in een dorp wonen:')quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben nu beetje bang omdat ik in hetzelfde dorp woon als mahllie
Geen paniek hoor ik zit (nog) niet bij de schietvereniging.quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben nu beetje bang omdat ik in hetzelfde dorp woon als mahllie
geen idee, maar echt netjes is het niet vind ikquote:
In de stad wonenquote:
Heb je al wel een eigen wapen dan?quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geen paniek hoor ik zit (nog) niet bij de schietvereniging.
Het is ook gewoon onsmakelijk wat die vent doet gedurende zijn manische periodes.quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:43 schreef deadprez het volgende:
geen idee, maar echt netjes is het niet vind ik
Vind ik ook. Alhoewel hij het zelf ook hier eerder heeft geplaatst.quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen idee, maar echt netjes is het niet vind ik
ja, tsja...quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon onsmakelijk wat die vent doet gedurende zijn manische periodes.
wil je daar bij ja? jooo he beter nietquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geen paniek hoor ik zit (nog) niet bij de schietvereniging.
Ja maar echt toerekeningsvatbaar is ie niet. Vind het ook een beetje raar dat er blijkbaar niet echt controle is wat men daar allemaal op internet uitspookt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind ik ook. Alhoewel hij het zelf ook hier eerder heeft geplaatst.
Maar zoek zelf maar idd, genoeg te vinden op google.
Blijkbaar krijgt ie ook soms verlof oid, apart wel. Blijkbaar vinden ze hem geen gevaar voor samenleving, dat is dan wellicht ook wel zoquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar echt toerekeningsvatbaar is ie niet. Vind het ook een beetje raar dat er blijkbaar niet echt controle is wat men daar allemaal op internet uitspookt.
vinden ze juist fijn. Hebben ze geen last vanquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar echt toerekeningsvatbaar is ie niet. Vind het ook een beetje raar dat er blijkbaar niet echt controle is wat men daar allemaal op internet uitspookt.
ja idd, net als vorig weekend toen ie opeens naar eindhoven gingquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blijkbaar krijgt ie ook soms verlof oid, apart wel
is toch gaar?quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Echt he. Wij zijn omringt door bos en weidequote:Op vrijdag 8 april 2016 10:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
In de stad wonenLekker hoor drie hoog achter voor drie keer zoveel in een buurt vol allochtonen en ronkende auto's en betonnen ellende.
Wat dan allemaal, vertel. wil alles wetenquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon onsmakelijk wat die vent doet gedurende zijn manische periodes.
Voor zichzelf is hij wsl ook nog geen groot genoeg gevaar.quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blijkbaar krijgt ie ook soms verlof oid, apart wel. Blijkbaar vinden ze hem geen gevaar voor samenleving, dat is dan wellicht ook wel zo
Best apart idd.quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
is toch gaar?iemand die eigenlijk tegen zichzelf beschermd moet worden die kan gewoon alles online gooien, heeft een webcam, geen controle
niet dat hij er iemand mee lastig valt ofzo maar toch...
En heidequote:Op vrijdag 8 april 2016 10:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt he. Wij zijn omringt door bos en weide
nja hij had het laatst wel over zelfmoordpogingenquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor zichzelf is hij wsl ook nog geen groot genoeg gevaar.
neem zn internet weg en hij smeert poep aan de murenquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
is toch gaar?iemand die eigenlijk tegen zichzelf beschermd moet worden die kan gewoon alles online gooien, heeft een webcam, geen controle
niet dat hij er iemand mee lastig valt ofzo maar toch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |