]
Vroeger was deze in Den Haag maar 35 cent bij de chinese supermarkt:
[ afbeelding ]
Maar de prijzen zijn nogal omhoog gegaan.
Fernandes. En de Fernandes Grape smaakt veel natuurlijker dan deze 2. Maar ik vind die chemische smaak juist lekker.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:03 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Die lijken me lekkerder. Fernandez is ook surinaams dacht ik, maar dat is heerlijk
Ik moet toegeven dat die chemische drankjes altijd wel lekker zijn bij een broodje dönerquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:06 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Fernandes. En de Fernandes Grape smaakt veel natuurlijker dan deze 2. Maar ik vind die chemische smaak juist lekker.
btw wat is nog meer surinaams dan? Fria is antiliaans. Deze merken komen allebei uit trinidad & tobago.
Wat wel nog meer lekker is en Surinaams is Parbo bier.
Het is gvd Fernandes, dat zei ik je net. En nee, dat is gewoon pils maar erg lekker. Beste pils van Nederland als we Suriname bij Nederland rekenen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:10 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat die chemische drankjes altijd wel lekker zijn bij een broodje dönerIk koop daar altijd zo'n blikje fernandez pineapple
![]()
Dat bier, is dat met fruit smaak?
Is in je koffie niet te zuipen andersquote:
Koffie met koeienmelk.quote:
Jaaja ik gooi melk in mijn koffie, shoot mequote:Op vrijdag 8 april 2016 12:38 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Koffie met koeienmelk.
Zwarte koffie
Koffie met melk.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:40 schreef 010P het volgende:
[..]
Jaaja ik gooi melk in mijn koffie, shoot me
Zwarte koffie
Ik woon op mezelf, dus ik drink vaak gewoon zo uit het pak.quote:
Ik ga inderdaad niet strikt meer betalen dan noodzakelijk is.quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vermoed dat TS daar toch een bezwaar tegen heeft:
[..]
Dan heb je kans dat de chemische smaak van de buitenkant/ bovenkant van het pak komt he?quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:51 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Ik woon op mezelf, dus ik drink vaak gewoon zo uit het pak.
[..]
Ik ga inderdaad niet strikt meer betalen dan noodzakelijk is.
hoe is melk direct bij de boer vandaan van vrije uitloop koeien dieronvriendelijk (want daar doe je het voor) ?quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:28 schreef Magemelvin het volgende:
Ik ben vegan.
Havermoutmelk.
Amandelmelk.
Melk rechtstreeks van de boerderij is niet aan te raden hoor. Niet vanwege de smaak maar vanwege de kans op bacteriën en andere ziekteverwekkers die er nog in kunnen zitten.quote:Op vrijdag 8 april 2016 02:15 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Maar ik zou geen boer hier in de buurt weten die verse melk verkoopt. Zou het best wel weer een keertje willen drinken.
Lees onderstaande maar eens.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:57 schreef Halle_Luja het volgende:
Bacterien ben ik niet zo bang voor. Slokje, en je weet of je het lekker vind of niet. Dat wat ik kan herinneren van verse melk van de boer is dat het heel anders smaakte. Niet per defenitie lekkerder.
Maar een slok of vers gemaakte pudding ervan is prima
Dat kan niet diervriendelijk. De kalf moet bij de moeder weggehaald worden om melk te verkrijgen, want anders drinkt de kalf het op. De melk is immers voor het kalf bedoeld.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:55 schreef Manke het volgende:
[..]
hoe is melk direct bij de boer vandaan van vrije uitloop koeien dieronvriendelijk (want daar doe je het voor) ?
heulemaal fout.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:01 schreef Halle_Luja het volgende:
Zwangeren
Baby’s en jonge kinderen
Ouderen
Mensen met een verminderde weerstand (bijvoorbeeld door ziekte)
Die mensen moeten extra opletten met rauwe melk vanwege dr verminderde weerstand. Ik geloof dat dat wel goed zit hier
Maar maakt verder niet uit. Hier in de buurt zitten geen boerderijen waarvan ik weet dat ze het verkopen dus het zal bij supermarktmelk blijven.
veel boerderijen doen dat dus niet, omdat die niet winstgericht zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:01 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Dat kan niet diervriendelijk. De kalf moet bij de moeder weggehaald worden om melk te verkrijgen, want anders drinkt de kalf het op. De melk is immers voor het kalf bedoeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |