ZElfs geen invloed, raadgeven.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:57 schreef oompaloompa het volgende:
42 miljoen was het?
Om mensen die er geen verstand van hebben invloed op beleid te laten hebben.
Oh lolquote:
Nee, ik heb me ook niet ingeschreven om vanaf het buitenland te gaan stemmen.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:58 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Oh lol
ik weet er weinig over, zag vanochtend mensen op facebook klagen en zo ver reikt mijn informatie
Het referendum heeft nooit geleefd.quote:Op donderdag 7 april 2016 01:00 schreef Dance99Vv het volgende:
En toch is het heel belangrijk,als dit de tweede keer wordt dat de regering het terzijde legt is het referendum gewoon dood in nederland.
Had waarschijnlijk niet gestemd met de hoop dat de 30% niet gehaald zou worden. Eigenlijk zou er een derde "dit is stom" optie moeten zijnquote:Op donderdag 7 april 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ik heb me ook niet ingeschreven om vanaf het buitenland te gaan stemmen.
o jewel hoor alleen er wordt niet naar het volk geluisterdquote:Op donderdag 7 april 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het referendum heeft nooit geleefd.
Maar waarom is dat belangrijk?quote:Op donderdag 7 april 2016 01:00 schreef Dance99Vv het volgende:
En toch is het heel belangrijk,als dit de tweede keer wordt dat de regering het terzijde legt is het referendum gewoon dood in nederland.
Het volk krijgt de regering waar ze voor heeft gekozen.quote:Op donderdag 7 april 2016 01:01 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
o jewel hoor alleen er wordt niet naar het volk geluisterd
0,7 % heeft blanko gestemd/ ongeldigquote:Op donderdag 7 april 2016 01:01 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Had waarschijnlijk niet gestemd met de hoop dat de 30% niet gehaald zou worden. Eigenlijk zou er een derde "dit is stom" optie moeten zijn
op 5 % na is het opkomst percentage even hoog als voor de EU verkiezingenquote:Op donderdag 7 april 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
We hebben niet voor niets een representatieve democratie, geen directe democratie.
En wat wil jij nu dat er gebeurd? Dat de regering hun koers gaat wijzigen door een raadgevend referendum?quote:Op donderdag 7 april 2016 01:04 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
op 5 % na is het opkomst percentage even hoog als voor de EU verkiezingen
Ja maar ik bedoelde juist een manier om te kunnen meten hoeveel mensen het hele idee van het referendum stom vinden en er niet aan mee willen doen.quote:
Dat geeft al aan dat mensen niet "rationeel" zijn in hun stemgedrag.quote:Op donderdag 7 april 2016 01:04 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
op 5 % na is het opkomst percentage even hoog als voor de EU verkiezingen
Bij andere verkiezingen doet men dat ook staat men zelf te juichen en het van de daken te schreeuwen(zoals bij de eu verkiezingen)quote:Op donderdag 7 april 2016 01:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoelde juist een manier om te kunnen meten hoeveel mensen het hele idee van het referendum stom vinden en er niet aan mee willen doen.
Betekent 68% die niet komt dat die 68% tegen dit referendum is, dat ze allemaal lui zijn, of iets er tussenin?
En wat als nu 51% van het volk tegen het referendum was?
Wat als 51% wil dat de overheid doet wat door experts aangeraden wordt?
Is het dan nog democratisch om te doen wat 18% van het volk wil, puur en alleen omdat zij de meerderheid binnen de selecte groep van 32% zijn?
Op welke van de 6 (sorry about that) vragen was dat een antwoord?quote:Op donderdag 7 april 2016 01:09 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Bij andere verkiezingen doet men dat ook staat men zelf te juichen en het van de daken te schreeuwen(zoals bij de eu verkiezingen)
Is het dan nog democratisch om te doen wat 18% van het volk wil, puur en alleen omdat zij de meerderheid binnen de selecte groep van 32% zijn?quote:Op donderdag 7 april 2016 01:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Op welke van de 6 (sorry about that) vragen was dat een antwoord?
Maar Europese verkiezingen heeft niet dezelfde structuur als een referendum?quote:Op donderdag 7 april 2016 01:16 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Is het dan nog democratisch om te doen wat 18% van het volk wil, puur en alleen omdat zij de meerderheid binnen de selecte groep van 32% zijn?
De grap was dat een aantal vertegenwoordigers , tegen/uit de EU wilden waardoor het opgedeeld kon worden in pro- en anti-EUquote:Op donderdag 7 april 2016 01:18 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar Europese verkiezingen heeft niet dezelfde structuur als een referendum?
MBT de europese verkiezingen is de vraag wie je als vertegenwoordiger wilt hebben.
Ik snap hem nog steeds niet.quote:Op donderdag 7 april 2016 01:20 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
De grap was dat een aantal vertegenwoordigen , tegen/uit de EU wilden waardoor het opgedeeld kon worden in pro- en anti-EU
Ik mis totaal het punt wat je wil maken in deze postquote:Op donderdag 7 april 2016 01:20 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
De grap was dat een aantal vertegenwoordigers , tegen/uit de EU wilden waardoor het opgedeeld kon worden in pro- en anti-EU
Tja, het maakt de rest kennelijk niet uit, anders hadden ze ook wel gestemd.quote:Op donderdag 7 april 2016 01:16 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Het maakt me heel veel uit, ik vind namelijk dat de mensen die de gevolgen beter in kunnen schatten en vergelijken de beslissing moeten nemen. Die optie is er alleen niet, wat had ik moeten stemmen om aan te geven dat ik tegen het referendum was?quote:Op donderdag 7 april 2016 02:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, het maakt de rest kennelijk niet uit, anders hadden ze ook wel gestemd.
Blancoquote:Op donderdag 7 april 2016 02:10 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Die optie is er alleen niet, wat had ik moeten stemmen om aan te geven dat ik tegen het referendum was?
Nee want dat telde blijkbaar mee voor de minimum opkomst en zou het dus legitimeren.quote:
Nouja, wel op komen dagen maar blanco lijkt mij toch een tegenstem tegen het referendum. Misschien had het "ik wil geen referendum voor dit verdrag" kamp daar campagne voor moeten voeren, in plaats van thuis te blijven.quote:Op donderdag 7 april 2016 07:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee want dat telde blijkbaar mee voor de minimum opkomst en zou het dus legitimeren.
Ik weet niet wat ik met de uitslag moet. Ik heb gewoon niet genoeg kennis en inzicht om te begrijpen en kunnen voorspellen wat juist en niet juist is in deze situatie. Ik kan de directe gevolgen al niet voorspellen let alone de downstream consequences.quote:Op donderdag 7 april 2016 07:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, wel op komen dagen maar blanco lijkt mij toch een tegenstem tegen het referendum. Misschien had het "ik wil geen referendum voor dit verdrag" kamp daar campagne voor moeten voeren, in plaats van thuis te blijven.
Ik kan in elk geval niet zoveel met de "thuisblijvers". Erg blij met de uitslag, en hopelijk krijgt het goed gevolg in Nederland, en straks ook in de UK zodat iets sneller op weg kunnen naar een gezonde EU, al zal dat misschien nog wel tientallen jaren gaan duren.
Hehe, ik denk ook niet dat er heel veel mensen waren die volledig op de hoogte waren van alles. Ik ook niet overigens. Ik geef ook gewoon toe dat ik mijn tegen stem heb misbruikt om tegen de EU te stemmen (los van het feit dat er genoeg nadelen aan het verdrag zaten om nee te kunnen stemmen). Dat is gelukt gezien de berichtgeving in heel Europa over een anti EU sentiment in Nederland.quote:Op donderdag 7 april 2016 08:08 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik met de uitslag moet. Ik heb gewoon niet genoeg kennis en inzicht om te begrijpen en kunnen voorspellen wat juist en niet juist is in deze situatie. Ik kan de directe gevolgen al niet voorspellen let alone de downstream consequences.
Waar ik me zorgen om maak is dat ik arrogant genoeg ben om te denken dat als ik het niet kan begrijpen, waarschijnlijk 90% van de rest van Nederland dat ook niet kan
Grootmeester Divquote:Op donderdag 7 april 2016 09:00 schreef Divje het volgende:
Goedemorgen en Goedennnnacht
Zo busje pakkenen nog ff wat slaap hopelijk
Maar dit referendum had niets met de EU of Europese besluitvorming te maken. Dus wat denk je dat er gaat veranderen?quote:Op donderdag 7 april 2016 09:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe, ik denk ook niet dat er heel veel mensen waren die volledig op de hoogte waren van alles. Ik ook niet overigens. Ik geef ook gewoon toe dat ik mijn tegen stem heb misbruikt om tegen de EU te stemmen (los van het feit dat er genoeg nadelen aan het verdrag zaten om nee te kunnen stemmen). Dat is gelukt gezien de berichtgeving in heel Europa over een anti EU sentiment in Nederland.
Ik zie gewoon geen toekomst in de huidige opzet. In plaats van dat de EU ons (als alle landen) sterker maakt levert het voornamelijk problemen tot nu toe.. daarom zou ik liever eerst even terug gaan (op een normale en ordentelijke manier) om vervolgens te kijken en te leren van wat er fout is gegaan, en het dan nog eens te proberen. De puinhoop is in mijn ogen nu te groot om te kunnen herstellen.
Het sentiment, zoals ik al uitleg. En dit referendum had álles met de EU of de besluitvorming te maken, indirect.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dit referendum had niets met de EU of Europese besluitvorming te maken. Dus wat denk je dat er gaat veranderen?
Het sentiment is alleen niet zo heel relevant zoals in 2005 bij een referendum dat wel ergens over ging al bleek.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het sentiment, zoals ik al uitleg. En dit referendum had álles met de EU of de besluitvorming te maken, indirect.
We gaan het zienquote:Op donderdag 7 april 2016 10:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het sentiment is alleen niet zo heel relevant zoals in 2005 bij een referendum dat wel ergens over ging al bleek.
Straks stemt de UK gewoon ruim om in de EU te blijven overigens.
En ach, als de regering er terrcht niets mee doey heeft geenstijl weer reden om heul boos te zijn en de democratie wederom te reddenquote:
En zo blijft het leukquote:Op donderdag 7 april 2016 10:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En ach, als de regering er terrcht niets mee doey heeft geenstijl weer reden om heul boos te zijn en de democratie wederom te redden
Je had dan voor het verdrag moeten stemmen.quote:Op donderdag 7 april 2016 02:10 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het maakt me heel veel uit, ik vind namelijk dat de mensen die de gevolgen beter in kunnen schatten en vergelijken de beslissing moeten nemen. Die optie is er alleen niet, wat had ik moeten stemmen om aan te geven dat ik tegen het referendum was?
j
Nou...dat is afwachten.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het sentiment is alleen niet zo heel relevant zoals in 2005 bij een referendum dat wel ergens over ging al bleek.
Straks stemt de UK gewoon ruim om in de EU te blijven overigens.
Als dat niet gebeurd zou het me sterk verbazen. Peilingen van elk onderzoeksbureau gaan uit van een forse stay vote. Al sinds de start van de peilingen.quote:
We zullen het afwachten. Jij zit daar in Londen natuurlijk dichter bij het vuur dus jij kent de sentimenten beter.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als dat niet gebeurd zou het me sterk verbazen. Peilingen van elk onderzoeksbureau gaan uit van een forse stay vote. Al sinds de start van de peilingen.
Het zou me ernstig verbazen als er een leave gevote wordt
Jij bent voor Engeland in de EU?quote:Op donderdag 7 april 2016 10:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb er tegen die tijd nog wel een informatieavond van door de partij georganiseerd.
Misschien veranderd dat mijn mening nog.
Ik denk dat ik als EU-skepticus toch voor een stay ga stemmen ja. Al sluit ik niet uit dat mijn mening nog een keer veranderd als er fatsoenlijke argumenten komen vanuit het Brexit front van mijn partij (Conservatives natuurlijk). Tot nu toe valt het brexit-kamp binnen de partij mij namelijk ontzettend tegen.quote:
Cameron spoort jonge kiezers aan om tegen de brexit te stemmen.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb er tegen die tijd nog wel een informatieavond van door de partij georganiseerd.
Misschien veranderd dat mijn mening nog.
quote:
Van Merle Haggard RIP vind ik deze erg mooiquote:Op donderdag 7 april 2016 13:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
Een andere held van me is gister overleden, Merle
Ik postte enkele dagen terug nog een nummer van hem hier.
Ja het dunt aardig uit zoquote:Op donderdag 7 april 2016 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Het wordt wel matig qua muzikale helden.
Tupac dood.
Cash doodWinehouse
dood.
Merle Haggard dood. .
Jawel, hij is best actief, 2 nieuwe albums uit vorig jaar en momenteel op een unieke tournee waarbij je alleen hem, een microfoon en een piano op het podium krijgt.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar laat niets meer van zich horen
Ben jij groot fan? Ik vind alleen alles uit zijn purple rain-tijd leuk.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jawel, hij is best actief, 2 nieuwe albums uit vorig jaar en momenteel op een unieke tournee waarbij je alleen hem, een microfoon en een piano op het podium krijgt.
Hij zou naar Europa komen, maar na de aanslagen in Parijs, oa in Bataclan waar hij in het verleden heeft opgetreden, is het Europese deel geschrapt.
Prince is alleen wars van commercie, dus veel reuring aan zijn werk geeft hij al jaren niet meer.
Ik heb iets van 2000 nummers van hem op de harde schijfquote:Op donderdag 7 april 2016 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben jij groot fan? Ik vind alleen alles uit zijn purple rain-tijd leuk.
Zo! Dat is nogal wat. Ja, dan ben je fanquote:Op donderdag 7 april 2016 14:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb iets van 2000 nummers van hem op de harde schijf
Dat is precies de interpretatie waar ik voor vrees.. Mensen die tegen het referendum hebben gestemd terwijl ze eigenlijk iets heel anders wilden zeggen (tegen EU) over de ruggen van de Oekrainers.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe, ik denk ook niet dat er heel veel mensen waren die volledig op de hoogte waren van alles. Ik ook niet overigens. Ik geef ook gewoon toe dat ik mijn tegen stem heb misbruikt om tegen de EU te stemmen (los van het feit dat er genoeg nadelen aan het verdrag zaten om nee te kunnen stemmen). Dat is gelukt gezien de berichtgeving in heel Europa over een anti EU sentiment in Nederland.
Ik zie gewoon geen toekomst in de huidige opzet. In plaats van dat de EU ons (als alle landen) sterker maakt levert het voornamelijk problemen tot nu toe.. daarom zou ik liever eerst even terug gaan (op een normale en ordentelijke manier) om vervolgens te kijken en te leren van wat er fout is gegaan, en het dan nog eens te proberen. De puinhoop is in mijn ogen nu te groot om te kunnen herstellen.
Ik vraag me af wat de Oekraïners er aan zouden hebben om bij de EU te komen? De gewone man bedoel ik.quote:Op donderdag 7 april 2016 15:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is precies de interpretatie waar ik voor vrees.. Mensen die tegen het referendum hebben gestemd terwijl ze eigenlijk iets heel anders wilden zeggen (tegen EU) over de ruggen van de Oekrainers.
Maar waarom vrees je die? Het verdrag (en de EU) is ook voor Oekraïne slecht in mijn ogen. Ook al zou het helemaal niet om het verdrag gaan; in mijn ogen is de huidige opzet in de EU niet goed, dus ook niet voor een land als Oekraïne. Handelsverdrag komt er wel, dus dat is ook geen reden om voor te zijn. Zelfs het grootste nadeel, wat mij betreft (vrij visum gebeuren), zal gewoon door gaan.quote:Op donderdag 7 april 2016 15:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is precies de interpretatie waar ik voor vrees.. Mensen die tegen het referendum hebben gestemd terwijl ze eigenlijk iets heel anders wilden zeggen (tegen EU) over de ruggen van de Oekrainers.
ScrumGodusquote:Op donderdag 7 april 2016 09:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Grootmeester Div
Slaap lekker in de bus!
Haha, nee, MoH ga je niet van wegdommelen in de busquote:Op donderdag 7 april 2016 16:15 schreef Divje het volgende:
[..]
ScrumGodus
Niet gelukt, ben Masters of Hardcore gaan luisterenslim! jaja.
Kwam stuiterend aan op bestemming dus was wel wakker wakker wakker
Straks Taco's eten
Wat heb jij nou laatst gegeten? Nog uitgebreid gekookt?
Vanaf 1:48quote:Op donderdag 7 april 2016 16:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, nee, MoH ga je niet van wegdommelen in de bus.
Contractje wel gelukt?.
Taco's
Ik had.. laatst.. ik heb geen idee meer. Niet uitgebreid gekookt in elk geval, ik gok dat ik wat heb besteld.
quote:Op donderdag 7 april 2016 16:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Vanaf 1:48
Toch ook wel lekker hoorachterin de bus zitten, lekker gek doen
Contractje getekendsleutels gekregen, buurman ontmoet. Alles oké
Haha, bestellen, ook altijd lekker
Haha thanksquote:Op donderdag 7 april 2016 16:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]Mooi man! Gefeliciteerd
.
Ik heb al tijden dat rijbewijs ding, dus ik kom nooit meer in de bus. Toen ik dat nog wel deed vond ik het ook heerlijk
Drukke tijden voor jequote:Op donderdag 7 april 2016 16:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha thanks
Nog even huisartsje, tandartsje regelen en een mooi vast kapstertje opzoeken en dan weer ff verder kijken wat te doen. Nu met de kop d'r veur, want er staat een verhuizing voor de deur! Gadverdamme, dat óók nog!
Rijbewijs dingzoveel beter dan OV.
Kunnen beter knippen.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:02 schreef schommelstoel het volgende:
Hoezo moeten mannen tegenwoordig speciaal naar een 'mannen' kapper?
Zo'n homo? Nee joh, die gaat dan mee naar huis.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Je neemt toch wel een mannelijke kapper.
Of een Turkse kapper.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:04 schreef Divje het volgende:
Zo'n homo? Nee joh, die gaat dan mee naar huis.
Haha is dat echt zo?quote:
Die neem ik dan weer minder graag mee naar huis. Tenzij hij voor me kookt.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of een Turkse kapper.
Die 2 zijn beste.
Vind ik wel. Al zullen er ook goede vrouwelijke kappers voor mannen zijn hoor.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha is dat echt zo?
Ga al jaren naar een 'gewone' kapper, niets mis mee eigenlijk.
We hebben hier nu sinds kort de mannen-kapper, Nozem.
Krijg je biertje terwijl ze je knippen of baard bijwerken.
Vraag mij wel af wat dat zal kosten daar.
Volgens mij is die echt kneitertjeduurquote:Op donderdag 7 april 2016 17:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha is dat echt zo?
Ga al jaren naar een 'gewone' kapper, niets mis mee eigenlijk.
We hebben hier nu sinds kort de mannen-kapper, Nozem.
Krijg je biertje terwijl ze je knippen of baard bijwerken.
Vraag mij wel af wat dat zal kosten daar.
En hun vader dan?quote:Op donderdag 7 april 2016 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind ik wel. Al zullen er ook goede vrouwelijke kappers voor mannen zijn hoor.
Er zijn 2 mannen die een man aan mogen raken, z'n kapper en z'n arts zeggen ze altijd.
ja je moet het spreekwoord niet te veel gaan uitleggenquote:
Je pint je er zelf vast wel blutquote:Op donderdag 7 april 2016 17:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgens mij is die echt kneitertjeduurmaar pin me er niet op vast.
Oja bijna vergeten, je was een brave geheelonthoudende burger gewordenquote:
Mjah, dat heeft er ook vrij weinig mee te makenquote:Op donderdag 7 april 2016 18:09 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Oja bijna vergeten, je was een brave geheelonthoudende burger geworden
Ja ja , volgens mij heb je eerder een oogje op je kapstertjequote:Op donderdag 7 april 2016 18:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Mjah, dat heeft er ook vrij weinig mee te makenheb een vast kappertje
En af en toe een drankje is geen probleem
quote:Op donderdag 7 april 2016 18:13 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja ja , volgens mij heb je eerder een oogje op je kapstertje
Ja wat een scheetje he?quote:
Ja erg liefquote:Op donderdag 7 april 2016 18:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja wat een scheetje he?![]()
Je hebt een drukke tijd voor de boeg Div maar ook een mooie tijd. Alles op de rit
Je bent nog 2 stappen verwijderd van het pittige korte kapsel vrouwtje. Je kan nog terug!quote:Op donderdag 7 april 2016 19:08 schreef Scrummie het volgende:
Weet je wat ik het ergste vind aan het hele stoppen met roken gebeuren.. dat ik nu in een bepaald hoekje word gedrukt van de burgerlijke lul. Om de een of andere reden heb ik constant een gevoel dat ik me daar van moet afkeren, verschrikkelijk irritant.
Nevah. Tenzij te lief gezichtje <3quote:Op donderdag 7 april 2016 19:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja erg lief
En idd, ff een drukke week, maar daarna gaat ik het weer rustig aan doen
Tot Koningsnacht iig
[..]
Je bent nog 2 stappen verwijderd van het pittige korte kapsel vrouwtje. Je kan nog terug!
Niet doen hoor!![]()
Jonge meiden met zo'n half-kort (half-lang?quote:Op donderdag 7 april 2016 19:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nevah. Tenzij te lief gezichtje <3
Hahaha, exact. Dinges.. Hoe heet ze nou, had 't toch ook een keer kort? Die britse zangeres... ik vergeet altijd dr naamquote:Op donderdag 7 april 2016 19:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Jonge meiden met zo'n half-kort (half-lang?geen idee) kapsel, een beetje op de engelse chav-manier / emo-scene vind ik persoonlijk wel erggg
![]()
![]()
Mag zelfs een beetje opgeschoren zijn
Als de eerste rimpel in het gezicht begint te vormen moet je wel weg rennen.
Ja eens. Ik zat net ook even te Googlen. In mijn herinnering stond kort haar beterquote:Op donderdag 7 april 2016 19:51 schreef Divje het volgende:
aaaahhaha![]()
Jessie J
Al had zij het wel een keer héél kort
[ afbeelding ]![]()
dingeling?quote:Op donderdag 7 april 2016 19:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja eens. Ik zat net ook even te Googlen. In mijn herinnering stond kort haar beter. Als ze zo'n bob dingline oid heeft is ze wel
![]()
Nietquote:Op donderdag 7 april 2016 11:26 schreef MotherFoker het volgende:
Helleuh. Echt mf mist het hier soms. Hoe ging het gister met stemmen jongens?
Dit:quote:Op donderdag 7 april 2016 19:56 schreef Divje het volgende:
[..]
dingeling?![]()
Je bedoelt zo'n rechte pony/ponnieee?
Daar lijkt ze wel 50. Komt ook door die kleur.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:51 schreef Divje het volgende:
aaaahhaha![]()
Jessie J
Al had zij het wel een keer héél kort
[ afbeelding ]![]()
Hahaha, dat heb ik een maand of wat terug uren zitten kijkenquote:Op donderdag 7 april 2016 20:13 schreef Divje het volgende:
http://mentalfloss.com/ar(...)ainting-youtube-free
OMG! 10 seizoenen Bob Ross op YT![]()
![]()
* Divje rent naar de coffeeshop
Idd! Stylish maar een beetje bitchy. Lovin' it.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat een kapsel doet . Hier is ze beeldschoon.
Daar doet ze me heel erg aan Carol denken uit TWDquote:Op donderdag 7 april 2016 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar lijkt ze wel 50. Komt ook door die kleur.
Oh manquote:Op donderdag 7 april 2016 20:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, dat heb ik een maand of wat terug uren zitten kijken
quote:Op donderdag 7 april 2016 20:52 schreef Blaadjes het volgende:
Avond. Valt er nog wat te rellen? ik ben in zo'n bui![]()
ik kan niet voor andere users spreken maar ik zeg hoi.quote:
Ze moeten hem verplichten met zo'n ding rond te lopen. Beter dan dat kapsel van 'mquote:
Ik ken de meeste hier wel hoorquote:Op donderdag 7 april 2016 20:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik kan niet voor andere users spreken maar ik zeg hoi.
Dat is een begin ipv deze linkdump in de SC.
Goed dank je. En met jou?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ken de meeste hier wel hoor![]()
hoe is het?
quote:Op donderdag 7 april 2016 20:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Daar kan ik niet meer posten. ik debunk de FB teveel aldus jogy
Ik zet 'm ook aan. Ik wou serietje gaan kijken maar voeballuh is ook tof.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:57 schreef Divje het volgende:
[..]
BVB - Liverpool kijken. Episch. Duitsers die Engels zingen. O, en Engelsen.
Mooi.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2016 21:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zet 'm ook aan. Ik wou serietje gaan kijken maar voeballuh is ook tof.
Bquote:Op donderdag 7 april 2016 21:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mooi.
Persoonlijk zie ik Obama eerder als part of ISIS ipv Donald duck.
Maar ja dat is gebaseerd op onderbuik gevoelen zonder enige vorm van onderbouwing. Misschien dat ik straks nog even youtube bewijzen ga zoeken om mijn gevoel onomstotelijk te onderbouwen met bewijs.
Zeker een lekker potje! Eerste wat je ziet bedoel je?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:01 schreef Divje het volgende:
[..]foebele!
Eerste EL wedstrijd dit seizoen. Zo'n mooi affiche
Jaquote:Op donderdag 7 april 2016 21:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker een lekker potje! Eerste wat je ziet bedoel je?
Haha, echt veel heb je nog niet gemist geloof ik. Ik heb alleen wat van de laatste wedstrijden gezien, United tegen die Denen bijvoorbeeld. Matig matig.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja![]()
Feyenoord deed niet mee he..
godverdomme
Gelukkig maarquote:Op donderdag 7 april 2016 21:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, echt veel heb je nog niet gemist geloof ik. Ik heb alleen wat van de laatste wedstrijden gezien, United tegen die Denen bijvoorbeeld. Matig matig.
Maar deze pot beloofd wat!
Final TWD al gezien trouwens?
Comicquote:Op donderdag 7 april 2016 21:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Finale gezien jamatig hoor zo weinig actie. Comic was veel beter!
Die Trevor jaquote:Op donderdag 7 april 2016 21:15 schreef Divje het volgende:
Nee, vond het wel tofMaar kan gewoon niet naar die ene acteur kijken zonder aan Trevor te denken uit GTA V
Negan iddheerlijk zo'n type.
Wel tof dat hij ook mee speeltquote:Op donderdag 7 april 2016 21:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die Trevor jaIk had het eerst niet zo, maar ik las het in het topic in TV en toen viel het kwartje ineens.
Yep, en het zijn geen zombies, for a change. En zondag begint Fear TWD weerquote:Op donderdag 7 april 2016 21:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel tof dat hij ook mee speelten serieus tof dat er weer een (grote) bedreiging is.
Dat maakt het zo leuk idd. Tenzij er een keer zo'n horde zombies langs zou komen als in Z Nationquote:Op donderdag 7 april 2016 21:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep, en het zijn geen zombies, for a change. En zondag begint Fear TWD weer.
Nooit gezien, Z Nation. Is dat de moeite waard? (ik moet dit niet vragen want ik heb al veel te veel series die ik nog moet kijken)quote:Op donderdag 7 april 2016 21:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat maakt het zo leuk idd. Tenzij er een keer zo'n horde zombies langs zou komen als in Z Nation
Zondag al? Niceee
Completely over the top Asylum-grade zombie stuff. Te slecht voor woorden soms maar daardoor juist erg leukquote:Op donderdag 7 april 2016 21:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nooit gezien, Z Nation. Is dat de moeite waard? (ik moet dit niet vragen want ik heb al veel te veel series die ik nog moet kijken)
Heerlijkquote:Op donderdag 7 april 2016 21:27 schreef Blaadjes het volgende:
Trevor. Man wat heb ik genoten van die goser in de SP.
Die eerste scene ook dat je hem ziet in spel. Staat ie daar een enorm razig wijf te palen om vervolgens haar vriend dood te trappen omdat hij aangeeft dat ie het niet zo leuk vind dat trevor zijn vriendin zo nu en dan wat uitwoont.
Briljante gamequote:Op donderdag 7 april 2016 21:27 schreef Blaadjes het volgende:
Trevor. Man wat heb ik genoten van die goser in de SP.
Die eerste scene ook dat je hem ziet in spel. Staat ie daar een enorm razig wijf te palen om vervolgens haar vriend dood te trappen omdat hij aangeeft dat ie het niet zo leuk vind dat trevor zijn vriendin zo nu en dan wat uitwoont.
Misschien moeten we Bloed Zweet & Tranen draaien?quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tjacka komt niet af op onze lokroep![]()
Hoorde vanmorgen deze, mooie tekst en melodie
Of deze, dit is onweerstaanbaar voor hem. Zijn grote favorieten!quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Misschien moeten we Bloed Zweet & Tranen draaien?
Ik doe dat niet![]()
Deze is erg mooiquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of deze, dit is onweerstaanbaar voor hem. Zijn grote favorieten!
Tjacka heeft toch ban?quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tjacka komt niet af op onze lokroep![]()
Hoorde vanmorgen deze, mooie tekst en melodie
Oh haha. Hm. Dat klinkt niet goedquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Er zit geen streep meer door zijn naam.
Tjacka
Wel staat er: #nooitmeerfok!
Kan niet wachten. Tjackaboyquote:Op vrijdag 8 april 2016 15:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, dus we kunnen 'm wel weer terug verwachten?
Morgen beter weer, en als het klopt is het maandag nog lekkerderquote:Op vrijdag 8 april 2016 15:46 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Hm , hier schijnt niks, is het miezerig en koud![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Fingers crossed!quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:58 schreef Divje het volgende:
Morgen MOET de zon schijnen. Want verhuizen. Anders word ik boos.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:00 schreef Divje het volgende:
Dezend is voor GuyvGotta catch em all!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Godverquote:Op vrijdag 8 april 2016 16:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Fingers crossed!
Misschien heeft de Again man wel goed advies.
Draadstaal
Hmm, waarschijnlijk verlang je ergens naar.quote:
Nou.. Zo diep wil ik nog niet gaan.quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hmm, waarschijnlijk verlang je ergens naar.
Je denkt al wel vooruit.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je denkt al wel vooruit.
Ranzig hoor Div, bah.
Had ik niet van jou verwacht
Richting de Rietlanden langs de dijk zit er wel een dierenbegraafplaats langs de wegquote:Op vrijdag 8 april 2016 16:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee zó een figuur ben ik nu ook weer niet.
Die daar zat ik idd aan te denkenquote:Op vrijdag 8 april 2016 16:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Richting de Rietlanden langs de dijk zit er wel een dierenbegraafplaats langs de weg
Ergquote:
Mensen met geld gaan daar idd heen. Mensen zonder geld naar die volkstuintjes er vlak bij.quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Erg![]()
Loop daar wel eens langs tijdens een wandeling, vorige week zagen we ook voor het eerst een groep mensen daar bij een graf.
Lijkt mij alleen gebruikt te worden door mensen met te veel geld, of heb ik dat mis?
Aangezien het niet goedkoop is toch?
Mijn oudere zus heeft haar cavia gewoon in onze tuin begraven destijds.quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Mensen met geld gaan daar idd heen. Mensen zonder geld naar die tuintjes er vlak bij.![]()
Geen idee hoeveel het kost eigenlijk.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mijn oudere zus heeft haar cavia gewoon in onze tuin begraven destijds.
En mijn buurmeisje heeft er twee konijnen liggen, in haar oude tuin dan.
Wat eigenlijk volgens de wet verboden is, maar volgens mij heeft iedereen dat wel eens gedaan.
Oké, ik had de prijzen wat hoger verwacht eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Hier bij m'n ma liggen ook een konijn en 2 dwerghamsters begraven.
M'n ex haar pa heeft iets van 5 dieren begraven op z'n volkstuintje, hekje er om heen en steentjes met de naam erbij
http://www.dierenbegraafplaatsemmen.nl/pagina7a.html tarieven.
Vast welquote:Op vrijdag 8 april 2016 15:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, dus we kunnen 'm wel weer terug verwachten?
Heb je hulp genoeg Div of moet de SC even komen helpen sjouwen?quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:58 schreef Divje het volgende:
Morgen MOET de zon schijnen. Want verhuizen. Anders word ik boos.
Mijn schoonmoeder ligt ook in de tuin begravenquote:Op vrijdag 8 april 2016 16:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Hier bij m'n ma liggen ook een konijn en 2 dwerghamsters begraven.
M'n ex haar pa heeft iets van 5 dieren begraven op z'n volkstuintje, hekje er om heen en steentjes met de naam erbij
http://www.dierenbegraafplaatsemmen.nl/pagina7a.html tarieven.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:40 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder ligt ook in de tuin begraven........ik bedoel haar kat
Ik heb nog wel een paar goeie receptenquote:Op vrijdag 8 april 2016 16:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Vraag mij nu af wat eigenlijk de richtlijnen zijn qua het 'verwerken' van een overleden huisdier.
Will it blend?!quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:41 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar goeie recepten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Hulp genoegquote:Op vrijdag 8 april 2016 16:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je hulp genoeg Div of moet de SC even komen helpen sjouwen?
kek. gekke Dancequote:Op vrijdag 8 april 2016 16:40 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder ligt ook in de tuin begraven........ik bedoel haar kat
Dat zijn ze welquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:44 schreef Scrummie het volgende:
Waarom is een toiletrol eigenlijk nooit geëvolueerd?
True. Maar ik mis de echte innovatie. Dat extra laagje is gewoon meer van hetzelfde natuurljk.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel
Toen ze van vissen het land op gingen hadden ze niet al meteen 3 lagen hoor!
Vroegâh deed de mens het met boomschors en bladeren. Gezien de complicaties die optraden bij verkeerd gebruik (bv. Té ruig vegen zodat je geen billen overhield en je anus open lag, of het gebruik van brandnetelbladeren of giftige planten) werd er naar een andere oplossing gezocht.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
True. Maar ik mis de echte innovatie. Dat extra laagje is gewoon meer van hetzelfde natuurljk.
Ja, maar ik wil naar de volgende stap! Respect voor dit stukje historische kennis overigens. Tenzij je mij voor het lapje houd.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Vroegâh deed de mens het met boomschors en bladeren. Gezien de complicaties die optraden bij verkeerd gebruik (bv. Té ruig vegen zodat je geen billen overhield en je anus open lag, of het gebruik van brandnetelbladeren of giftige planten) werd er naar een andere oplossing gezocht.
Met een houtschaaf werden dunne vellen van boomstammen afgehaald, daarmee werd bovengenoemd anusmishandeling echter niet voorkomen en werd er besloten dit papier voor andere doeleinden te gebruiken.
Schuurpapier was geboren!
Euh, ja. Wat nou niet geëvolueerd, er ging heel wat aan vooraf voor je dat zachte stukje papier tussen de billetjes kon schuiven
quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:06 schreef oompaloompa het volgende:
Mijn wc papier heeft wifi in de rol en electronische inkt in het papier zodat ik op de wc de krant van die dag kan lezen
Ja zeg!quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:10 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk wel dat een nieuwe versie van WC papier een gat in de markt is.
Zuigend WC papier ofzo.
Joh, ik lul ook maar watquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil naar de volgende stap! Respect voor dit stukje historische kennis overigens. Tenzij je mij voor het lapje houd.
Proefpersoon meldt zich! Hele dagen in dat hokje zittenquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga een functioneel ontwerp maken, na deze enthousiaste reactie.
Klinkt eerder als een shit filmpjequote:Op vrijdag 8 april 2016 18:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Joh, ik lul ook maar wat
Zag laatst wel een tof filmpje, waar m'n verhaal een beetje van afgeleid is.
Vochtige toilet-doekjes was geen succes tot nu toequote:Op vrijdag 8 april 2016 18:10 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk wel dat een nieuwe versie van WC papier een gat in de markt is.
Zuigend WC papier ofzo.
Ouwe hoax bedenkerT. Je past er prima tussen hier.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Joh, ik lul ook maar wat
Zag laatst wel een tof filmpje, waar m'n verhaal een beetje van afgeleid is.
Dit wist ik dus nietquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:16 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Vochtige toilet-doekjes was geen succes tot nu toe
quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ouwe hoax bedenkerT. Je past er prima tussen hier.
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vorige week zag je deze? Dat moet een 1 april grap zijn geweest.
Wel briljant dat er dus nog meer mensen zijn die op zoek zijn naar de innovatie in toilet papier.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Zag 'm eergisteren als gifje voorbij komen op imgur. Dus moest ff zoeken, 'new toiletpaper' en dit was de 1ste hit
Ben benieuwd hoe je dat zuigend wc-papier voor je zietquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel briljant dat er dus nog meer mensen zijn die op zoek zijn naar de innovatie in toilet papier.
Ja, ik ben nog aan het denken eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je dat zuigend wc-papier voor je ziet
De stoel.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:27 schreef Scrummie het volgende:
Wat zou er nou eerder zijn geweest, de stoel of de bank?
Ik denk de bank trouwens. Vroeger gingen ze natuurlijk al op een boomstam zitten, uiteindelijk wouden ze ook een rugsteun: de bank. Maar omdat je een bank niet makkelijk kan draaien zodat je tegenover elkaar zit of welke richting dan ook, kwam de stoel er. Hm, innovatiequote:Op vrijdag 8 april 2016 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ik kan het mis hebben want misschien hadden ze in de oertijd al lekkere loungebanken
Succes! Ik hoorde dat de Kortharige Hardenbergse Huppellips op paringsjacht is.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet eens. Ik moet zo boodschappen doen.
Misschien hadden ze wel een bankstel. Een HÖKSENKRING. (bij de oertijd Ikea)quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk de bank trouwens. Vroeger gingen ze natuurlijk al op een boomstam zitten, uiteindelijk wouden ze ook een rugsteun: de bank. Maar omdat je een bank niet makkelijk kan draaien zodat je tegenover elkaar zit of welke richting dan ook, kwam de stoel er. Hm, innovatie
quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Succes! Ik hoorde dat de Kortharige Hardenbergse Huppellips op paringsjacht is.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien hadden ze wel een bankstel. Een HÖKSENKRING. (bij de oertijd Ikea)
Des te meer reden om uit te kijkenquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:34 schreef Scrummie het volgende:
[..].
Om de 1 of andere reden moet ik nu aan controlaltdelete denken![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien hadden ze wel een bankstel. Een HÖKSENKRING. (bij de oertijd Ikea)
Waarom de bank mijn bankpas geblokkeerd heeftquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:42 schreef Divje het volgende:
Benieuwd met wat voor vragen Scrummie terug komt uit de winkel.
Watquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom de bank mijn bankpas geblokkeerd heeft![]()
Haha nee, wou eerst wat pinnen, contant enzo. Kon niet. Rekening die ik bijna nooit gebruik, niet mijn normale zeg maar.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Watje stond toch niet al bij de kassa dat je daarachter kwam? Da's zo beschamend altijd
![]()
Aaaahhh. Dus niet per se een man overboord?quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha nee, wou eerst wat pinnen, contant enzo. Kon niet. Rekening die ik bijna nooit gebruik, niet mijn normale zeg maar.
Oh god.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:52 schreef Scrummie het volgende:
Maar Lisette van de webcare gaat even kijken wat er mis is!
Oh god. is inderdaad terecht. Lisette kan de rekening niet vrijgeven, maar als ik dan vraag 'Waarom niet".. blijft het verdacht stil.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Aaaahhh. Dus niet per se een man overboord?
[..]
Oh god.
Daar heb je het gedonder al. Wedden dat ze kort haar heeft?quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh god. is inderdaad terecht. Lisette kan de rekening niet vrijgeven, maar als ik dan vraag 'Waarom niet".. blijft het verdacht stil.
Haar foto zegt van niet, maar ik geloof jou eerder. Pittige vrouwenquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar heb je het gedonder al. Wedden dat ze kort haar heeft?
Oh je kan haar zien?quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haar foto zegt van niet, maar ik geloof jou eerder. Pittige vrouwen
Nee, het is een zuur mens. Ze kan niets en wil niets. Nu wil ze maandag mij bellen om 'de gang van zaken te bespreken'. Dus ik zeg: waarom bellen, ga die rekening gewoon deblokkeren maandag en dan is er niets meer aan de hand. Alsof ik mijn tijd ga verspillen aan zoietsquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh je kan haar zien?Maak een opmerking over haar hoofd. Dat de vorm je wel aanstaat. Misschien helpt dat.
God oh godquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, het is een zuur mens. Ze kan niets en wil niets. Nu wil ze maandag mij bellen om 'de gang van zaken te bespreken'. Dus ik zeg: waarom bellen, ga die rekening gewoon deblokkeren maandag en dan is er niets meer aan de hand. Alsof ik mijn tijd ga verspillen aan zoiets. Kom nou.
Maar goed, maandag opgelost dus. Dan nu alsnog weer naar de winkelquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:02 schreef Divje het volgende:
[..]
God oh godWaarom zo moeilijk doen idd.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar goed, maandag opgelost dus. Dan nu alsnog weer naar de winkel.
Ik ben er alweerquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:16 schreef Dance99Vv het volgende:
Zouden ze zijn andere rekening ook geblokkeerd hebben?
Is scrummie een terrorist?
Heeft scrummie straks wel wat te eten?
vragen ,vragen ....BNW
Repent, prepare the doom is comming.
Jezus is de weg....de holy bibel een boek en nou is scrummie ook nog zoek![]()
Pizzaquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben er alweer.
Paar boodschappen gedaan dus, pizza is onderweg inmiddelsIk ben zo lui
quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, mijn favo van Ristorante (GMTA). Ik heb een pizza salami besteld.
Allemaal lekker behalve de Funghi, maar goeie smaakquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:32 schreef Divje het volgende:
[..]ook lekker!
M'n op 2 na favoDie pittige pepperoni is my favourite, daarna Funghi
Zo ffkes Adele kijken
Hahaha, wat een eindbazenquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:36 schreef Divje het volgende:
![]()
topwijf is het ook. EH? Fucking PA?
Scrum, die straatmuzikanten. Sandstorm, Insomnia enzovoort![]()
Spareribs hier en dat dan ook gewoon op je werk krijgen. Elke dag dat ik werk gratis eten.quote:
Baas boven baas.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Spareribs hier en dat dan ook gewoon op je werk krijgen. Elke dag dat ik werk gratis eten.
Haha nou ja heeft ook wel een nadeel...eten wat de pot schaft en vroeg ook...half 5.quote:
Dat is idd goed geregeldquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha nou ja heeft ook wel een nadeel...eten wat de pot schaft en vroeg ook...half 5.
Maar ik vind het goed geregeld. In de zomer zijn het vaak een man of 25 waarvoor ze eten maken. Netjes vind ik.
Mooi toch. Werd wel beetje misbruik van gemaakt. Mensen die 5 uur begonnen aten half 5 mee. Dat kan nog steeds maardan moet je 4 euro bbetalen.quote:
Oooohhhhquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mooi toch. Werd wel beetje misbruik van gemaakt. Mensen die 5 uur begonnen aten half 5 mee. Dat kan nog steeds maardan moet je 4 euro bbetalen.
Wel grappig ik hield nooit van biefstuk maar dat heb ik nu zo vaak gehad dat ik het lekker ben gaan vinden. Zeker die van hert![]()
Door de eigenaar geschoten in het wild en dat proef je ook. Krijg spontaan trek.
Ik las konthaarquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar heb je het gedonder al. Wedden dat ze kort haar heeft?
Ja ik val ook bijna in slaap als hij aan het woord is.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
valentijn driessen is een saaie flapdrol
Ik kan misschien voor het eerst in 1 jaar live kijken naar VI door de schotel van mn oudersquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja ik val ook bijna in slaap als hij aan het woord is.
quote:
Tof!quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan misschien voor het eerst in 1 jaar live kijken naar VI door de schotel van mn ouders
Zondag ga ik weer terug.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tof!
Straks wil je niet meer terug naar Londen.
Die wil ik er eigenlijk altijd wel bij hebben .quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zondag ga ik weer terug.
Jammer dat Boskamp er niet is
Jawel, was wel gezellig.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die wil ik er eigenlijk altijd wel bij hebben .
Heb je leuke tijd gehad ?
Is de pijn helemaal over?quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel, was wel gezellig.
Jammer van de kaakpijn.
Maar het was wel leu met zusje en ouders.
Nee, neem nu tramadol overdag ook. Dan gaat het wel.quote:
Dat helpt wel heel goed he?quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, neem nu tramadol overdag ook. Dan gaat het wel.
En ik heb nu hamsterwangen
Allemachtig. Stil van.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:09 schreef Scrummie het volgende:
Al veel vaker gepost hier, maar god, wat is dit briljant (het nummer op het laatst, Ratchetface vanaf 5:50)
Ja, goed spul is dat voor pijnquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat helpt wel heel goed he?
Ja, het is niet niks, verstandskiezen laten trekken. Fikse ingreep.
napijn van een operatie noemen ze dat in nederland.quote:
Jaja ik weet, was een reactie op tramadol, een tramadolletje dus , helpt goed tegen pijn, ...welke pijn.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
napijn van een operatie noemen ze dat in nederland.
In Polen noemen ze dat gewoon pijn door een gat in je kaak.
Ik ben op moment slecht in grappen op internet.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:17 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Jaja ik weet, was een reactie op tramadol, een tramadolletje dus , helpt goed tegen pijn, ...welke pijn.
Maar je kan nog wel lachen? (quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben op moment slecht in grappen op internet.
Ik geef de schuld aan het feit dat het mijn 3e taal is, Nederlands.quote:
Dat moet hij gewoon niet willen. Dat trekt zijn lijf nietquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Die Boskamp gaat zich echt doodrijden denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |