Stik kutjongquote:
quote:
Lithiumdosage wordt dan ook per patient bepaald aangezien niet iedereen aan een "universeel" tabletje kan. Welk acteur?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn no. 1 favoriete acteur is aan lithiumtabletten icm hartafwijking overleden, dus ik ben geen voorstander.
In 1995 konden ze dat dus niet goed doseren, hoop dat het nu beter is dan.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lithiumdosage wordt dan ook per patient bepaald aangezien niet iedereen aan een "universeel" tabletje kan. Welk acteur?
6 jaar later werd Opsonisatie pas geborenquote:Op donderdag 7 april 2016 22:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In 1995 konden ze dat dus niet goed doseren, hoop dat het nu beter is dan.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
6 jaar later werd Opsonisatie pas geboren
Ik durf niet meer met jou op roadtrip.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
is toch niet vrouwelijk ash wil zelf geneukt worden.
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
is toch niet vrouwelijk ash wil zelf geneukt worden.
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik durf niet meer met jou op roadtrip.
Maar ik las net dat hij is overleden aan heartfailure door een acute rheumatic fever wat hij vroeger had -> schade aan hartkleppen.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In 1995 konden ze dat dus niet goed doseren, hoop dat het nu beter is dan.
[ afbeelding ]
denk t ookquote:Op donderdag 7 april 2016 22:13 schreef HPLC het volgende:
volgens mij zit Ash ons gewoon de hele tijd te trollen
Van m'n pener jaquote:Op donderdag 7 april 2016 22:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey Noel, mag ik eens een lijn van je afsnuiven?
Wat werd verergerd door lithiumtabletten. Zijn gezicht was op het laatst ook dik en zo.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar ik las net dat hij is overleden aan heartfailure door een acute rheumatic fever wat hij vroeger had -> schade aan hartkleppen.
Vaak zat bij m'n exquote:Op donderdag 7 april 2016 22:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Noel heb je wel eens lijntje gesnoven van zo'n brazilian butt wat je altijd op films ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |