Instant stall, topshow!quote:Op donderdag 7 april 2016 11:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Beter aan de zijkant ja. Dus ineens is er wind mee, zeilen worden uitgeklapt 'flap' en dan gaat het vliegtuig ineens woeisjjjjj.
![]()
Nee d0h. Heb het toch pas net bedacht.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:18 schreef d4v1d het volgende:
Heb je al een prototype van je geweldige idee
Maak ff een paint dan.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee d0h. Heb het toch pas net bedacht.
Nee, dat de vleugels door vertraging geen draagkracht meer hebben en je dus naar beneden tieft.quote:
Ja dat bedenk ik dan nog.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, dat de vleugels door vertraging geen draagkracht meer hebben en je dus naar beneden tieft.
quote:Op donderdag 7 april 2016 11:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat bedenk ik dan nog.
Hier is alvast een voorzet:
[ afbeelding ]
Mijn naam staat eronder.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:28 schreef d4v1d het volgende:
Even patent aanvragen op jouw idee. Kan ik er met de winst vandoor straks
Dat kan niet. Die heeft geen motoren.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]![]()
Probeer het eens met een papieren vliegtuigje en maak daar een filmpje van.
Vals dit. Mij eerst beetje belachelijk maken en met een dom idee als een road runner komen en dan nu mijn idee willen jatten.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh ja.
Dan noem ik het product Yasmin23 en zet ik nog even mijn eigen naam erin als auteur.
Wees blij dat je nog een beetje credit krijgtquote:Op donderdag 7 april 2016 11:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vals dit. Mij eerst beetje belachelijk maken en met een dom idee als een road runner komen en dan nu mijn idee willen jatten.
Omdat je nu na mijn schets te hebben gezien door hebt dat het gewoon een geniaal idee is.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog een beetje credit krijgt
En de wind is natuurlijk ook sneller dan de voorwaartse snelheid van het vliegtuig.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Dus omdat die zeilen vast zitten aan de vleugels vangen ze de wind op. De vleugels zorgen er voor dat die in de lucht blijft. Dat deden ze sowieso al namelijk.
Wat ook kan is langzamer vliegen zodat de zeilen de wind pakt. Dan bespaar je dus fucking veel kerosine.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En de wind is natuurlijk ook sneller dan de voorwaartse snelheid van het vliegtuig.
Je vindt het zweefvliegtuig opnieuw uit.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat ook kan is langzamer vliegen zodat de zeilen de wind pakt. Dan bespaar je dus fucking veel kerosine.
Moest lachen.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je vindt het zweefvliegtuig opnieuw uit.
Ja ok, en dan maken we de zeilen van vliegpapier want dat scheelt gewicht en het heet immers niet voor niets vliegpapier.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat ook kan is langzamer vliegen zodat de zeilen de wind pakt. Dan bespaar je dus fucking veel kerosine.
Ja maar dat had ik zelf ook al bedacht ja.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja ok, en dan maken we de zeilen van vliegpapier want dat scheelt gewicht en het heet immers niet voor niets vliegpapier.
Dan hangt ze de hubble telescoop onder een opgevoerde chinook.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:38 schreef d4v1d het volgende:
Misschien moet je politieheli's gaan ontwerpen Yasmin, dan is Yoki misschien iets enthousiaster over je idee.
Met extra zeilen; The FlapFlap 1.0 kan dat makkelijk.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan hangt ze de hubble telescoop onder een opgevoerde chinook.
Zeiden ze ook over de man die vliegtuigen ontworpen heeft.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:44 schreef d4v1d het volgende:
Ik zou het fijn en geruststellend vinden als Yasmin het gewoon bij een vlieger op het strand houdt.
Je verwacht het nietquote:Op donderdag 7 april 2016 11:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daar heb ik dus echt nooit last van
Gewoon zijn hele huis in de fik steken.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vals dit. Mij eerst beetje belachelijk maken en met een dom idee als een road runner komen en dan nu mijn idee willen jatten.
Nee zijn afgunst als hij in een vliegtuig zit met de FlapFlap is genoeg.quote:Op donderdag 7 april 2016 12:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon zijn hele huis in de fik steken.
Gewoon frituren.quote:Op donderdag 7 april 2016 12:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan je beter niet bij mij zijn. Kan dus echt niet koken.
Dat je pasjes niet uitgelezen kunnen worden door RFID/NFC boefjes. Het principe is gewoon hetzelfde als een Faraday kooi.quote:
Ja dat eerste weet ik.quote:Op donderdag 7 april 2016 12:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat je pasjes niet uitgelezen kunnen worden door RFID/NFC boefjes. Het principe is gewoon hetzelfde als een Faraday kooi.
Dit wist ik natuurlijk al.quote:
Hier kan je even de stats bekijken. http://nl.flightaware.com(...)Z/GCRR/EHEH/tracklogquote:
Met de FlapFlap hadden die gegevens er dus heel anders uit gezien.quote:Op donderdag 7 april 2016 12:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dit wist ik natuurlijk al.
[..]
Hier kan je even de stats bekijken. http://nl.flightaware.com(...)Z/GCRR/EHEH/tracklog
Dat VMBO is ook maar een kansloze onderneming idd.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:23 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga zo maar naar huis denk ik
Had al 33 min lessen moeten hebben, van de docent ontbreekt elk spoor
Mbo.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat VMBO is ook maar een kansloze onderneming idd.
Wacht maar totdat het helemaal is uitgewerkt :pquote:Op donderdag 7 april 2016 13:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hij staat al genoteerd in hetzelfde rijtje als de Flapflap.
Gaat denk ik wel enige tijd overheen. Moet eerst een crowdfunding opzetten om het prototype te kunnen maken.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:29 schreef timmmmm het volgende:
Hoe lsng duurt dat nu ongeveer, tot je flappen zijn uitgewerkt?
Heb nu geen geld voor een prototypequote:Op donderdag 7 april 2016 13:42 schreef d4v1d het volgende:
Als je een werkend prototype hebt ga ik je wel crowdfunden Fatima.
Ik heb er niks van meegekregen.quote:Op donderdag 7 april 2016 15:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Wat vind jij van mijn uitvinding de FlapFlap?
Nou ik heb dus iets uitgevonden waardoor vliegtuigen nog sneller kunnen vliegen. Het heet de FlapFlap dus, die kan worden uitgeklapt als je wind in de rug hebt waardoor je nog sneller vliegt. Of je kan de motoren uitzetten zodat je als het ware in de lucht zeilt en kerosine bespaard.quote:
Oh..quote:Op donderdag 7 april 2016 15:50 schreef Peunage het volgende:
Ja het is echt een belachelijk idee, sorry hoor.
Laat david hem testen a.u.b. Vooral als de motor uit staat.quote:Op donderdag 7 april 2016 15:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh..
Misschien ben je overtuigd als ik het prototype heb gemaakt.
zal ik aan denken :pquote:Op donderdag 7 april 2016 15:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Laat david hem testen a.u.b. Vooral als de motor uit staat.
Ik zat net trouwens met mijn vriendin te praten. De dag dat ik aankom gaan ze een hele koe kopen en grillenquote:
Johquote:Op donderdag 7 april 2016 15:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zat net trouwens met mijn vriendin te praten. De dag dat ik aankom gaan ze een hele koe kopen en grillen
Nee dat laten ze wel door iemand anders doen. Van mij hoeft het niet maar er komen waarschijnlijk 100+ mensen of zo.quote:
Omdat jij komt?quote:Op donderdag 7 april 2016 15:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee dat laten ze wel door iemand anders doen. Van mij hoeft het niet maar er komen waarschijnlijk 100+ mensen of zo.
Wel cool dat ze er zon feest van maken dan :pquote:Op donderdag 7 april 2016 15:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jah, gewoon mensen die ik nog nooit gezien heb
Ja waarschijnlijk gaan ze ook zo'n karaoke ding huren en de hele nacht zingen en zo.quote:Op donderdag 7 april 2016 15:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wel cool dat ze er zon feest van maken dan :p
Doe je wel mee toch?quote:Op donderdag 7 april 2016 15:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk gaan ze ook zo'n karaoke ding huren en de hele nacht zingen en zo.
Dat doen ze daar. Je moet je gewoon aanpassen.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zingen? Nee johHet is niet mijn ding vriend.
NOU MISSCHIEN DOE IK DAT OOK WEL HOOR.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat doen ze daar. Je moet je gewoon aanpassen.
Dus gewoon lekker mee blèren.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
NOU MISSCHIEN DOE IK DAT OOK WEL HOOR.
Ja moet een keer kunnen natuurlijk. Gezellig. Het is allemaal haar familie dus ik zal ze wel vaker zien.quote:
Hopelijk maak je een goede indruk :pquote:Op donderdag 7 april 2016 16:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja moet een keer kunnen natuurlijk. Gezellig. Het is allemaal haar familie dus ik zal ze wel vaker zien.
Jawel dat komt wel goed.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hopelijk maak je een goede indruk :p
Ik zou helemaal in mijn broek schijten eigenlijk :pquote:Op donderdag 7 april 2016 16:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jawel dat komt wel goed.
Maar ja, spannend allemaal. Ik wil eigenlijk geen 3 weken wachten. Duurt veel te lang. Elke dag gaat al zo langzaam
Haha, waarom?quote:Op donderdag 7 april 2016 16:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zou helemaal in mijn broek schijten eigenlijk :p
Ja dat kan wel eng zijn. Maar ik nu nog jong, ik heb niet echt veel wat ik achter laat. Ik geef niet zo veel op. Mocht het allemaal niet zo goed werken, dan kan ik gewoon nog terugquote:
Dat is wel een geruststellende gedachte idd.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja dat kan wel eng zijn. Maar ik nu nog jong, ik heb niet echt veel wat ik achter laat. Ik geef niet zo veel op. Mocht het allemaal niet zo goed werken, dan kan ik gewoon nog terug
Moet nu alleen in hoog tempo dingen regelen. Alllerlei dingen opzeggen, KPN, zorgverzekering, huur. Visum aanvragen. Allerlei documenten die ik mogelijk nodig heb inscannen en op een USB stick zetten. Inboedel verkopen.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is wel een geruststellende gedachte idd.
Gewoon alles op et laatste moment doenquote:Op donderdag 7 april 2016 16:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Moet nu alleen in hoog tempo dingen regelen. Alllerlei dingen opzeggen, KPN, zorgverzekering, huur. Visum aanvragen. Allerlei documenten die ik mogelijk nodig heb inscannen en op een USB stick zetten. Inboedel verkopen.
Op de 28ste vertrek ik in de avond, maar in de ochtend/middag moet ik nog allerlei spullen bij mijn werk afgeven, meterstanden doorgeven, appartement opleveren aan makelaar, sleutels inleveren, leaseauto laten ophalen, etc.
Het is handig om op die laatste dag nog een laptop en telefoon te hebben. Want mijn telefoon heb ik nog nodig in die tijd. En leaseauto is ook wel handig want dan kan ik mijzelf naar het station rijden en de auto daar laten ophalen.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gewoon alles op et laatste moment doen
Hoe gaat het met de Flapflap?quote:Op donderdag 7 april 2016 16:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gewoon alles op et laatste moment doen
Dat lijkt me sowieso wel een goed plan ja.quote:
Die is druk, maar komt binnenkort wel weer langs.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:18 schreef anonymoussie het volgende:
Sjezus! Wat the hell is er eigenlijk met Uccie gebeurd?
Wij weten nog steeds niet wat je met Superhartje gedaan hebt.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:18 schreef anonymoussie het volgende:
Sjezus! Wat the hell is er eigenlijk met Uccie gebeurd?
Misschien heb jij wel iets gedaan.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wij weten nog steeds niet wat je met Superhartje gedaan hebt.
Roken is inderdaad verschrikkelijk.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:41 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben weer eens aan het stoppen met roken, het is verschrikkelijk.
Ja. Roken is echt euforisch.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:41 schreef YokiKater het volgende:
#matroesjkaquote:Op donderdag 7 april 2016 20:15 schreef Peunage het volgende:
Ik ga mij zo even laten masseren door een Oost-Europese masseuse. Hopelijk heeft ze geen andere bedoelingen. Of juist wel
Ik doe met je meequote:Op donderdag 7 april 2016 19:41 schreef YokiKater het volgende:
Lekker kanker krijgen zonder van een peuk te genieten.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik doe met je mee
Maar wel met een beetje hulphttps://www.zensations.nl/
quote:Op donderdag 7 april 2016 21:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lekker kanker krijgen zonder van een peuk te genieten.
Dat wel, maar al die vloeistoffen inhaleren is ook niet echt gezond = weer kans op andere troep in je lichaam..quote:Op donderdag 7 april 2016 21:04 schreef DJMO het volgende:
[..]![]()
Ik heb 25 jaar lang m'n longen geasfalteerd, ik zocht een manier om geleidelijk te stoppen en dit lijkt voor mij te werken. Eerst een vervanger voor de peuk, en dan langzaam maar zeker de nicotine volledig afbouwen naar 0.
met deze methode ben ik met wat mazzel binnen een week of zes toch volledig van de nicotine af. Nog altijd beter dan gewoon maar door blijven rokenquote:Op donderdag 7 april 2016 21:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat wel, maar al die vloeistoffen inhaleren is ook niet echt gezond = weer kans op andere troep in je lichaam..
Been there done that, maar voor mij heeft het niet gewerkt.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
met deze methode ben ik met wat mazzel binnen een week of zes toch volledig van de nicotine af. Nog altijd beter dan gewoon maar door blijven roken
Wat voor jou niet werkt, kan voor een ander wel werken. En wat voor jou wél werkt, hoeft voor een ander niet te werken.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Been there done that, maar voor mij heeft het niet gewerkt.
Dat zei je moeder gister ook.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat voor jou niet werkt, kan voor een ander wel werken. En wat voor jou wél werkt, hoeft voor een ander niet te werken.
fuck you too. mijn moeder is al 15 jaar dood.quote:
Nou en.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
fuck you too. mijn moeder is al 15 jaar dood.
Nou ja, dan is het wel logisch dat wat voor de een werkt, voor haar niet werktquote:Op donderdag 7 april 2016 21:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
fuck you too. mijn moeder is al 15 jaar dood.
quote:Op donderdag 7 april 2016 21:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een beetje een lekkere oma?
Daar denkt de moeder van David anders over.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:19 schreef timmmmm het volgende:
Het is toch wel fijn om weer in eigen bed te liggen
Die vindt het ook heerlijk om in mijn eigen bed te liggen hoor, ik krijg nooit klachtenquote:Op donderdag 7 april 2016 21:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar denkt de moeder van David anders over.
quote:Op donderdag 7 april 2016 21:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die vindt het ook heerlijk om in mijn eigen bed te liggen hoor, ik krijg nooit klachten
Nee joh.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heeft Paddy wel toestemming gegeven voor het gebruiken van haar portret
Mijn milf heeft al een lekker gek kapselquote:Op donderdag 7 april 2016 21:29 schreef timmmmm het volgende:
Maar Fokker, wat ben je pittig vandaag.
Heeft je milf zich een lekker gek kapsel aangemeten?
Boven of onder?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mijn milf heeft al een lekker gek kapsel![]()
Ik ben vorig jaar gestopt met behulp van een E-sigaret, heb hem nog liggen maar dan moet ik weer nieuwe batterijen en vloeistof kopen en al die crap. Geen zin in, ik heb even voor een week wat extra pilletjes tegen onrust en spanning en daar doe ik het gewoon maar mee.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik doe met je mee
Maar wel met een beetje hulphttps://www.zensations.nl/
Gewoon een beetje ballen kweken en stoppen. Bam. In een keer. Geen flauwekulletjes met die vrouwendingen. Met je homoseksuele E-sigaret.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar gestopt met behulp van een E-sigaret, heb hem nog liggen maar dan moet ik weer nieuwe batterijen en vloeistof kopen en al die crap. Geen zin in, ik heb even voor een week wat extra pilletjes tegen onrust en spanning en daar doe ik het gewoon maar mee.
Precies. Maar weetje wat het is .. je raakt er zo chagerijnig en onrustig van, terwijl ik normaal een hele vriendelijke rustige jongen ben. Gelukkig is dat maar tijdelijk, even doorbijten.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon een beetje ballen kweken en stoppen. Bam. In een keer. Geen flauwekulletjes met die vrouwendingen. Met je homoseksuele E-sigaret.
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, het kan ontspannend werken maar ik ga nu roken nu niet zitten promoten. Feit is wel dat het een dikke vette verslaving is en de ontwenningsverschijnselen zijn dus dikke vette vieze haat.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:13 schreef timmmmm het volgende:
Dus als ik begin met roken, ben ik niet meer chgrijnig en onrustig? Klinkt als een goeie deal, die longkanker kan ik er ook nog wel bij hebben
Ja. Lijkt een beetje op Njos als ze ongesteld is.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Precies. Maar weetje wat het is .. je raakt er zo chagerijnig en onrustig van, terwijl ik normaal een hele vriendelijke rustige jongen ben. Gelukkig is dat maar tijdelijk, even doorbijten.
#teamopzij is toc 24/7 ongesteld?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja. Lijkt een beetje op Njos als ze ongesteld is.
Straks blijkt ze ook nog zweepjes te hebben en krijg je iets in je aars gestopt.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mijn milf heeft al een lekker gek kapselbeetje jammer is dat wel.
Nee, ze is heel onschuldig....quote:Op donderdag 7 april 2016 22:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Straks blijkt ze ook nog zweepjes te hebben en krijg je iets in je aars gestopt.
Mijn vriendin is trouwens sinds de ooievaar ook cold turkey gestopt met roken.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Straks blijkt ze ook nog zweepjes te hebben en krijg je iets in je aars gestopt.
Waarom reageer jij daar op? Krijg jij sinds de ooievaar ook ineens dingen in je reet gestopt?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn vriendin is trouwens sinds de ooievaar ook cold turkey gestopt met roken.
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom reageer jij daar op? Krijg jij sinds de ooievaar ook ineens dingen in je reet gestopt?
He, oppassen jij!quote:Op donderdag 7 april 2016 22:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja. Lijkt een beetje op Njos als ze ongesteld is.
Reactie in je hol joh.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom reageer jij daar op? Krijg jij sinds de ooievaar ook ineens dingen in je reet gestopt?
En jij?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ze is wel met meer dingen cold turkey gestopt.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze is wel met meer dingen cold turkey gestopt.
Tijdelijk.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze is wel met meer dingen cold turkey gestopt.
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:52 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Peter R. de Vries
Vroeger vond iedereen dat altijd spannend. #confrontatiesquote:Op donderdag 7 april 2016 23:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij houdt ook wel van dingen in de bips, ik denk dat ik wel kans maak
Dingen in de bips?quote:Op donderdag 7 april 2016 23:05 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Vroeger vond iedereen dat altijd spannend. #confrontaties
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:52 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Peter R. de Vries
Ik denk dat ze even goed kunnen zingenquote:Op donderdag 7 april 2016 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij lijkt hier een beetje op Gordon.
quote:Op donderdag 7 april 2016 23:21 schreef Specularium het volgende:
Jan Roos was vroeger nog wel grappig, tot hij dacht dat hij een echte journalist was.
quote:Op donderdag 7 april 2016 23:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee Peter- confrontaties natuurlijk.
Dan kan ik mee doenquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:28 schreef Webschip het volgende:
Lingo komt misschien terug.
Als het maar geen drieletter Lingo is.
Nouja het komt dan wel op SBS dus ik acht de kans aanwezigquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:28 schreef Webschip het volgende:
Lingo komt misschien terug.
Als het maar geen drieletter Lingo is.
Dat geeft hoop voor velen inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nouja het komt dan wel op SBS dus ik acht de kans aanwezig
Bedankt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:54 schreef timmmmm het volgende:
Jwzus. Een week met mn kut op het strand zitten en ik ben meteen helemaal uit conditie. Net een kwartiertje gefietst en ik ben al zo bezweet dat er een dolfijn langs mijn bilnaad kan glibberen
Weekendquote:
quote:
Nou en?quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:36 schreef DJMO het volgende:
[..]![]()
ik heb het dit weekend nog drukker dan doordeweeksniks weekend
ik wil ook uitslapen jaquote:
Komende week volgt een selfie waaruit dit helemaal blijkt, Misschien zelfs morgen alquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:05 schreef anonymoussie het volgende:
Timmmmm is weer helemaal terug hoor.
Mani heeft zijn broek al uit.quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Komende week volgt een selfie waaruit dit helemaal blijkt, Misschien zelfs morgen al
NEEEEEEE. Ik heb nog trauma's van de laatste foto die ik van je zag. Ik durfde een week niet meer in badquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Komende week volgt een selfie waaruit dit helemaal blijkt, Misschien zelfs morgen al
Is Voorschrift voorgoed weg?quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:07 schreef timmmmm het volgende:
Jammer dat voorschurft er niet meer is, die had perfect geweest voor 'help mijn man is een klusser'
Bah.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die is gewoon een beetje druk bij de herenwc van de bank.
In Studio Powned kreeg Baudet volgens mij ook deze toespeling.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hou jij niet van een Jos Brinkie?
Wordt jouw FOK! account dan eindelijk opgeheven?quote:Op zaterdag 9 april 2016 05:55 schreef timmmmm het volgende:
Zijn julkie er klaar voor vandaag?! Het moment van het jaar gaat zo plaats vinden
Nog beter. Dit is de dag waar iedereen het laatste hakf jaar op gewacht heeft.quote:Op zaterdag 9 april 2016 05:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wordt jouw FOK! account dan eindelijk opgeheven?
Beetje gaymosensuels video.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |