Wel lekker makkelijk, maar voor makkelijk haar hoef ik dus helemaal niet kaal te zijnquote:
Welke kleur heb je? Bij mij was het (zeer) donkerbruin (leek vaak zwart, maar was het net niet helemaal). Tis wel wat grijzer geworden, maar voor een man is dat sowieso geen ramp en de grijze plekken zijn ook nog eens mooi gesitueerdquote:Op donderdag 7 april 2016 09:23 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Laat ik dan wel gewoon serieus reageren:
Een dikke 8.
Het is bijna halverwege m'n rug, heb mooie slag. Het is wel dunner dan vroeger, maar vroeger vond ik het verschrikkelijk veel/dik mijn haar, dus ik vind het niet erg. Ik kan het snel stijl maken.
Eensquote:Op donderdag 7 april 2016 09:14 schreef MrSalazar het volgende:
Niet gelezen. Wat een faggot deze TS.
quote:Op donderdag 7 april 2016 09:14 schreef MrSalazar het volgende:
Een faggot geeft nog best een aangenaam geluid hoor. Als je er goed op kan spelen tenminste.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:14 schreef MrSalazar het volgende:
Denk niet dat die hond zo uit z'n mand is gestaptquote:Op donderdag 7 april 2016 12:18 schreef -Phineas- het volgende:
pics pics? Ik zie nu dit namelijk voor me[ afbeelding ]
Ehh...wow..wist niet eens dat dit de naam van een daadwerkelijk muziekinstrument wasquote:Op donderdag 7 april 2016 12:25 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Een faggot geeft nog best een aangenaam geluid hoor. Als je er goed op kan spelen tenminste.![]()
[ afbeelding ]
Donkerbruin, geloof ik. Ik zeg altijd zwart, maar het is geen zwart.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welke kleur heb je? Bij mij was het (zeer) donkerbruin (leek vaak zwart, maar was het net niet helemaal). Tis wel wat grijzer geworden, maar voor een man is dat sowieso geen ramp en de grijze plekken zijn ook nog eens mooi gesitueerd
En verven kan altijd nog. Is slecht voor je haar, maar met mijn haardos kan ik dat makkelijk hebben![]()
Vetgedrukte heb ik zelf ook gemerkt, maar ik vind dat dus ook niet erg, want heb zelfs nu nog steeds meer haar (hoofdhaar dus, stelletje jaloerze fokkers![]()
) dan de gemiddelde 20-jarige niet-kalende gozer
Zwart zei ik vroeger ook, maar daar kom ik tegenwoordig niet meer mee wegquote:Op donderdag 7 april 2016 13:04 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Donkerbruin, geloof ik. Ik zeg altijd zwart, maar het is geen zwart.
Ik moest lachenquote:
Epileren een optie?quote:Op donderdag 7 april 2016 16:28 schreef Lothiriel het volgende:
Ik geef het een onvoldoende, kuthaar, groeit altijd terug
Je moet het ook weg laten laseren.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:28 schreef Lothiriel het volgende:
Ik geef het een onvoldoende, kuthaar, groeit altijd terug
Zo oud ben ik nog niet.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zwart zei ik vroeger ook, maar daar kom ik tegenwoordig niet meer mee weg
[..]
Ik moest lachen![]()
Voelde ik me nu maar net zo sexy als mijn haar eruit zietquote:Op dinsdag 12 april 2016 16:08 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn zeer sexy met grijs(wit) haar.
Ga voor de spiegel staan, bewonder jezelf en voila: u is sexy.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voelde ik me nu maar net zo sexy als mijn haar eruit ziet
Doe ik morgen wel, dankuquote:Op dinsdag 12 april 2016 16:44 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ga voor de spiegel staan, bewonder jezelf en voila: u is sexy.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |