Knap, dat je het toch zo kan draaien dat het jouw schuld schijnbaar niet is. Het land heeft je ellende gebrachtquote:Op donderdag 7 april 2016 22:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat stond sowieso al op het plan.
Ik hoor niet in dit land, ik ben hier niet geboren, zonder keuze heen gebracht
en wat heeft het opgebracht? Alleen ellende
quote:Op donderdag 7 april 2016 21:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik verwacht ook geen verheerlijking
Je hoeft de wet niet te overtreden hoorquote:Op donderdag 7 april 2016 22:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik hoor niet in dit land, ik ben hier niet geboren, zonder keuze heen gebracht
en wat heeft het opgebracht? Alleen ellende
Is ook een VOG voor nodig, en als je die replica's ziet dan is dat ook wel logisch dat niet iedereen daarmee over straat mag. Gelden trouwens bijna dezelfde regels voor als vuurwapens.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:47 schreef delano.888 het volgende:
Je mag tegenwoordig in nederland bb-gun gevechten houden toch?
In Frankrijk kun je je aansluiten bij het vreemdelingenlegioen. Die paar "jeugdzondes" van jou zijn voor hun geen enkel probleem.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Over in dienst gaan, in NL is het al niet meer mogelijk.
Landen waar het wel kan zijn vooral midden-oosten
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Veilige landen zijn veilig omdat ze er criminelen niet met wapens laten spelen.
machinegunamerica.com? ( in florida naast alle parken )quote:Op zaterdag 9 april 2016 05:10 schreef Copa het volgende:
Ik heb eens op een schietclub in Florida met een aantal wapens geschoten, waaronder een PP90 en een SMG machine gun.
Maar dan moet je dus wel naar de VS vliegen, en vliegtickets zijn behoorlijk duur voor zo'n bestemming.
Maar als je het echt wil kan het vast wel in een of ander vaag Oost-Europees land als Polen of Estland of iets dergelijks.
Daar kunnen we wel met een zooitje trigger happy Fok!ers naar toequote:Op donderdag 7 april 2016 22:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit
Thanks, ik zal is kijken
wie weetquote:Op zondag 10 april 2016 18:26 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Daar kunnen we wel met een zooitje trigger happy Fok!ers naar toe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |