quote:Op maandag 4 november 2024 10:20 schreef AgnesGru het volgende:
Inmiddels het seizoen gezien. Zaten oprecht mooie afleveringen tussen.
De laatste vond ik niet zo, had onder andere te maken met het gedrag van de broers. Bijvoorbeeld zomaar dieren oppakken
Gisteren was er een herhaling, net even wat andere afleveringen bekeken. Indrukwekkend!quote:Op maandag 4 november 2024 10:20 schreef AgnesGru het volgende:
Inmiddels het seizoen gezien. Zaten oprecht mooie afleveringen tussen.
De laatste vond ik niet zo, had onder andere te maken met het gedrag van de broers. Bijvoorbeeld zomaar dieren oppakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou zeker wel met de aflevering over Freya...quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:07 schreef Pinuts het volgende:
Oh mooi dat er weer een nieuw seizoen is. Vind het toch altijd wel een bijzonder programma omdat ik zelf ook veel reis maar drukt je dan toch altijd wel even met de neus op de feiten.
Wat ik vooral raar vind is dat ze altijd heel erg hun best doen om Chris Zegers in 1 (!!!) shot een zegje te laten doen met iets wat lijkt op het land waar het verhaal zich afspeelt, maar nooit echt het land is. Beetje cheap en doe het dan gewoon helemaal niet, 1 zo'n shot voegt niks toe.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 12:20 schreef Chiappucci het volgende:
Ik vind het bij dit programma wel 'slim' dat ze tot aan het eind van de aflevering in het midden laten hoe de hoofdpersoon aan zijn of haar einde is gekomen. Daardoor vraag je je toch steeds af wat er nu precies is gebeurd en blijf je (extra) geboeid kijken.
Wel vind ik het altijd heftig om te zien hoe zulke jonge en vaak levendige mensen plotseling uit het leven worden weggerukt door iets ogenschijnlijk onbenulligs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |