kijk, aan jou heb ik watquote:
okquote:Op donderdag 7 april 2016 22:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen met deze account of ook al mijn kloontjes
ja nou niet in bloodborne dusquote:Op donderdag 7 april 2016 22:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een wijs man zei ooit: 'de aanval is de beste verdediging'.
Die man is vast hartstikke dood ondertussen dus denk dat hij heeft gelogen.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
vanmiddag op school al betanerdje gehosseld, nu even een etsu look a like zoeken in de blue angel.quote:
Zal van jou eens een blood eagle makenquote:Op donderdag 7 april 2016 22:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
vanmiddag op school al betanerdje gehosseld, nu even een etsu look a like zoeken in de blue angel.
oke, let me know.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
vanmiddag op school al betanerdje gehosseld, nu even een etsu look a like zoeken in de blue angel.
ik doe weinig damage, duurt eeuwenquote:Op donderdag 7 april 2016 22:03 schreef defokkingfoker het volgende:
Gewoon achter die slet vicar blijven
Voor HPLC gaan terwijl GC bestaatquote:Op donderdag 7 april 2016 22:03 schreef HPLC het volgende:
Jimmy, ben ik jouw favoriete scheidingsmethode op FOK!?
Bloedarend ? Hihahoquote:Op donderdag 7 april 2016 22:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zal van jou eens een blood eagle maken
Wie dan?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
TRquote:Op donderdag 7 april 2016 22:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die man is vast hartstikke dood ondertussen dus denk dat hij heeft gelogen.
Hakunaquote:Op donderdag 7 april 2016 22:04 schreef Germano het volgende:
Hoe heet die ene travestiet die altijd op FOK! foto's postte in een jurk?
Misschien is dat picture perfect voor Ash.
Nofi.
hakunaquote:Op donderdag 7 april 2016 22:04 schreef Germano het volgende:
Hoe heet die ene travestiet die altijd op FOK! foto's postte in een jurk?
Misschien is dat picture perfect voor Ash.
Nofi.
Ik weet niet meer wie jij ook al weer bent maar prima.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:03 schreef HPLC het volgende:
Jimmy, ben ik jouw favoriete scheidingsmethode op FOK!?
why, lithiumtabletten wordentoch alleen gegeven aan depressieve patientenquote:Op donderdag 7 april 2016 22:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lithiumtabletten slaan niet echt aan hé?
Ja nu lach je nog, heb dat dus echt zien gebeuren bij iemand!!!quote:
Eindelijk rust. Aju.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe dat. Ik ga House of Cards kijken. Toedels!
?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lithiumtabletten slaan niet echt aan hé?
Ken geen FOK!ker die TLC, GC of CE heetquote:Op donderdag 7 april 2016 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voor HPLC gaan terwijl GC bestaat
bipolarquote:Op donderdag 7 april 2016 22:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
why, lithiumtabletten wordentoch alleen gegeven aan depressieve patienten
... Wat moet ik mij daarbij voorstellenquote:Op donderdag 7 april 2016 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja nu lach je nog, heb dat dus echt zien gebeuren bij iemand!!!
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
... Wat moet ik mij daarbij voorstellen
Nou nu ga ik, HPLC beantwoord al je vragen in mijn afwezigheid.quote:They caused the bloody eagle to be carved on the back of Ælla, and they cut away all of the ribs from the spine, and then they ripped out his lungs.
Nat geworden. Lekkere autopsie methodequote:Op donderdag 7 april 2016 22:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]
Nou nu ga ik, HPLC beantwoord al je vragen in mijn afwezigheid.
Jurkje en regenlaarzen.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bijzondere verschijning.
beetje chillen in het hakuna bos
Mijn no. 1 favoriete acteur is aan lithiumtabletten icm hartafwijking overleden, dus ik ben geen voorstander.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ohja manisch depressief. Bipolair ja
Foutjuh
*beantwoordt grgrquote:Op donderdag 7 april 2016 22:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]
Nou nu ga ik, HPLC beantwoord al je vragen in mijn afwezigheid.
Autopsie terwijl je leeft ja.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nat geworden. Lekkere autopsie methode
Stik kutjongquote:
quote:
Lithiumdosage wordt dan ook per patient bepaald aangezien niet iedereen aan een "universeel" tabletje kan. Welk acteur?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn no. 1 favoriete acteur is aan lithiumtabletten icm hartafwijking overleden, dus ik ben geen voorstander.
In 1995 konden ze dat dus niet goed doseren, hoop dat het nu beter is dan.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lithiumdosage wordt dan ook per patient bepaald aangezien niet iedereen aan een "universeel" tabletje kan. Welk acteur?
6 jaar later werd Opsonisatie pas geborenquote:Op donderdag 7 april 2016 22:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In 1995 konden ze dat dus niet goed doseren, hoop dat het nu beter is dan.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
6 jaar later werd Opsonisatie pas geboren
Ik durf niet meer met jou op roadtrip.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
is toch niet vrouwelijk ash wil zelf geneukt worden.
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
is toch niet vrouwelijk ash wil zelf geneukt worden.
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik durf niet meer met jou op roadtrip.
Maar ik las net dat hij is overleden aan heartfailure door een acute rheumatic fever wat hij vroeger had -> schade aan hartkleppen.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In 1995 konden ze dat dus niet goed doseren, hoop dat het nu beter is dan.
[ afbeelding ]
denk t ookquote:Op donderdag 7 april 2016 22:13 schreef HPLC het volgende:
volgens mij zit Ash ons gewoon de hele tijd te trollen
Van m'n pener jaquote:Op donderdag 7 april 2016 22:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey Noel, mag ik eens een lijn van je afsnuiven?
Wat werd verergerd door lithiumtabletten. Zijn gezicht was op het laatst ook dik en zo.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar ik las net dat hij is overleden aan heartfailure door een acute rheumatic fever wat hij vroeger had -> schade aan hartkleppen.
Vaak zat bij m'n exquote:Op donderdag 7 april 2016 22:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Noel heb je wel eens lijntje gesnoven van zo'n brazilian butt wat je altijd op films ziet
alsof je vraagt welke poep het minste vies isquote:Op donderdag 7 april 2016 22:15 schreef JimmyDean het volgende:
Poll: Welke componist is beter?
• Brahms
• Mahler
• Schubert
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nee.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alsof je vraagt welke poep het minste vies is
Het is helaas niet mijn eten.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou recensie schrijven en posten in CUL
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik durf niet meer met jou op roadtrip.
Komt voorbij als ik op mijn Tumblr dashboard kijkquote:Op donderdag 7 april 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
EN AMA STOP MET HET POSTEN VAN FOODPICS GODVERDOMME
jeetjequote:Op donderdag 7 april 2016 22:18 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me ook echt wel lekker, wel vaker voorbij zien komen. Moet ik echt een keer hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |