Hij mixt Bernat en Benat.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij roept al de hele avond Bernat.
Emery-Klopp wordt ook amateurtoneel.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Villarreal en Sevilla elkaar ontlopen vind ik het prima.
RTL zal toch wel Liverpool kiezen, wat de loting ook wordt.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach zie het zo: sowieso een topshow in de halve finale.
Alleen Liverpool - Shakthar hoef ik niet te zienquote:Op donderdag 14 april 2016 23:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
RTL zal toch wel Liverpool kiezen, wat de loting ook wordt.
JUICHEN. Sevilla - Villarreal als finale wordt een groot feest. Paar maanden geleden verantwoordelijk voor de wedstrijd van het jaar.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Villarreal en Sevilla elkaar ontlopen vind ik het prima.
Liverpool gaat de finale halen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
JUICHEN. Sevilla - Villarreal als finale wordt een groot feest. Paar maanden geleden verantwoordelijk voor de wedstrijd van het jaar.
Puur op passie en wilskracht.quote:
Kijk je wel eens naar Villarreal?quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Puur op passie en wilskracht.
Dortmund had ook beter spelersmateriaal dan Liverpool. Maar denk dat Liverpool wel extreem gemotiveerd is nu om die cup te pakken.
Nee.quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk je wel eens naar Villarreal?
Dat geldt net zo goed voor Villarreal... Vreemd argument.quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar denk dat Liverpool wel extreem gemotiveerd is nu om die cup te pakken.
Is hij weer bezig? Jammer dat de 2 favorieten elkaar lotenquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat geldt net zo goed voor Villarreal... Vreemd argument.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |