Ik zou niet weten waarom dat zo zou moeten zijn. Er staat niets in het Europees handvest over de geografische locatie van een toetredend land. Daarom is de EU ook nog steeds in onderhandeling met Turkije wat natuurlijk ook grotendeels buiten Europa ligt.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:18 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
In de meeste gevallen en zeker als het op het Europese continent ligt. Dit is weer zo'n dooddoener.
Het verdrag van Chili is totaal niet te vergelijken met het gedrocht wat ze met Oekraïne wilden sluiten.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:22 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maar er is wel een associatieverdrag mee gesloten en die leiden honderd procent zeker tot een Europees lidmaatschap beweert iemand hierl
Ik heb ja gestemd.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:21 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het ja kamp heeft gewoon op alle vlakken maximaal gefaald. Heerlijk. Ook prachtig dat er geen pluis meer is gespot hier in het topic na de 2e tussentijdse uitslag.
Het is desalniettemin onhandig, gelukkig blijken veel kiezers wel voldoende zorgvuldig te hebben gehandeld, laten we daar maar blij mee zijn.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:21 schreef freako het volgende:
[..]
Dat het stembiljet onduidelijk is, is m.i onzin. Ik heb vandaag als stembureaulid gezeten. 688 stemmen, waarvan 2 ongeldig. Een keer een groot kruis door het biljet, een keer 2 stippen ingekleurd. In beide gevallen waarschijnlijk een bewuste actie. Wel veel kiezers die opmerkten "Hoe kan iemand dit stembiljet nou onduidelijk vinden?"
Truss.quote:
TTIP wordt dan zeker een 'tegen' met een grote meerderheid. Maar dat zal het kabinet echt naast zich neerleggen, zoals de wet helaas mogelijk maakt. Want de belangen rond TTIP zijn enorm.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:23 schreef HiZ het volgende:
Helaas pindakaas. Gefeliciteerd tegenstemmers. Ik verwacht de komende tijd meer van dit soort feestjes. Het zal wel een stevige rem worden op het maken van afspraken in de EU. Wat volgens mij niet zo heel handig is, maar goed, we zullen wel zien.
Overigens schat ik in dat TTIP torpederen niet zo simpel gaat worden; er moet namelijk wel iets te ratificeren zijn voor het Nederlandse parlement. En dat zou bij TTIP best nog wel tegen kunnen vallen.
Ook jij bent hier welkom hoor maar we hadden hier ook wat EU-fiele trollen, ongetwijfeld zullen die later op de dag wel weer reageren.quote:
Ik vind het naar meer smaken iig. Hopelijk worden de campagnes beter, aan alle zijden.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:23 schreef HiZ het volgende:
Helaas pindakaas. Gefeliciteerd tegenstemmers. Ik verwacht de komende tijd meer van dit soort feestjes. Het zal wel een stevige rem worden op het maken van afspraken in de EU. Wat volgens mij niet zo heel handig is, maar goed, we zullen wel zien.
Overigens schat ik in dat TTIP torpederen niet zo simpel gaat worden; er moet namelijk wel iets te ratificeren zijn voor het Nederlandse parlement. En dat zou bij TTIP best nog wel tegen kunnen vallen.
Nagenoeg alle kiezers. Alleen Ronald van Raak snapte het stembiljet niet. Wat dat over hem zegt, mogen anderen maar bepalen.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[
Het is desalniettemin onhandig, gelukkig blijken veel kiezers wel voldoende zorgvuldig te hebben gehandeld, laten we daar maar blij mee zijn.
Weer zo'n zure.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:24 schreef Kikopuz het volgende:
Met volle overtuiging niet gestemd. Ik dank alle poppetjes van GeenPeil voor deze miljoenenverspilling.
Op naar ratificatie.
Vooral de minachting van de stemgerechtigden heeft verloren inderdaad.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:00 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
De arrogantie heeft verloren.
Er word zoveel geld verspilt door de elite en dan hier over vallenquote:Op donderdag 7 april 2016 00:24 schreef Kikopuz het volgende:
Met volle overtuiging niet gestemd. Ik dank alle poppetjes van GeenPeil voor deze miljoenenverspilling.
Op naar ratificatie.
Alweer op het verkeerde paard gewed Slob.quote:
Die houden zich nu erg rustig. Ondanks dat ik flink gepeperde meningen aan het posten ben, het afgelopen uur nog geen persoonlijke aanval naar mij toe geslingerd gekregenquote:Op donderdag 7 april 2016 00:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ook jij bent hier welkom hoor maar we hadden hier ook wat EU-fiele trollen, ongetwijfeld zullen die later op de dag wel weer reageren.
Echt he. Heerlijk.quote:
Als dit verdrag doorgedrukt zou worden, wordt er nog veel meer geld verspilt. Niet zo janken dus.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:24 schreef Kikopuz het volgende:
Op naar ratificatie.
Eerst het zuur, dan het zoet was het toch?quote:Op donderdag 7 april 2016 00:25 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Het kan zuurder.. ben nog net geen tegen-stemmer.
Heb je daar ook nog argumenten bij?quote:Op donderdag 7 april 2016 00:22 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het verdrag van Chili is totaal niet te vergelijken met het gedrocht wat ze met Oekraïne wilden sluiten.
Dan ben je geen echte pluis. Een echte pluizen hebben stalen oogkleppen, op het moment dat ze dreigen te verliezen bestaat dat stukje realiteit niet meer en zitten ze weer ergens anders hun achterlijk naïeve evangelie te prediken, totdat dat stukje realiteit niet meer bestaat.. enz.quote:
Ja, de campagne aan de 'ja' kant sloeg totaal nergens op. Die hebben zich in een spagaat laten trekken door te roepen dat iedereen vooral moest gaan stemmen en dan met argumenten voor 'ja' komen die kant nog wal raakten. Zoals Pechtold die zat te vertellen dat het allemaal zo goed was voor de handel. Alsof wij iets te ratificeren hebben op het gebied van de handel.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:20 schreef Slobeend het volgende:
Benieuwd hoe het was afgelopen zonder strategische niet-stemmers. Ja-kamp was een zooitje.
Two wrongs..quote:Op donderdag 7 april 2016 00:25 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Er word zoveel geld verspilt door de elite en dan hier over vallen
quote:Op donderdag 7 april 2016 00:26 schreef DrDentz het volgende:
De Oekraïners kunnen nu wel gewoon doorgaan met het discrimineren van homo's, lesbiennes, biseksuelen, transgenders, etc etc. Daar had dit verdrag een einde aan moeten maken. Bedankt hè tegen-stemmers.
En ik hoop dat andere naties ook het voorbeeld volgen, te beginnen met de Britten in juni.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vind het naar meer smaken iig. Hopelijk worden de campagnes beter, aan alle zijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |