Dat weet je nooit. Het is wel een mooi affiche. Klassieker.quote:Op donderdag 7 april 2016 15:31 schreef HulkHeld het volgende:
Dit wordt een vernedering voor Liverpool.
Bayern al 50 jaar wereldtop.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2016 19:04 schreef Vasion het volgende:
Ben geen fan van Die Mannschaft of überhaupt Duitsers
Eén echt goede speler. Rest is allemaal net-nietquote:
Je bedoelt Coutinho? Goede speler maar wel best wisselvallig.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:53 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Eén echt goede speler. Rest is allemaal net-niet
twitter:BVB twitterde op donderdag 07-04-2016 om 19:57:19BVB: Weidenfeller, Piszczek, Bender, Hummels, Schmelzer, Castro, Weigl, Durm, Mkhitaryan, Reus, Aubameyang #bvblfc https://t.co/e9JDT8Hkop reageer retweet
Bender staat wel vaker centraal achterin. Dat is vanwege zijn voetballende vermogen in het spel wat Tuchel wil spelen.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:01 schreef Kopsterk het volgende:
Bender centraal achterin? En wat is er met Gundogan en Kagawa?
Mooie UIquote:Op donderdag 7 april 2016 20:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Welkomwaar was je geweest?
[..]
Hallo
Gezelligquote:Op donderdag 7 april 2016 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik was bij mijn vader op bezoek
Zometeen topshow
Thanks en dat is mooiquote:Op donderdag 7 april 2016 20:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mooie UI
Ik heb vernomen dat Pax gaat studeren in plaats van kijken
quote:Op donderdag 7 april 2016 20:39 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben er boys.
Haal ze maar van stal :
• De fanfare
• De mannen van Nasa
• En Louis die aan het juichen is
Ik ben er boys.
Haal ze maar van stal :
• De fanfare
• De mannen van Nasa
Feitelijk juist.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
BVB mooiste supporters legioen
Ik ben er boys.
Haal ze maar van stal :
• De fanfare
• De mannen van Nasa
Robbengod_en_Bernadiengodin_juichen.gifquote:Op donderdag 7 april 2016 20:39 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben er boys.
Haal ze maar van stal :
• De fanfare
• De mannen van Nasa
Ik denk dat we die vaker moeten posten.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Robbengod_en_Bernadiengodin_juichen.gif
watquote:Op donderdag 7 april 2016 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beste coach na Guardiola.
quote:Op donderdag 7 april 2016 20:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Was dit na een eigen doelpunt? Hij scoort namelijk toch anders nooit...
Dat vind ik een uitstekend idee.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik denk dat we die vaker moeten posten.
Er zijn beteren dan Klopp, zeker wel.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beste coach na Guardiola.
Ja, ik vergat Fraser. Stom van mij.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn beteren dan Klopp, zeker wel.
Hij moet oppassen dat ie zich niet blesseert tijdens het juichenquote:Op donderdag 7 april 2016 20:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik post hem nog een keer voor Pascal en Onlogisch.
[ afbeelding ]
Wel opslaan jongens!
kein geloel.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ok, genoeg gelul. Serieus nu.
Desalniettemin Gijp >>>> Derksenquote:
Wat een koppelquote:Op donderdag 7 april 2016 20:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel opslaan jongens!
quote:Op donderdag 7 april 2016 20:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Was dit na een eigen doelpunt? Hij scoort namelijk toch anders nooit...
Ancelotti.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ik vergat Fraser. Stom van mij.
Bedankt.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel opslaan jongens!
Pas bij El Clasico op Ziggod zaten Van Hanegem, Bossie en Emilio met commentaar van de Vos & de Mos maar ik kon het niet zien omdat Feyenoord tegelijk speelde.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Desalniettemin Gijp >>>> Derksen
Maar ik zie liever gewoon Kieft en Boskamp daar zitten, of De Mos.
Gezelligquote:Op donderdag 7 april 2016 20:48 schreef KingRoland het volgende:
Het gaat blijkbaar een rustige avond worden jongens.
Waaruit maak jij dat op?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:48 schreef KingRoland het volgende:
Het gaat blijkbaar een rustige avond worden jongens.
Sterkte.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:54 schreef Bolasie het volgende:
Ik heb de voorbeschouwing moeten missen.
Wat zei je ook alweer?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:58 schreef KingRoland het volgende:
Haags, even vergeten wat ik net zei oké
quote:Op donderdag 7 april 2016 20:58 schreef Ties02 het volgende:
Jammer dat iedereen dit lied gejat heeft van Twente Lee Towers
Het wordt 0-3.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:00 schreef WethouderHekking het volgende:
Zou Liverpool net zo kansloos zijn als Tottenham tegen Borussia?
quote:
Hoe zou jij je voelen?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe ongemakkelijk trainers daar staan met 932894584578783478 camera's voor hun neus in de dug-out.
Deze wedstrijd was gefixtquote:
quote:Op donderdag 7 april 2016 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we niet nogmaals naar Leen Huijzer luisteren?
Die van vorig jaar was zoveel beter.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat Europa League deuntje vind ik niet zo bijzonder.
Zijn ze gewend.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe ongemakkelijk trainers daar staan met 932894584578783478 camera's voor hun neus in de dug-out.
FOX is nog waardelozer met hun gedachtenpolitie.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:03 schreef WethouderHekking het volgende:
Ande
[..]
[..]
[..]
Er is altijd nog Foxy .
Liverpool.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie moet ik nu toejuichen? BVB of Liverpool?
Die van vorig jaar was zoveel beter.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat Europa League deuntje vind ik niet zo bijzonder.
quote:
XDquote:Op donderdag 7 april 2016 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat Liverpool klop krijgt vanavond
Deze grap is nog nooit gemaaktquote:Op donderdag 7 april 2016 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat Liverpool klop krijgt vanavond
Ja met 2-2 gewonnen, uitgoals tellen namelijk dubbelquote:Op donderdag 7 april 2016 21:05 schreef Parafernalia het volgende:
Is dit de eerste wedstrijd?Ik dacht dat Dortmund in Liverpool had gewonnen?
quote:Op donderdag 7 april 2016 21:05 schreef Parafernalia het volgende:
Gisteren verblijdde je ons nog met het feit dat je afwezig zou zijn. En nu zien we je hier.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie moet ik nu toejuichen? BVB of Liverpool?
Dan maar de Belg . Ik wist niet dat het daarop wasquote:Op donderdag 7 april 2016 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FOX is nog waardelozer met hun gedachtenpolitie.
Dat waren de Spursquote:Op donderdag 7 april 2016 21:05 schreef Parafernalia het volgende:
Dat ging eergisteren over gisteren. Toen heb ik alleen aan het eind even mijn mening gegeven over de mooie upsetsquote:Op donderdag 7 april 2016 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gisteren verblijdde je ons nog met het feit dat je afwezig zou zijn. En nu zien we je hier.
Ik ben benieuwd wat GGMM hiervan vindt.
Welke kabelaar?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:07 schreef Ties02 het volgende:
Ik weet niet op welke zender de belg zit dus ik laat het maar op 7
toch 2e dus?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja met 2-2 gewonnen, uitgoals tellen namelijk dubbel
KPN of Ziggod?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:07 schreef Ties02 het volgende:
52 bij ziggoquote:Op donderdag 7 april 2016 21:07 schreef Ties02 het volgende:
Ik kijk via KPN 28quote:
quote:Op donderdag 7 april 2016 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom lijkt die coach van Dortmund zo op Klopp?
Hij lijkt in de verste verten niet op Klopp.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom lijkt die coach van Dortmund zo op Klopp?
Ja dan moeten ze niet het verkeerde balkje neerzettenquote:Op donderdag 7 april 2016 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij lijkt in de verste verten niet op Klopp.
Uit welk land komt de scheids?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Scheids gaat de wedstrijd kapot fluiten
Waarom lijkt die coach van Liverpool zoveel op Klopp?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij lijkt in de verste verten niet op Klopp.
Volgens mij was dat de juiste grap. Mexi is niet op dreef.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom lijkt die coach van Liverpool zoveel op Klopp?
Verstandige mensen hebben dit aan staan.quote:
Euh, nee. Ze namen Klopp in beeld met een balkje "coach Borussia Dortmund" erboven.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de juiste grap. Mexi is niet op dreef.
oh zeg dat danquote:Op donderdag 7 april 2016 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Euh, nee. Ze namen Klopp in beeld met een balkje "coach Borussia Dortmund" erboven.
quote:Op donderdag 7 april 2016 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Spanje, waar je elkaar niet mag aanraken
Hmmm de nummer 1 is kampioen op veel vlakken , ook dezequote:Op donderdag 7 april 2016 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kuch. Dan had je gisteren nog die debiel van een Marcelo die op fascinerende wijze Arnold geel aannaait terwijl hij zelf rood verdiende, twee maal toe.
Het liefst zie ik dat ze zulke figuren gewoon meteen rood geven in plaats van geel.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hmmm de nummer 1 is kampioen op veel vlakken , ook deze
Vogelvrij verklaren , schop ze maar naar de klotequote:Op donderdag 7 april 2016 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het liefst zie ik dat ze zulke figuren gewoon meteen rood geven in plaats van geel.
Majka?quote:
Of rest van het seizoen schorsen. Verziekende figuren.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vogelvrij verklaren , schop ze maar naar de klote
Sorryquote:Op donderdag 7 april 2016 21:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik verwacht een hoger niveau van je.
Goede spitsen zijn schaarsquote:Op donderdag 7 april 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd of Aubameyang komende zomer vertrekt.
Vrees van wel.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd of Aubameyang komende zomer vertrekt.
Ik lees voornamelijk geruchten over Manchester United en Arsenal maar ik hoop toch wel dat hij niet zo dom is om daar heen te gaan.quote:
quote:
She don't use jelly, or any of thesequote:
Konthaartjesquote:Op donderdag 7 april 2016 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat smeer jij niet in je haartjes
Hee je bent er wel, wat leuk.quote:
Jij bent trouwens een behoorlijke tijd afwezig geweest van fok.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hee je bent er wel, wat leuk.
Ik herkende je niet aan je vreemde UI.
Is het heus? Wanneer dan?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent trouwens een behoorlijke tijd afwezig geweest van fok.
Ik ben een beetje zoekende naar een goede UI, ja.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hee je bent er wel, wat leuk.
Ik herkende je niet aan je vreemde UI.
Wist je trouwens dat ik op dit moment Gudelj de beste speler van Ajax vind?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik ben een beetje zoekende naar een goede UI, ja.
Maar het boeit me ook weer niet genoeg om er serieus tijd in te stoppen, met dit als gevolg.
Ja ik had een leven de afgelopen 2 weken.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Afgelopen week heb ik je weinig gezien hier.
Meen je nietquote:Op donderdag 7 april 2016 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat ik op dit moment Gudelj de beste speler van Ajax vind?
Is dat zo?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik had een leven de afgelopen 2 weken.
Nou in ieder geval moet er ook een beetje ontspannen wordenquote:
Jawel. Al komen Veltman en Milik ook wel in aanmerking.quote:
Speelt een stuk beter dan voor de winterstop, maar momenteel de beste speler?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel. Al komen Veltman en Milik ook wel in aanmerking.
Sowquote:Op donderdag 7 april 2016 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga chocopops met melk nemen.
"chocopops"quote:Op donderdag 7 april 2016 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ff reeksuh jonguhquote:Op donderdag 7 april 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we het contract van Milner afkopen door middel van crowdfunding?
de bilbo?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:36 schreef dvdfreak het volgende:
dit is 3x niks beter athl-sevilla kijken
Hier heb ik ontzettend zin in maar ik moet afvallen dus helaasquote:Op donderdag 7 april 2016 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat moet jij weten.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:36 schreef dvdfreak het volgende:
dit is 3x niks beter athl-sevilla kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |