tegenwoordig moet je volgens mij meerdere ledematen missen om nog wajongleef te kunnen levenquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jij en ik, broeder. Jij en ik.
Hoe lang moet je nog?
Zit er over na te denken om te doen alsof ik een mongool ben ofzo, Kan ik verder de hele dag gamen en series kijken. Chicks ook wel want in NL krijgen gehandicapten geld van de overheid om naar de hoeren te kunnen...
Gewoon de deadprez leef zegmaar.
Kom op, badtripbob heeft ook nog al zijn ledematen en volgens mij heeft hij ook een uitkering.quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
tegenwoordig moet je volgens mij meerdere ledematen missen om nog wajongleef te kunnen leven
ja maar dan zit je weer met een rechterlijke machtiging en das ook nie allesquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kom op, badtripbob heeft ook nog al zijn ledematen en volgens mij heeft hij ook een uitkering.
Sommige mensen vallen ook nog onder een oudere regeling.quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kom op, badtripbob heeft ook nog al zijn ledematen en volgens mij heeft hij ook een uitkering.
maar geen tandenquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat is echt een luxe regeling. Duurt nog wel even voordat al die mensen herkeurd zijnquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Sommige mensen vallen ook nog onder een oudere regeling.
Vind je dat terecht?quote:
hey retryquote:
Ben je nu jaloers op btb?quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
een betere wereld begint bij jezelfquote:
doe ik dat?quote:
Staat daar los van. Onder valse voorwendselen de Wajong in is misbruik maken van het systeem. Kun je beter een vak gaan leren vind ik.quote:
is gewoon goeie piquote:
Is ook, maar die mensen worden er nu toch wel uitgefilterd. En op zich kan ik het ze ook niet echt kwalijk nemen dat ze van de mogelijkheid gebruik hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Staat daar los van. Onder valse voorwendselen de Wajong in is misbruik maken van het systeem. Kun je beter een vak gaan leren vind ik.
Ik heb straatvrees dus wordt lastigquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Staat daar los van. Onder valse voorwendselen de Wajong in is misbruik maken van het systeem. Kun je beter een vak gaan leren vind ik.
In zekere zin, wie niet? Die gast is echt gestoord, maar wel zodanig gestoord dat hij daar schijt aan heeft. Leven zonder verantwoordelijkheden.quote:
stoere boyquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:33 schreef Mortaxx het volgende:
Even stenen naar politie gooien in schilderswijk brb
Ik kom je niet opzoeken in jillaquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:33 schreef Mortaxx het volgende:
Even stenen naar politie gooien in schilderswijk brb
In een inrichting.quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
In zekere zin, wie niet? Die gast is echt gestoord, maar wel zodanig gestoord dat hij daar schijt aan heeft. Leven zonder verantwoordelijkheden.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
En dat is iets anders dan een zolderkamer?
Gquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jij en ik, broeder. Jij en ik.
Hoe lang moet je nog?
Zit er over na te denken om te doen alsof ik een mongool ben ofzo, Kan ik verder de hele dag gamen en series kijken. Chicks ook wel want in NL krijgen gehandicapten geld van de overheid om naar de hoeren te kunnen...
Gewoon de deadprez leef zegmaar.
ja, hij heeft daar niet altijd een computerquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je moet je denk ik eens bewust worden wat je wel hebt en dat je het niet zo slecht hebt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
In zekere zin, wie niet? Die gast is echt gestoord, maar wel zodanig gestoord dat hij daar schijt aan heeft. Leven zonder verantwoordelijkheden.
U srs?quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
dat hoop ikquote:Op vrijdag 8 april 2016 00:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wie weet lig ik ook op een koud treinstationbankje
breng hem nou niet op ideeënquote:
Daar moet hij wel om de zoveel tijd een zelfmoordpoging voor ondernemen. Dat zou ik toch niet graag in mijn agenda zetten.quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:15 schreef MAHL het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |