wotquote:Op donderdag 7 april 2016 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of Van der Steur de eerste V van VVD waarmaakt, vraagt menigeen aan het Binnenhof zich wel af. Zo volks is de oud-debatkampioen namelijk niet, blijkt uit de anekdote die inmiddels breed bekend is aan het Binnenhof. Toen hij ooit eens voor de verandering de trein nam, beleefde hij een echte cultuurschok, bekende hij tegen een verslaggever van deze krant. "Wat hebben die mensen allemaal voor kleren aan? Gaan ze daar in sporten of zo? Ik had echt de behoefte om aan mensen te vragen: 'wat voor werk doet u?'"
quote:Op donderdag 7 april 2016 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of Van der Steur de eerste V van VVD waarmaakt, vraagt menigeen aan het Binnenhof zich wel af. Zo volks is de oud-debatkampioen namelijk niet, blijkt uit de anekdote die inmiddels breed bekend is aan het Binnenhof. Toen hij ooit eens voor de verandering de trein nam, beleefde hij een echte cultuurschok, bekende hij tegen een verslaggever van deze krant. "Wat hebben die mensen allemaal voor kleren aan? Gaan ze daar in sporten of zo? Ik had echt de behoefte om aan mensen te vragen: 'wat voor werk doet u?'"
Je zou denken dat dit entertainment van De Speld (GGMM's favoriete website) is, maar het is gewoon De Telegraaf.quote:
Vind jij de Speld niet leuk?quote:Op donderdag 7 april 2016 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zou denken dat dit entertainment van De Speld (GGMM's favoriete website) is, maar het is gewoon De Telegraaf.
Meer dan een jaar oud.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Inhoudelijk prima en geen saai persoonquote:Op donderdag 7 april 2016 23:15 schreef Paxcon het volgende:
Xander van der Wulp vind ik uitstekend in talkshows altijd
Hoog genotsgehalte inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2016 23:15 schreef Paxcon het volgende:
Xander van der Wulp vind ik uitstekend in talkshows altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |